Fornelos

Biscoito de cenoria e cumple de Iker

26 de abril de 2024

Coas cenorias que collimos fixemos un rico biscoito para celebrar o cumple de Iker.

Tamén escribimos a receita por se queremos facer o biscoito outro día.

Parábéns Iker!

Recollemos as cenorias que plantamos en outono

24 de abril de 2024
Hoxe recollemos as cenorias que plantamos en outubro. Con todo o que choveu, a verdade é que non puidemos vir moito ao horto a coidar das nosas cenorias e quedaron un pouco pequenas e con formas raras.

Collimos as cenorias para poder facer un biscoito e para deixar o bancal libre para poder plantar cousas novas.

Obradoiro de estampación

O equipo de biblioteca do CRA organizou uns obradoiros de estampación moi divertidos nos que decoramos unha bolsa de tea con plantillas que organizaron os de infantil nunha tablilla e con plantillas realizadas por eles mesmos os de primaria.

Quedaron unhas bolsas moi chulas!

Moncho veu a facer copias con xelatina

O mestre Moncho veu á escola a ensinarnos como se poden facer fotocopias sen fotocopiadora, usando xelatina como se facía hai moito, moito tempo.

Preparando e coidando o horto

Estes días estamos a preparar os nosos bancais para poder plantar. Tamén limpamos o bancal das plantas aromáticas e lle poñemos palla para que as malas herbas tarden en medrar.

Facendo semilleiros

É o momento de plantar sementes para poder plantar no noso horto.

Temos sementes de xirasol, de lufa, de cabaza, de millo...

Xornada na biblioteca de Marzán

O pasado 10 de abril pasamos toda a mañá na biblioteca de Marzán cun conto e unhas propostas sobre o universo moi divertidas que nos propuxo o equipo de biblioteca do CRA.

Logo xogamos fóra cos nenos e nenas de Marzán.

Ao final, cada neno/a colleu dous libros para ler na casa.

Investigación sobre as nosas árbores

Ademais de coidar as nosas árbores estamos a investigar e aprender cousas sobre elas.

E coa terra que sacaron dos buratos collimos algunhas mostras para facer experimentos e saber como é a terra do noso patio.

Pizza para os cumples de marzo

Venres, 29 de marzo de 2024

Hoxe fixemos dúas pizzas cos ingredientes que escollimos entre todos e todas.

Estaban riquísimas!

Puxemos as velas nas pizzas e celebramos os cumples de Aldán e Lucas Rodríguez.

Parabéns!

Excursión polo río

Mércores, 20 de marzo de 2024

Hoxe tivemos a visita dos nenos e nenas de Primaria de Novás e aproveitamos a bo día que facía para poder facer unha ruta polo río Tamuxe.

Foi un día estupendo e puidemos merendar e xogar na Pesqueira.