Matriculación

Período de admisión de alumnado para o curso 2024 - 2025

Entre os días 1 e 20 de marzo (ambos incluídos) estará aberto o prazo de admisión nos centros escolares para o 2024/2025

DOCUMENTACIÓN

O alumnado que desexe matrícularse no CRA María Zambrano deberá presentar os seguintes documentos:

1- Impreso de solicitude - Anexo II e II bis  --> Modelo de solicitude de admisión (ED550B)

2- Fotocopia dos DNIs dos proxenitores ou titores/as legais.

3.-Fotocopia do DNI ( de non posuír DNI, presentar copia da páxina do Libro de familia onde figura o/a alumno/a).

4.- Certificado de empadroamento para comprobar a unidade familiar.

5- Certificado de matrícula expedido polo centro no que cursa estudos actualmente(no caso de que xa estivera escolarizado en outro centro..

6- Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, onde conste a custodia do menor, se é o caso.

7.- Sempre que haxa patria potestade compartida, as solicitudes deberán vir asinadas polos dous proxenitores cando se atopen en situación de divorcio, separación legar ou parella de feito non inscrita no Rexistro de parellas de feito de Galicia.

8.- Informes médicos ou psicopedagóxicos que a familia considere de interese, no seu caso.

HORARIO DE ATENCIÓN EN SECRETARÍA

MARTES E VENRES: 9:00 a 12:00

LUNS, MÉRCORES E XOVES: 12:30 a 13:45

Podes descargar este artigo premendo no seguinte enlace