Información importante sobre as máscaras

Acceso ao doga

Con data de 13 de novembro saiu publicado no DOG a ORDE 6 de novembro de 2020, pola que se regula o reparto de máscaras para o alumnado.

O alumnado que teña concedida a axuda de material escolar para este curso, familias con renta per cápita inferior ou igual a 6000 euros, non terán que presentar solicitude, asignaránselles as máscaras automaticamente. (Segue en leer máis)

Só terán que presentar solicitude as familias que, tendo unha renta per cápita inferior ou igual a 6000 euros ou o alumno/a teña unha discapacidade igual ou superior ao 65%, non solicitaran  axuda de material para este curso.  As familias que superen os 6000 euros renta per cápita non teñen dereito a esta axuda. O prazo para presentar solicitude remata o 27 de novembro.