Obradoiro de educación emocional para pais e nais

Dep. Orientación

ESCOLA NAIS E PAIS.

OBRADOIRO EDUCACIÓN EMOCIONAL NA ETAPA DE EDUCACIÓN INFANTIL.

A familia é a nosa  primeira escola para o aprendizaxe emocioal; Daniel Goleman. Si existe un ámbito onde é imprescindible que se desenvolvan de xeito adecuado as competencias emocionais, este é a familia. Os fortes lazos emocionais entre nais, pais e fillas e fillos fai preciso que ambos podan aprender a ser emocionalmente intelixentes co obxectivo dunha boa relación familiar que beneficie a todas as partes, e que ao mesmo tempo vai a influír no ámbito educativo e social da comunidade.

É importante ensinar as fillas e fillos a conectar consigo mesmos para comprender mellor como se senten e buscar a parte oculta que hai detrás das condutas, para traballar dende  o fondo ou as motivacións que hai tras de algunhas condutas concretas. A asertividade, a escoita activa e a empatía entre outras son claves para expresar as emocións e comprender e acompañar as emocións das outras persoas.

Preme os enlaces:

¿Qué pasa por tu mente? | UNICEF

Victor Küppers: Por qué es tan importante aprender a escuchar

María Barreiro Domínguez

Coordinadora do Servizo de prevención de Condutas Adictivas da agrupación de Concellos de Begonte, Castro de Rei, Friol, Outeiro de Rei e Rábade.