CONTACTOS DO CENTRO

CONSERXERÍA: 982870944

SECRETARÍA: 982870943

XEFATURA DE ESTUDOS: 982870943

DIRECCIÓN: 982870942 (9:35 a 10:30)

COLEXIO PEQUENO: 982870941

CORREO ELECTRÓNICO: cep.lois.tobio@edu.xunta.gal

 

AXUDA PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024/2025

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO

Para o alumnado de 1º e 2º de primaria no curso 2024-2025

  • Renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000€: 240€
  • Renda per cápita familiar dende 6.000 ata 10.000€: 160€

AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

Para todo o alumnado de primaria no curso 2024-2025

  • Renda per cápita igual ou inferior a 6.000€: 75€
  • Renda per cápita dende 6.000 ata 10.000€: 60€

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Serán beneficiarios desta axuda o alumnado de 3º , 4º , 5º e 6º de Educación Primaria.

 

 

Prazo de presentación de solicitudes

Do 21 de maio ao 21 de xuño de 2024

Documentación

Deberá reflectir a situación persoal, familiar e económica a 31 de decembro de 2022

  • A solicitude do modelo ED330B debidamente cuberta e asinada (Anexo I e II)
  • Fotocopia do libro de familia
  • No caso de separación ou divorcio, fotocopia da última sentenza ou convenio regulador, onde conste a custodia do/a menor
  • No caso de que a unidade familiar non coincida, certificado de convivencia (padrón)

Presentación de solicitudes

A solicitude poderase presentar:
  • Sede electrónica a través da Aplicación Fondolibros

Lembren que para o emprego da Sede Electrónica e/ou Fondolibros deberán empregar a chave365 ou certificado dixital

 

  • Na dirección do centro, no seguinte horario:  de Luns a Venres de 09:35 á 10:35 e os luns pola tarde de 17h a 18h

Prazos

Presentación solicitudes: ata o 21 de xuño

Publicación provisional: Informaremos posteriormente

Reclamacións:Informaremos posteriormente

Publicación definitiva:Informaremos posteriormente

Entrega de libros:Informaremos posteriormente

Entrega de vales:Informaremos posteriormente

 

Seguindo instrucións, non podemos publicar as listaxes de alumnado na páxina web nin no taboleiro exterior, en base ás recomendacións vixentes en materia de protección de datos persoais, polo que serán publicadas no taboleiro ubicado dentro do recinto escolar.


NOTA: O alumnado de 6º deberá presentar a solicitude no IES no que están admitidos

 

OLIMPÍADAS DE SEGURIDADE VIARIA

O ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA GAÑA AS I OLIMPÍADAS NACIONAIS ESCOLARES DE SEGURIDADE VIARIA EN NARÓN

O xoves 9 de maio os escolares de 5º de primaria desplazáronse a Narón nun bus pagado polo concello para participar na I Olímpiada Nacional de Seguridade Viaria.

Foi unha xornada intensa logo duns meses de duro traballo por parte dos nenos, as familias e as mestras.

Vamos deixarvos aquí a entrevista que nos fixerón na Cadena Ser onte día 14 de maio.

 

PARABÉNS RAPACES!!

 

HOY POR HOY LUGO, CADENA SER

 

SERVIZO DE MADRUGADORES

 

O vindeiro martes día 9 de abril vai a comenzar a funcionar no centro o servizo de madrugadores

 

1. XUSTIFICACIÓN

 Xustificación do servizo de ampliación de horario de apertura:

 

·Incrementamos a oferta de servizos do centro educativo.

 

·Optimizamos o uso das instalacións do centro.

 

·Ofrecemos un servizo de atención aos alumnos/as, con personal adecuado e cualificado, fora da xornada do centro.

 

·Trátase dun servizo que favorece a conciliación familiar.

 

· É un servizo demandado polas familias.

 

 

2. USUARIOS

 Todos o alumnado do centro.

 

3. ESPAZOS

 O programa de madrugadores levarase a cabo no ximnasio interior do centro, trátase dunha aula amplia, para así poder realizar xogos e actividades cos nenos/as.

 

   HORARIO

 

   O horario comeza as 07:30 e finalizada as 09:20

 

   Os alumnos irán directos para as aulas.

 

4. RECURSOS PERSONAIS

Trátase dunha actividade xestionada pola ANPA, o colexio so facilita as instalacións.

 

       El alumnado estará vixiado por un coidador/a con posibilidade de ampliar si aumenta o número de nenos/as.

 

5. NORMAS DE FUNCIONAMENTO

 

 a)Levárase a cabo dende as 7:30 ata as 9:20

 

b) Contará cun seguimiento diario dos alumnos que asisten a este programa.

 

c) A recepción e entrada dos alumnos/as llevarase a cabo polas portas principais do centro.

 

d)NON se pode deixar a ningún neno/ano patio e niguén poderá sair do recinto escolar unha vez que entren.

 

e) Cada alumno acudirá co seu almorzo.

 

 

 


CUSTO DO SERVIZO

      PROGRAMACIÓN POR SEMANAS

 

 

8 Marzo 2024

O pasado venres conmemoramos a data do 8 M, todo o alumnado do colexio participou neste video reinvindicando a igualdade de xénero.

SALVAR VIDAS

O pasado día 8 de marzo , tivemos a dúas super mamis , que ademas son enfermeras e viñeron a darnos unha charla aos máis peques do cole, para ensinarnos a forma de como axudar a salvar vida.

GRACIAS CIRA E SONIA!!

8 MARZO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Polo día 8 de marzo, o noso alumnado de 6º de E.P realizaron uns poemas moi chulos que decoraron con unha flor, realizada na impresora 3D, en honor a Rosalía de Castro i estiveron recaudando fondos para a súa excursión.

MALETAS VIAXEIRAS

Gracias a Asesoría de bibliotecas tivemos unha pequena tempada, estas maletas con tantos libros para poder  leer, ver, manexar e sobre todo disfrutar destes contos tan interesantes para os peques e non tan peques.

 

DÍA DE ROSALÍA



 
Con  motivo da celebración do día de  Rosalía de Castro , os alumnos/as de 5º fixeron este mural tan bonito e vistoso para decorar  nosa entrada do cole!!
 
 

ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO CURSO 2024/25

 

 

 

 O prazo para presentar solicitudes de admisión para novo alumnado ábrese o día 1 de marzo e estenderase ata o 20 do mesmo mes.

 

 

 

As solicitudes poderán presentarse presencialmente no centro, en Sede Electrónica ou ben a través do seguinte enlace:

 

 

 

https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

 

 

 

Para calquera dúbida, pódese acudir ao centro educativo.

 

 

 

 Normativa de aplicación:

 

 

 

  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, ese regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

  • Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

 

 

 

 

 

 

 

 

Distribuir contido