8 de MARZO no CEIPP BAÑO-XANZA

O 8 de marzo no nosos centro conmemoramos o 8 de marzo nomeando cada aula do noso centro con nomes de mulleres galegas.

DÍA DA LINGUA MATERNA E DÍA DE ROSALÍA

E aquí tedes o resumo en imaxes do que foi a celebración do día da lingua materna e de Rosalá no noso centro. Se queres poñerte a proba fai o noso encrucillado Rosaliano.<div style="width: 100%;"><div style="position: relative; padding-bottom: 56.25%; padding-top: 0; height: 0;"><iframe title="DÍA DA LINGUA MATERNA" frameborder="0" width="1200" height="675" style="position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%;" src="https://view.genial.ly/65db7f64db45b6001484a25f" type="text/html" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" scrolling="yes" allownetworking="all"></iframe> </div> </div>

EXPOSICIÓN SAMAÍN 2023 "TRIPLE R"

PINCHA NA IMAXE PARA VER A EXPOSICIÓN MÁIS TERRORÍFICA

VISITA AO PUNTO LIMPO DE VALGA

O alumnado de 5º e 6º do colexio, visitou as instalacións do punto limpo de Valga.

VER FOTOS

DÍA FORESTAL MUNDIAL

sexto curso do CEIPP de Baño-Xanza, curso 2023

Os 38 alumnos/as de sexto participaron, co motivo do Día Forestal Mundial, nunha plantación de case 400 árbores (carballos, castiñeiros, cerdeiras, freixos e sobreiras).

Estas especies, en caso de incendio forestal, contribúen a frear o avance do lume.

A actividade foi organizada pola Comunidade de Montes de San Miguel e o Servizo Provincial de Montes, que contaron coa axuda dunha brigada de bombeiros forestais do Distrito Caldas-Salnés.

Nesta ligazón podedes ver o artigo de prensa

VER FOTOS

RECICLAMOS NO SAMAÍN

8 de MARZO no CEIPP BAÑO-XANZA

19/03/2024 15:47
Europe/Madrid

AS NOSAS AULAS LEVAN NOME DE MULLER. MULLERES GALEGAS, VALENTES E DISPOSTAS A MUDAR O PRESENTE E O FUTURO DE TODAS E TODOS NÓS.