XUNTA DE GALICIA

Piale_2022.pptx de Teacher Sabela

DESPEDIDA DE KATIE

GOODBYE, KATIE!

Despois de estar no noso colexio ao longo de catro anos, a nosa auxiliar Katie Brookes despediuse de nós este curso o martes, 28 de maio de 2019.

Ela non esperaba a nosa sorpresa, pero nós (que somos uns artistas) estivemos ensaiando cada día durante moito tempo para que todo saíra á perfección.

Quixemos despedila cantando e bailando para ela unha canción que nos gusta moito. Chámase “I see love”, e cántaa Jonas Blue. Canta arte puidemos ver!!!!

Podedes ver o vídeo aquí:

Katie non o esperaba, porque pensaba que a despedida sería o xoves 30.

Menuda sorpresa levou! Todos/as nós agardando por ela no patio cuberto.

Podedes ver como foi a despedida neste outro vídeo:

Fixémola chorar. Despois enchémola de agasallos para que non se olvide de nós, pero ben seguro que non o vai facer.

Vaia onde vaia, sempre levará un anaco de cada un de nós con ela. Desexámoslle moita sorte na nova etapa.

GOOD LUCK, KATIE!

PRESENTACIÓN SECCIÓN BILINGÜE (TREE OF LIFE)

Resultado de imagen de TREE OF LIFE

NO DOCUMENTO ADXUNTO PODEDES DESFRUTAR DA PRESENTACIÓN DOS ALUMNOS DE 4º NAS CLASES DE ARTS COS SEUS "TREES OF LIFE "

CARNIVAL RECIPES

CARNIVAL DESSERT RECIPES de Teacher Sabela

EASTER FESTIVAL

Un ano máis o noso alumnado participou do Easter Festival, realizando a Easter Egg Hunt por equipos.

O pasaron realmente ben e todos atoparon unha chea de "ovos de pascua"

Na seguinte ligazón podedes ver algunhas das imaxes e vídeos da xornada

VER ALBUM

MY CLASSROOM

This is our classroom. All the activities are here. Come in and go round it.

Learn and play! It's very easy.

Aquí atoparás todas as actividades da páxina e algunha máis. Entra na nosa clase para aprender e xogar. É moi doado.

CLASSROOM

Actividades de Inglés

Picade na seguinte ligazón para facer as actividades

COLOURS

Learn the colours in English with Robbie.

Aprende as cores, actividade para 1º e 2º

green

MIKE'S FAMILY

Mike é un neno inglés de dez anos. Quérevos presentar á súa familia e propoñeros algunhas actividades no seu idioma.

Mike is an English boy. He's ten years old and he wants to introduce you to his family. He algo suggests some activities in English.

Click on the image to start.

Mike

Tamén podes acompañalos no Camiño de Santiago na páxina do 3º Ciclo.

DO WE PLAY? LEVEL 2

Xogo de preguntas en inglés para realizar por parellas, 2º e 3º ciclo de primaria.

This is an English quiz to do in pairs. Try to answer correctly to win the game.

Click on the image to start.

game