Benvida

Benvidos á web do CEIPP de Baño-Xanza.

LISTADO DE MATERIAL PARA O ALUMNADO DE 1º E 2º DE PRIMARIA, CURSO 2022-2023

A CONTINUACIÓN PODEDES DESCARGAR O LISTADO DE MATERIAL FUNXIBLE QUE PEDIMOS PARA O ALUMNADO DE1º E 2º DE PRIMARIA, DO CURSO 2022-2023

Descargar PDF1º

Descargar PDF2º

DEPORTE NO CEIPP DE BAÑO-XANZA

LETRAS GALEGAS 2022

O pasado mes de maio, celebramos no colexio o Día das Letras galegas que neste curso adicouselle a Florencio Delgado. Para esta ocasión quixemos facer unha homenaxe moi especial á nosa terra e ao noso idioma a través dalgúns dos oficios tradicionais galegos que traballamos ao longo deste curso. Así foi como da man  dos acibecheiros/as, gandeiros/as, oleiros/as, cesteiros/as, artesáns do metal, artersáns musicais, mariñeiros e redeiras e incluso as palilleiras puidemos coñecer un pouquiño máis dos nosos costumes e tradicións, así como da riqueza dun  idioma propio.
No seguinte vídeo podedes ver unha pequena parte do traballo dos alumnos/as do CEIPP de Baño - Xanza que ao longo deste curso sirveu como fío condutor para as nosas conmemoracións.
Desexamos que sexa do voso agrado.

COMO ADOITA PASAR, NOS RESUMOS NON ENTRA TODO O QUE SE FIXO, ASÍ QUE SI QUEREDES VER MÁIS, MIRADE NESTES ENLACES.

Fotos e vídeos da exposición

Obradoiros e Obra de teatro

CARREIRA POLA LINGUA

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO ESCOLAR 2022/23

Bases y convocatoria de ayudas económicas al estudio 2º ciclo E.I. · Curso  21/22 · Ayuntamiento de Logroño - CONCAPA Rioja

Estimadas familias:

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade acaba de publicar as Axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso.

A continución tedes os enlaces por un lado a Orde onde explica o procedemento e por outro lado os anexos que debedes imprimir e cubrir sempre cando non se faga de maneira telemática.

O horario de presentación de solicitudes no centro será de luns a venres de 9:20 a 10:10 horas.

AS PANADEIRAS E PANADEIROS

ESTA SEMÁN NOS "FALANGULLOS DA PENEIRA"AS PANADEIRAS E PANADEIROS"

ADAPTACIÓN CONCRECIÓN CURRICULAR 21/22

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 22-23

TODAS AS SOLICITUDES DE ADMISIÓN PRESENTADAS EN PRAZO NO CEIP BAÑO-XANZA ESTÁN ADMITIDAS.

CARREIRA SOLIDARIA SAVE THE CHILDREN

O pasado día 21 marzo, celebramos a Carreira Solidaria para recadar fondos para a ONG Save The Children.

Este curso fixémolo coincidir coa data de celebración do Día Internacional da Eliminación da Discriminación Racial.

Ademais, quixemos aproveitar para solidarizarnos co pobo Ucraíno e manisfestar o rechazo á esta guerra en particular e a todas as guerras e manifestacións de violencia en xeral.

Aquí podedes ver un pequeno resumo do que foi a carreira na que o oso alumnado colaborou coa cifra de 1868,41 €