Benvida

Benvidos á web do CEIPP de Baño-Xanza.

OS INFANTILES DE BAÑO

NOVA DATA DE INICIO DE CURSO

O COMEZO DAS CLASES NO COLEXIO DE BAÑO ATRÁSASE DE NOVO AO INCUMPRIR A EMPRESA O COMPROMISO DE REMATAR AS OBRAS NA PLANTA BAIXA

A decisión foi consensuada entre representantes da Consellería de

Educación, o Concello, a dirección do centro e a Anpa

O luns examinaranse de novo as instalacións co obxectivo de que

as clases poidan comezar o mércores, día 23

Xuntase pdf coa información completa

RESUMO DO PLAN DE ADAPTACIÓN DA SITUACIÓN COVID-19

Resumo do Plan de actuación á situación COVID-19 do CEIPP de Baño-Xanza

VER EN PANTALLA COMPLETA

RESUMO REUNIÓN DE PAIS/NAIS/TITORES LEGAIS

Estimadas familias:

Hoxe día 9 de setembro tiveron lugar, no auditorio Muncipal de Valga, unhas reunións cos pais/nais/titores legais do alumnado do noso centro.

Nesta reunión tratamos os seguintes puntos:

Obras do centro: informamos que por mor das obras que se están a executar no noso colexio, o curso escolar comezará nun principio o 16 de setembro os cursos de 4º e 5º de EDUCACIÓN iNFANTIL, 1º, 2º E 3º de EDUCACIÓN PRIMARIA en horario lectivo de 9:30 a 13:30.

O 17 de setembro comezarán tamén os cursos de 6º de EDUCACIÓN INFANTIL e 4º, 5º e 6º de EDUCACIÓN PRIMARIA en horario lectivo de 9:30 a 14:30 (sen comedor) ou de 9:30 a 15:30 (con comedor)

Debedes estar atentos ao Abalarmóbil ou web do centro por se houbera algunha modificación nas datas anteriores.

- Entradas do alumnado: este ano non poderán acceder ao recinto escolar ningún pai/nai ou titor legal.

As entradas serán desde as 9:15 a 9:30, da seguinte maneira:

• Alumnado de Educación Infantil tanto transportado por bus escolar como por coche particular accederá pola cancela de Infantil.
  • Alumnado de Educación Primaria transportado no autobús escolar, entrarán polo portalón verde, sen facer filas cara a súa aula.
  • Alumnado de Educación Primaria transportado por coche particular, entrará pola cancela que está ao carón da gardería, intentando que as familias soamente paren para que descendan os nenos/as cara dentro do recinto.

Ás 9:30 pecharase todas as entradas e non se poderá acceder ata a segunda sesión.

- Saídas do alumnado: os alumnos de Educación Infantil que saian ás 14:30 farano polo seu edificio e os de primaria polo portalón verde. Os demáis sairán todos polo portalón verde de 15:15 a 15:30. En primeiro luga sairán os transportados en bus e posteriormente os que marchen coas súas familias.

Toda a información relativa á organización do centro irá reflectida no protocolo que estos días publicaremos na nosa páxina web.

URXENTE!!!!! REUNIÓN COS PAIS/NAIS/TITORES LEGAIS

Estimadas familias:

Convocámoslles a unha reunión informativa urxente sobre o inicio de curso, que retárdase ata a semana que ven, por mor das obras que se están a executar no noso centro.

Dita reunión levarase a cabo no Auditorio Municipal, o mércores 9 de setembro, cos seguintes horarios segundo o curso do voso/a fillo/a:

10:00 horas: 4 anos e 5 anos
11:00 horas: 1º e 2º Educación Primaria
12:00 horas: 3º e 4º de Educación Primaria
13:00 horas:  5º e 6º de Educación Primaria

Soamente poderá acudir unha persoa por familia e sen os nenos/as, con mascarilla e gardando as distancias de seguridade. Tomaráse a temperatura antes de acceder á sala.
Rogamos que sexan puntuais, posto que a continuación se farán outras reunións.

Un saúdo.

REUNIÓN PARA PAIS/NAIS DE ALUMNADO DE 3 ANOS

O día 8 de setembro no Auditorio Municipal de Valga ás 10:30  terá lugar unha reunión informativa para os pais/nai/titores legais do alumnado de 3 anos que comezan no noso centro este curso.

Deberá acudir unicamente un familiar por cada alumno/a, e non poderán entrar con ningun neno/a.

Teñen que vir con mascarilla e gardando  a distancia de seguridade e atendendo as esixencias sanitarias deste momento.

Grazas.

INICIO DE CURSO 2020/2021

AVISO IMPORTANTE

Debido ás obras que se están a levar a cabo no noso centro, non podemos acceder a el.

Entendemos a vosa preocupación polo inicio do curso escolar, pero estes días estamos a traballar na organización e no momento que teñamos toda a información de horarios e datas de inicio farémolas saber a través do abalarmóbil e páxina web.

Agradecemos que non chamedes ao centro durante estes días pedindo información.

Un saúdo e grazas pola vosa comprensión.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO 20/21

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-2020

NO DOCUMENTO ADXUNTO PÓDESE CONSULTAR A LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020/2021

COLABORADORES COMEDOR ESCOLAR 2020/2021

COMEDOR ESCOLAR | C.P. ENRIQUE ALONSO

ÁBRESE O PRAZO PARA COLABORADOR DE NAIS/PAIS E TITORES LEGAIS NO COMEDOR ESCOLAR PARA O VINDEIRO CURSO.

Nos documentos adxuntos podedes consultar a información sobre os colaboradores de comedor . así coma a ficha que hai que cubrir para presentar no centro.