Benvida

Benvidos á web do CEIP de Baño-Xanza.

INAUGURACIÓN DE "TELEVALGA"

ATENCIÓN!!! ATENCIÓN!!!

ÚLTIMAS NOVAS!!!!

ACÁBASE DE INAUGURAR "TELEVALGA"!!!

PASÁDE POLO BLOG DO EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA E MIRADE O PRIMEIRO VÍDEO COAS NOVAS MÁIS SALIENTABLES DA ACTUALIDADE SEMANAL!

E O MILLOR DE TODO.... CADA SEMANA IMOS TER UNHA NOVA REPORTAXE!!!

RECORDADE! NO BLOQUE DOS BLOGS DO COLEXIO, NA MARXE DEREITA DA PÁXINA, BLOG DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA!

BLOG DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA

O VOCEIRO DE BAÑO Nº 30

Remata o curso e a nosa revista escolar está xa lista para publicar!

Neste curso fomos intentando contar o conto dunha maneira diferente, dun xeito distinto...ao millor,  incluso fomos quen de cambialo un pouco!

Recordade que o que estades a piques de ver é tan so un breve resumo das cousas que fomos traballando ao longo do curso, seguro que algunhas quedaron no tinteiro ou están aínda pendentes de ser contadas...así que non perdades de vista a seguinte ligazón, xa que en breve iremos completando a revista coas derradeiras actividades que realizamos ao final deste curso 2017-2018

Portada Voceiro de Baño nº 30

FELICITACIÓN DE NADAL

PERÍODO DE ADAPTACIÓN DE EDUCACIÓN INFANTIL. CURSO 2017-2018

Pódese consultar a información correspondente ao período de adaptación de educación Infantil no pdf que se xunta.

VER PDF

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 2017-2018

Resultado de imagen de lista

Nos seguintes documentos adxuntos pódese consultar a listaxe provisional de alumnado admintido e non admitido para o vindeiro curso.

Lembramos que a listaxe definitiva sairá o 15 de maio.