Benvida

Benvidos á web do CEIP de Baño-Xanza.

FONDO SOLIDARIO

FONDO SOLIDARIO DE LIBRO DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR – CURSO ESCOLAR 2019/20

ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20

Código de procedemento ED330B.

Requisitos:

- Estar matriculado no centro para o curso escolar 2019/2020.

- Achegar de volta, en bo estado os libros de texto e material recibido non fondo solidario do curso anterior, excepto 1º e 2º curso.

Lugar e prazo de presentación:

- O impreso ED330B pode solicitarse na conserxería do centro ou descargarse dos ficheiros adxuntos a esta información.

- As solicitudes entregaranse no centro, de xeito presencial polos responsables, no seguinte horario: de luns a venres de 9:30 a 10:30

- Do 21 de maio ata o 21 de xuño de 2019.

Documentación necesaria:

• Sentencia de separación (se fora o caso).

• Certificado de discapacidade (se fora o caso).

Nota importante: Os impresos deben achegarse debidamente cumprimentados, sen erros, borróns e con letra clara, preferiblemente en maiúsculas. O centro non se responsabiliza dos datos erróneos achegados polas familias.

Proceso de admisión - curso escolar 2019/2020

Proceso de admisión -  curso escolar 2019/2020

- Documento -  admitidos de 4º de infantil (3 anos)

- Documento -   non admitidos de 4º de infantil (3 anos)

- Documento - non admitidos de  6º de infantil (5 anos)

Importante: Lémbrase ás familias que o prazo de matrícula, para o alumnado que acadou praza no proceso de admisión 2019/20, comezará no mes de xuño (datas aínda sen determinar). Aquelas familias que non formalicen a matrícula dentro do prazo establecido perderán os dereitos obtidos no recente proceso.

DÍA DA PAZ

Para celebrar o día da Paz, este ano decidimos realizar un "Lipdub".

Para elo utilizamos a música de Juanes "Tu enemigo", adaptada ao galego pola nosa mestre de Música, Raquel García Castro e coa colaboración do alumnado de 6º e 4º de Primaria.

Agardamos que sexa do voso agrado!

QUIILÓMETROS DE SOLIDARIEDADE

MAÑÁ MÉRCORES DÍA 6 DE FEBREIRO CELEBRAREMOS A CARREIRA SOLIDARIA: “QUILÓMETROS DE SOLIDARIEDADE”

Estimadas familias:

Recordade que para a celebración da carreira é preciso que o alumnado veña cun atuendo axeitado; roupa e zapatillas de deporte.

Esta carreira, que é totalmente voluntaria, faise para recoller fondos que serán entregados á ONG internacional “Save the Children,”

Para esta edición imos preparar no centro diferentes percorridos axeitados para cada unha das etapas educativas do centro. O obxectivo é que todo o alumnado e o profesorado contribúa á recollida de fondos coa súa participación.

Con esta circular recibiredes un folleto informativo no que ademais da información sobre esta actividade, cada alumno/a poderá inscribir aos “patrocinadores” (pais, nais, familiares…) que queiran colaborar cos seus donativos. Con eles, acordará un “prezo” por cada “kilómetro” recorrido. (En concreto, a distancia a recorrer en cada volta polo alumnado de Infantil, 1º e 2º de primaria é de 250 m. e para 3º,4º,5º e 6º de primaria, de 500 m.)

Como os percorridos estarán deseñados dacordo coas idades do alumnado, consideraremos como “Kilómetro” cada volta que os alumnos dean ao seu circuíto. Por exemplo: se un patrocinador acorda un prezo de 50 céntimos por Kilómetro e o alumno/a da 2 voltas ao circuíto, o patrocinador deberá contribuír con 2 x 0,50 € = 1€

Agardamos a vosa colaboración e agradecemos de antemán a vosa participación

Un saúdo.

25 DE NOVEMBRO - DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Os máis peques do cole tamén quixemos participar no día internacional contra a violencia de xénero, creando un espazo para a reflexión con significado para nós. Porque queremos nenos e nenas libres, que entendan o que é a igualdade, o respecto, a tolerancia e atopen na diferencia unha nova aprendizaxe.

SAMAÍN 2018-2019

Este ano a nosa exposición de cabazas ten moitísima arte.

Votádelle unha ollada e xa veredes que cousas máis fermosas fixeron!!!!

VER EXPOSICIÓN

samaín 2018-2019

Logo de moito deliberar, (a cousa non estivo nada sinxela...) o xurado do premios do SAMAÍN 2018-2019 acordou que as millores e máis artísticas cabazas foron.....

Entrade no álbum que elaboramos e disfrutade delas.

VER ÁLBUM

PREMIOS SAMAÍN 2018-2019

Noraboa aos gañadores!!!!

Excelente traballo!!!

INAUGURACIÓN DE "TELEVALGA"

ATENCIÓN!!! ATENCIÓN!!!

ÚLTIMAS NOVAS!!!!

ACÁBASE DE INAUGURAR "TELEVALGA"!!!

PASÁDE POLO BLOG DO EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA E MIRADE O PRIMEIRO VÍDEO COAS NOVAS MÁIS SALIENTABLES DA ACTUALIDADE SEMANAL!

E O MILLOR DE TODO.... CADA SEMANA IMOS TER UNHA NOVA REPORTAXE!!!

RECORDADE! NO BLOQUE DOS BLOGS DO COLEXIO, NA MARXE DEREITA DA PÁXINA, BLOG DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA!

BLOG DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA