ENTROIDO 2023

Un ano máis celebramos o Entroido no CEIPP de Baño-Xanza. Esta vez decidimos realizar un desfile dende o centro ata o Concello de Valga.

A ANPA do colexio colaborou con nós durante toda a marcha, aportando a parte musical e a súa alegría. Moitísimas grazas pola vosa colabaración!

Durante todo o percorrido o noso alumnado estivo acompañado por unha gran cantidade de público que puIdo disfrutar das magnificas disfraces realizadas.

ENTROIDO 2023

Como ven sendo norma, traballamos todo o ano sobre unha temática en particular. Neste curso tocou traballar sobre as civilizacións ao longo da historia da humanidade.

Deste xeito, puidemos ver trogloditas prehistóricos co seu mamut, soldados Gregos e o Cabalo de "Troula", Celtas e Galos, indios Taínos e Mayas e aos impresionantes Exipcios co seu sarcófago.

Podedes ver unha escolma das fotos e vídeos, na seguite ligazón.