Semana saudable

Con motivo do "Día mundial da Saúde" (o pasado 7 de abril), no noso centro celebraremos a "Semana saudable" con diferentes charlas na nosa Curuteca.

As charlas terán unha duración estimada de 45-60 minutos aproximadamente. Éstas son:

-- Luns 9 de abril ás 16:30 horas, "RCP e primeiros auxilios". Idade recomendada de 3º a 6º de Ed.Primaria

-- Mércores 11 de abril ás 16:30 horas, "Stop ó azucre. A consecuencia na diabetes". Idade recomendada de 1º a 6º de Ed.Primaria

-- Xoves 12 de abril ás 16:30 horas, "Taller de Intelixencia Emocional". Dirixida a todo o alumnado.

-- Venres 13 de abril ás 16:30 horas, "Nutrición consciente Vs Alimentación industrial". Dirixida a todo o alumnado.

Esperamos vervos pola Curuteca e que estas charlas tan interesantes sexan do voso agrado!