Aliméntate Ben: Charlas informativas

A través do Programa "Aliméntate Ben" que se desenvolve no centro, realizáronse recentemente varias actividades informativas para concienciar sobre a importancia de adquirir hábitos alimenticios óptimos:

- O día 4 de marzo, asistiu un nutricionista ao colexio para explicar ao alumnado de ed. primaria a relevancia dunha correcta alimentación, e pautas para elaborar almorzos saudables.

- O día 29 de marzo, tivo lugar unha charla no centro dirixida, neste caso, aos proxenitores, e enfocada a concienciar e achegar propostas para crear pratos saudables nos fogares.

Aquí vos deixamos unha pequena mostra de ambas xornadas informativas.

8 de Marzo: Día da Muller

O pasado 8 de marzo celebramos no colexio o Día da Muller a través de  diferentes actividades. Aquí vos deixamos unha pequena mostra.

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO. CURSO 2022 - 2023

Esta solicitude vai dirixida ao alumnado que se escolariza por primeira vez e aos alumnos e alumnas procedentes doutro centro educativo.

Prazo: Do 1 ao 21 de marzo de 2022.

- Impreso ED550B

- Fotocopia libro de familia.

Lugar de presentación:

A solicitude pódese presentar por Sede Electrónica  (procedemento ED550B) ou ben no centro educativo.

Para máis información pincha aquí

Orde admisión alumnado

Entroido 2022

O pasado venres 25 de febreiro, celebramos o Entroido no colexio. A temática escollida para esta ocasión foi a "Seguridade Viaria". Cada curso optou por crear un deseño diferente. Aquí vos deixamos unha pequena mostra desta divertida xornada, acompañada pola degustación da gastronomía propia desta festividade.

Día de Rosalía de Castro

Celebración do "Día de Rosalía de Castro".

Aquí vos deixamos unha pequena mostra das actividades realizadas polo alumnado do colexio para homenaxear a vida e obra da nosa querida poeta e escritora galega.

Celebración do Día da PAZ

O  pasado venres 28 de xaneiro celebramos no colexio o Día da PAZ realizando diversas actividades: contacontos nas aulas relacionados coa temática da Paz, decoración por cursos das portas das aulas, e tamén movemos o esqueleto  ao son das cancións: "Paz, paz, paz" do cantante Juanes, e maila canción "No "Dudaría", de Antonio Flores.

Aquí vos deixamos unha mostra desta produtiva xornada.

1ª SAN SILVESTRIÑA ESCOLAR

O Deporte e o Nadal van da man ao rematar este primeiro trimestre coa celebración da 1ª San Silvestriña Escolar. Esta carreira navideña, realizada polos arredores da vila, tivo lugar o 21 de decembro co obxectivo de continuar a promover o deporte e os hábitos de vida saudables. Participou todo o alumnado do centro con motivos navideños propios da época, demostrando ,unha vez máis, que o deporte é vida :).

Remataron a saída cunha visita sorpresa!!. Aquí vos deixamos unha pequena mostra desta divertida xornada deportiva:).

Festival de Nadal 2021

Panxoliñas navideñas para a Celebración do Festival de Nadal. Aquí vos deixamos mostra. Felices festas a tod@s!!.

PARAOLIMPIADAS 2021

Un ano máis, e co gallo do Día Internacional das Persoas con Discapacidade, concienciamos sobre a importancia de valorar a diversidade de capacidades motrices existentes a través da celebración das Paraolimpiadas:).

Dun xeito lúdico o alumnado puido poñerse na pel de persoas que padecen diferentes discapacidades motrices  e empatizar coa súa realidade a través dos seguintes deportes adaptados: Sitting Voleibol, Basket en silla, Fútbol Indio, Goalball, carreira de relevos e o Rondo Móbil.

A experiencia foi todo un éxito e, ademáis de divertirse, visibilizouse unha realidade que as persoas con diversidade funcional nos ensinan a diario co seu exemplo: QUERER É PODER!.

Queremos agaradecer especialmente ás Residencias de Persoas Maiores da Fonsagrada, así como ao Centro de Saúde da vila , a súa colaboración e  óptima disposición na cesión de material ortopédico.

MOITAS GRACIAS pola colaboración!!!

Aquí vos deixamos unha pequena mostra das PARAOLIMPIADAS:).

Exposición realizada polo alumnado de Ed.Infantil durante o Magosto.

Aquí vos deixamos unha breve achega da exposición realizada polo alumnado de Educación Infantil na xornada do MAGOSTO.