CURSO 2021 - 2022

SOLICITUDE COMEDOR ESCOLAR CURSO 2020/2021

Deben entregar no centro a Solicitude de admisión de comedor e o Anexo II.

Prazo: ata o 6 de xullo.

Comunicado ás familias

Instrución de comedores curso 2020/2021

Solicitude admisión de comedor

Anexo II

OBRA DE TEATRO: "O testamento do tío Nacho".

Para despedir o curso, un grupo de nenos e nenas de 3º e 4º de Primaria representaron unha obra de teatro titulada "O testamento do tío Nacho". Trátase dunha obra moi divertida durante a cal os seus protagonistas estiveron a un gran nivel de interpretación. Esperamos que vos guste e bo verán de parte de todo o profesorado.

ACTIVIDADES "ALIMÉNTATE BEN".

No seguinte vídeo presentámosvos varias actividades realizadas dentro do Plan Proxecta "Aliméntate Ben" durante o derradeiro trimestre: "Recreos saúdables", "Alimentes digital", "Fai clic ó teu bocata", "Que ben se come na Fonsagrada" e "Almorzos saúdables despedida do curso".

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO IMPRESO PARA O CURSO 2021-2022.

Xa tedes a vosa disposición o listado de libros de texto para o vindeiro curso escolar. Na etapa de Infantil non se utilizarán libros.

Lembrade que esta lista tamén estará exposta na principal e no taboleiro do colexio.

LISTA DE LIBROS CURSO 2021-2022

DÍA DO MEDIO AMBIENTE. ACTIVIDADE DE SENDERISMO E ESCALADA.

Con motivo da conmemoración do Día Mundial do Medio Ambiente, os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º de Primaria gozaron dunha xornada de actividades na natureza nun marco excepcional, a área recreativa da Fontaneira. As modalidades practicadas foron o senderismo e a escalada. No seguinte vídeo resumo podedes comprobar as vivencias experimentadas polos nenos e nenas durante toda a xornada.

FONDO SOLIDARIO. AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2021/22

Normativa: Orde do 6 de maio de 2021.

Prazo de presentación: 21 de maio ao 22 de xuño de 2021    (ámbolos dous inclusive).

Destinatarios: Alumnado de E. Primaria.

Lugar de presentación: Preferiblemente por vía             electrónica  https://sede.xunta.gal ou ben no centro.

Orde que regula a convocatoria.

Comunicado ás familias.

Anexos I e II.

Enlace á sede electrónica.

Enlace á aplicación Fondo Libros.

LETRAS GALEGAS 2021.

No seguinte vídeo aparecen resumidas as actividades realizadas polos nenos e nenas da Fonsagrada para conmemorar a Semana das Letras Galegas 2021, dedicadas este ano á escritora Xela Arias.

DÍA INTERNACIONAL CONTRA O ACOSO ESCOLAR. TALLER ESCOLAR DE TURISMO.

A semana pasada para abordar o tema do Acoso Escolar, os nenos e nenas usaron libros relacionados con dita temática. As obras escollidas foron "La mochila invisible", "¿Qué le pasa a Uma?" e "Mochila".

Por outro lado, e en colaboración coa Deputación Provincial, o alumnado de 4º, 5º e 6º de Primaria levou a cabo un Taller Escolar de Turismo, a través do cal mostraron os numerosos atractivos que ten a nosa comarca.

SEMANA DO LIBRO

Durante a Semana do Libro realizamos distintas actividades que a continuación presentamos.

Para conmemorar o Día do Libro fixemos "Bocados de Lectura". O alumnado escolleu un libro e, despois de lelo, fixo un "bocata". No bocadillo explicaron desde o título e autor, pasando polas personaxes e lugares da historia, así como un breve resumo do libro. Vamos, que alimentaron ben a mente.

Por outro lado, os nenos e nenas de Infantil ata 3º de Primaria inclusive, acudiron ao Salón de Actos dos Chaos para presenciar o espectáculo "Apalpadora" respresentado polo compañía Velaísca.

Ademais, dentro do Plan Proxecta "Aliméntate Ben", visitaron o centro os membros do Programa "Ti si es que un ... Bo peixe". Nesta actividade participaron tódolos cursos por separado, na cal descubriron distintas curiosidades das especies mariñas que podemos encontrar nas nosas augas.