NADAL 2009

No mes de decembro o colexio cambia de aspecto; nos corredores e aulas van aparecendo murais navideños, beléns, postais e, coma todos os anos, a nosa árbore de Nadal que está colocada na entrada principal. A súa decoración este ano foi con adobíos que semellaban arboriñas pequenas elaboradas con depresores e cartolina ondulada. As ventás do colexio enchéronse de carambos e estrelas brancas de neve.

O centro de interese que eliximos como fío condutor foron as tres linguas que se estudan na escola: inglés, galego e castelán, polo que o título do festival foi "Bo Nadal, Feliz Navidad, Merry Christmas". Os alumnos fixeron actuacións utilizando calquera delas para así contribuír a que os nenos se expresen con naturalidade nas linguas que se lles presentan no colexio.

Ao remate do festival contamos coa visita dos Reis Magos que se achegaron ata o Cine Alovi e repartiron agasallos doados pola ANPA do centro.

Para ver algúns dos nosos traballos, pulsa aquí.

Se queres ver fotografías do festival, preme aquí.