REAPERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

No DOG do 6 de maio, publícase o Acordo sobre o restablecemento do PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO.

• O novo prazo de entrega de solicitudes será do 11 ao 18 de maio ambos inclusive, en horario de 10 a 13 h. na secretaría do colexio.
  • Publicación de listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido  o 8 de xuño.
  • Reclamacións do 9 ao 11 de xuño en horario de 10 a 13h na secretaría do colexio.
  • Publicación das listaxes definitivas antes do 26 de xuño.
  • Formalización da matrícula en secretaría: do 1 ao 10 de xullo.

NORMAS BÁSICAS DE ACCESO AO COLEXIO

1. Na medida do posible, unha única persoa para realizar a xestión en secretaría.
  2. Manter distancia de seguridade con outras persoas que se atopen no recinto.

NOTA IMPORTANTE: O colexio abre o luns 11, exclusivamente e co persoal imprescindible para atender este proceso de admisión de alumnado. Para o resto de consultas ou trámites, por favor, utilizar o teléfono 881930071 ou o correo electrónico: ceip.santamaria.aspontes@edu.xunta.gal