Cangas spot

Os alumnos e as alumnas de sexto curso da nosa escola participaron nun proxecto de intercambio co colexio C.E.I.P. Plurilingüe Ría de Vigo en San Miguel de Oia .

O alumnado do colexio invitado visitou os lugares máis emblemáticos de Cangas guiado polos nosos alumnos e alumnas mentras que tod@s falaban en inglés e aprendían moito sobre a nosa arquitectura, cultura e tradicións. O itinerario incluía a Igrexa de Santiago, a Casa de Patín , a praza de abastos , a capela e o reloxo .

Asemade nós visitamos o seu colexio e disfrutamos da fermosa paisaxe que ofrece a Ría de Vigo dende a praia do Bao e os seus arredores.

Como resultado desta enriquecedora experiencia gravamos un spot publicitario que invita a descubrir Cangas e no que Pinky , a mascota traída por Ross dende de U.S , disfruta da vila.

Esperamos que vos guste !