Primeiro

TAREFAS SEMANA DO 11 AO 15 DE MAIO

Se pinchades en cada un dos elementos, atoparedes as tarefas propostas para esta semana ademáis das instrucións correspondentes:

- Instrucións.

- Lecturas Comprensivas.

- Lengua Castellana.

- Lingua Galega.

- Matemáticas.

- Apuntes Ciencias Naturais.

- Ciencias Naturais.

TAREFAS SEMANA DO 4 AO 8 DE MAIO

04/05/2020
Europe/Madrid

Se ides pinchando en cada elemento, teredes as actividades programadas para esta semana, ademáis das instrucións:

- Instrucións.

- Lecturas Comprensivas.

- Lengua Castellana.

- Lingua Galega.

- Matemáticas.

EXCURSIÓN MUSEO ETNOGRÁFICO-BRINQUEDOS

O venres, 12 de marzo, fixemos unha visita ao MUSEO ETNOGRÁFICO DA CAPELA e logo achegámonos ao colexio Mosteiro de Caaveiro onda, Xabi, o mestre de educación física, organizou seis grupos para os diferentes xogos populares. En cada grupo un dos nenos dese colexio explicaba aos nosos nenos as regras do xogo.

Foi moi divertido e pasámolo moi ben.

ENTROIDO 1º

DIVERTIDAS FOTOS DO ENTROIDO

EXCURSIÓN A FERVENZA DO BELELLE

Os alumnos e alumnos de 1º curso visitamos a Fervenza do Belelle cos nosos compañeiros de 2º de Primaria. Acompañáronnos os nosos titores Manolo e Brígida e tamén a experta en Medio Ambiente Mª Xosé Ruán, quen nos falou da flora e da fauna que podemos atopar nesta zona. Pasámolo fenomenal !!

Estamos desexando levar as nosas familias !!