Normalización

Radio Escolar na Radio Municipal de Tui.

Ola oíntes de Radio Municpal de Tui e Comunidade do CEIP Randufe!

Hoxe, a rapazada do cole de Randufe quérevos recomendar un conto que, eles mesmos, leron xuntos. O seu título é "Un ovo de lobo". Non perdades a entrevista que lle fixeron os rapaces de 6º de Infantil aos seus compañeir@s de 3º de Primaria.

Haiche moito talento neste cole!

Día de Rosalía: a cor da emoción

Un ano máis, no CEIP Randufe nos achegamos a poesía de Rosalía dende a emoción que reflicten os seus versos. Ninguén mellor que o noso alumnado para presentar os sentimentos das súas verbas.

Canción do m es de marzo: 8 marzo, Día da muller traballadora

Un novo mes xa chegou e, polo tanto, unha nova canción para cantar, bailar e gozar.

Neste mes de marzo celebramos o día da muller traballadora así que, como non podía ser menos, a nosa canción é unha homenaxe a todas as mulleres que son "brillantes activistas da vida cotiá".

Escoitade con atención!

Canción do mes de febreiro: Estou na lavadora!

Benquerid@s!

Este mes de febreiro queremos darlle un pouco de ritmo ao noso corpo. Tedes ganiñas de Rock and roll?

Pois a mover o esquelete co Caimán do río Tea e a súa canción "Estou na lavadora".

E nos vos mareades con tanta marcha!

Radio Escolar na Radio Municipal de Tui

Ola radio oíntes e Comunidade do CEIP Randufe!

Aquí tedes a nova participación das alumnas e alumnos de 5º A e 5ºB no programa de Radio Escolar na RMT.

Estes rapaces xa son expertos e... nótase! Non sí?

Podedes escoitar o programa o xoves, 1 de febreiro, ás 11:30 aproximadamente e unha redifusión ás 14:45.

Pero aquí na nosa páxina poderes escoitalo tantas veces como queirades.

Fantásticas recomendacións lectoras!

Canción do mes de xaneiro: Tataravoa das Fillas de Cassandra

Comezamos o 2024 cun pouquiño de música para animar a volta ao cole.

Neste mes de xaneiro, poderemos das gozar da música das incribles Fillas de Cassandra, unhas rapazas de Vigo, Sara e María que tocan, cantan e nos fan vibrar coa súa arte.

Como? Que non as coñeces? Pois escoita esta canción que fará que a túa tataravoa estea ben contenta! Guiño

Chegou o Nadal!

Xa chegou o Nadal a Randufe!

O alumnado de terceiro e cuarto compartiron  a súa alegría coa parroquia de Randufe facendo un percorrido para cantar os Reis. Queremos agradecer a colaboración do Chagüen, Cruceiro do Monte, Bar Sampaio e Bar Pancho polo agarimo cos rapaces. Foi un día xenial!

Para mostra, un botón! Escoitade, escoitade...

A biografía de Alexander

No mes de novembro, toda a escola de Randufe estivo investigando, aprendendo e experimentando sobre Alexander Fleming e o seu gran descubrimento, a penicilina.

Tamén, todo o alumnado da nosa escola participou na creación dunha liña do tempo que recolle os eventos máis senlleiros da súa vida.

Mirade, mirade que fantástico traballo!

Radio Escolar na Radio Municipal de Tui

Como? Que non puideches escoitar o programa de radio que fixeron o alumnado de 3º e 4º?

Non vos preocupedes? Aquí poderedes escoitalo tantas veces como queirades?

Que ben o pasamos!

Mes da Ciencia en Galego

Xa chega novembro, o mes da Ciencia en Galego e este ano queremos homenaxear a Alexander Fleming!

Como? Que non sabes quen é?

Non te preocupes! Aquí tes unha chea de información que, entre tod@s no cole, traballaremos para sabermos un pouquiño máis.

Hecho con Padlet