Correo: ceip.praza.barcelos@edu.xunta.es

CEIP PRAZA DE BARCELOS

ÁBRESE O PRAZO PARA A PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL

O día 21 de maio publicouse a Orde da Consellería de Cultura, Educación e O.U. pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinas ao allumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

O prazo para a presentación de solicitudes vai do 22 de maio ao 22 de xuño de 2018.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios dispoñibles no propio centro e na aplicación do portal da xunta FondoLibros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal. Este formulario estará dispoñible no portal educativo http://edu.xunta.gal, na sede electrónica da Xunta https://sede.xunta.gal e no propio centro.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR 2018/19

Achegamos nos arquivos que se xuntan as seguintes listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido para o vindeiro curso escolar 2018/19 :

- Admitidos :         4º Educ. Infantil

1º Educ. Primaria

3º Educ. Primaria

- Non admitidos :   2º Educ. Primaria

6º Educ. Primaria

Estas listas definitivas permanecerán expostas nos taboleiros de anuncios do centro e nesta páxina web ata o día de inicio do novo curso escolar.

De conformidade co artigo 30.3 da Orde de 12 de marzo de 2013 as persoas interesadas poderán consultar as listaxes definitivas coa puntuación desglosada dos criterios baremables na secretaría do centro.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR 2018/19

Listaxes provisionais de admitidos para o vindeiro curso escolar 2018/19 :

Listaxe de 4º de Educación Infantil (3 anos)

Listaxe de 1º de Educación Primaria

Listaxe de 3º de Educación Primaria

Listaxes provisionais de non admitidos para o vindeiro curso escolar 2018/19 :

Listaxe de 2º de Educación Primaria

Listaxe de 6º de Educación Primaria

Segundo a Orde de 12 de marzo de 2013, poderase formular reclamacións ás listaxes baremadas no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación, ante o Consello escolar, no caso de centros públicos.

COMEZA O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR 2018/19

Como todos os anos, dende o día 1 ata o 20 de marzo, ábrese o prazo para a presentación de solicitudes de admisión de alumnado de novo ingreso para o vindeiro curso escolar 2018/19. Nos arquivos que xuntamos tedes toda a información relativa ao proceso de admisión :

- Solicitudes (Modelo ED550B e Anexo A)

- Normativa reguladora do proceso de admisión - Zonas de influencia e limítrofes

- Calendario do proceso

- Prazas vacantes

* Cada alumna e alumno só poderá presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, a infracción a esta norma determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

* O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto, deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

* O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do incio do prazo de presntación de solicitudes de admisión.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Como todos os anos convidamos a todos aqueles pais e nais que queiran visitar as nosas instalacións, conversar co profesorado e en definitiva resolver cantas dúbidas poidan ter sobre o noso cole que acudan sen compromiso ningún á xornada de portas abertas que organizamos para o martes día 20 de febreiro de 16:00 a 19:00 h.  -  AGARDÁMOSVOS...

VIDEO PARA DECORAR A CAMISETA DARTH VADER

RESERVA DE PRAZA NO IES VALLE INCLÁN PARA O CURSO 2018/19

ALUMNADO DE 6º EDUCACIÓN PRIMARIA

O CEIP Praza de Barcelos está adscrito o IES Valle Inclán, isto quere dicir que o noso alumnado pode reservar praza, se así o deciden, nese Instituto.

O prazo de reserva de praza é dende o 1 ao 15 de febreiro de 2018.

CURSO 2017/18 - COMEZO DAS CLASES

O día 11 de setembro comezan as clases.

O horario para este día é o seguinte :

EDUCACIÓN INFANTIL : Entran ás 10:00 h.

EDUCACIÓN PRIMARIA : Entran ás 09:00 h.

Un saúdo a todos e todas e que teñamos un bo inicio de curso.

CURSO 2017/18 - LISTAXE DEFINITIVA LIBROS DE TEXTO PARA O ALUMNADO DE 3º E 4º DE ED. PRIMARIA

Nos arquivos que se xuntan están as listaxes dos libros de texto do fondo de libros do centro que se repartirán ao alumnado a principios de curso.

As listaxes están por nivel e por alumno/a; e a cada alumno/a os libros que se lle adxudican.

Se tedes algún tipo de dúbida, chamádenos ao 886151567/71.