Correo: ceip.praza.barcelos@edu.xunta.es

CEIP PRAZA DE BARCELOS

LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO ESCOLAR 2017/18

Nos arquivos que xuntamos están os listados de libros de texto para o vindeiro curso escolar 2017/18 clasificados por curso.

En 4º e mais en 5º de Educación Infantil (3 e 4 anos) de momento non hai libros.

Lembrade que para 5º e 6º de Educación Primaria o centro está adscrito ao Proxecto e-Dixgal con contidos dixitais, polo que non fai falla mercar ningún libro de texto; a principio de curso repartiranse ordenadores portátiles para cada alumno/a.

Así mesmo, para o alumnado de 3º e 4º de Ed. Primaria, asegurádevos antes de mercar ningún libro, estar admitidos ou non no fondo solidario de libros de texto do centro.

Se tedes algún problema non dubidedes en chamarnos ao 886151567 ou 886151571

ABERTO O PRAZO PARA PARTICIPAR NO FONDO SOLIDARIO E PARA AS AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL

O día 22 de maio saíu a Orde da Consellería de Cultura, Educación e O.U. pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material destinadas ao alumnado en Educación primaria (no noso caso).

O prazo para a presentación das solicitudes vai do 23 de maio ao 23 de xuño de 2017.

As solicitudes podédelas adquirir no propio centro e tamén están dispoñibles na páxina web da Consellería de Cultura, Educación e O.U. (http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros) ou tamén aquí tedes un enlace para imprimir a solicitude. Esta será única para todos os fillos que están admitidos no mesmo centro docente para o curso 2017/18.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN 2017/18

Con data de hoxe publicamos as listaxes definitivas de admisión para o vindeiro curso escolar 2017/18.

En arquivos adxuntos tedes as listaxes definitivas por curso solicitado e no seu caso, coa puntuación obtida.

De acordo co artigo 32.1 da Orde de 12 de marzo de 2013 pola que de desenvolve o procedemento para admisión de alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos, contra a resolución definitiva, as persoas interesadas podrán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

A resolución da persoa titular da xefatura territorial porá fin á vía administrativa.

GAÑADORES DO CONCURSO DE GALLETAS DOS COMEDORES

Listaxe provisional de alumnado curso 2017/18

Con data de hoxe, publicamos a listaxe provisional de alumnado curso 2017/18

COMEZA O PRAZO DE ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR 2017/18

Ábrese o prazo de admisión para o vindeiro curso escolar 2017/18 que abranguerá dende o 1 ao 20 de marzo (a.i.)

Tedes toda a información relativa ao proceso de admisión clickando en Secretaría - Admisión.

Vémonos no centro,

Un saúdo da dirección.