CEIP PRAZA DE BARCELOS

COMEZA O PRAZO DE ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR 2017/18

Ábrese o prazo de admisión para o vindeiro curso escolar 2017/18 que abranguerá dende o 1 ao 20 de marzo (a.i.)

Tedes toda a información relativa ao proceso de admisión clickando en Secretaría - Admisión.

Vémonos no centro,

Un saúdo da dirección.

Xornada de Portas Abertas

O martes, día 21 de febreiro de 2017, en horario de 16:00 a 19:00 h., abriremos as portas do noso centro para todas aquelas familias que estean interesadas en visitar as instalacións do centro, as aulas, coñecer aos profesores e profesoras, as diversas ofertas educativas, actividades extraescolares e resolver tódalas aquelas dúbidas que poidan xurdir.

Agardámosvos no centro cos brazos abertos, sen máis

Un saúdo do equipo directivo...

RESERVA DE PRAZA PARA O IES VALLE INCLÁN

Como cada ano iníciase o proceso de reserva de praza no centro, polo que é importante informar ás familias que dispoñen do 1 ao 15 de febreiro para poder solicitar

a reserva no centro adscrito ao noso, o IES VALLE INCLÁN.

Este procedemento unicamente compete ao alumnado que remata estudos de primaria, ou sexa aos de 6º de Educación Primaria, eles deben entregar no noso centro

dentro do prazo antes indicado o impreso de solicitude de reserva (formulario normalizado ED550A), sempre que desexen continuar estudos no centro adscrito.

DECORACIÓN DE NADAL DO NOSO COMEDOR

OPERACIÓN KILO

Estimadas familias :

Un ano máis, como vén sendo tradicional ante a chegada do Nadal, retomamos a OPERACIÓN KILO, de xeito que poidamos prestar axuda a aquelas familias máis necesitadas.

Dende o día 28 de novembro ata o día 18 de decembro, estará a súa disposición un carriño na entrada do colexio onde depositar alimentos non perecedeiros.

Grazas pola súa colaboración.

LISTADO DEFINITIVO DE ALUMNOS ADMITIDOS PARA O CURSO 2016/2017

CONSULTAR FICHEIROS ADXUNTOS