CORREO: ceip.praza.barcelos@edu.xunta.es TELEFONO:886 15 15 67

CALENDARIO ESCOLAR 2020/21 - CEIP PRAZA DE BARCELOS

Tedes aquí o calendario escolar para este curso escolar 2020/21 unha vez elixidos os días non lectivos de conveniencia pedagóxica.

Tedes tamén o calendario en arquivo pdf por se queredes descargalo.

PLAN DE CONTINXENCIA 2020/21 - CEIP PRAZA DE BARCELOS

Para a vosa consulta tedes no arquivo que se xunta o Plan de Continxencia 2020/21 do noso centro.

Un saúdo,

A dirección.

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR - CONSTITUCIÓN XUNTA ELECTORAL

Podedes descargar o impreso, se queredes, en formato pdf no arquivo que se xunta.

LISTAXE DEFINITIVO DO PRÉSTAMO DO FONDO DE LIBROS PARA 3º E 4º DE ED.PRIMARIA

Publicamos a listaxe definitiva do préstamo de libros para o vindeiro curso escolar 2020/21.

Nos arquivos adxuntos tedes por curso (3º e 4º de Educación Primaria) a listaxe definitiva na que aparecen os libros de texto por materia que prestaremos segundo o resultado do reparto por renda.

A listaxe tamén está publicada no taboleiro de anuncios do centro.

Se tedes algunha dúbida ao respecto, chamádenos sen compromiso de 10:00h. a 13:00h. ao centro durante todo o mes de xullo.

Un saúdo,

A dirección do CEIP Praza de Barcelos

Fondo de libros e axuda de material escolar

Pódese consultar no centro as listaxes provisionais do fondo de libros (3º e 4º de educación primaria) . A listaxe definitiva publicarase o día 20 de xullo na páxina web e no taboleiro de anuncios do centro. Os que solicitaron vales de axuda de libros e de material escolar (1º, 2º, 5º e 6º) de educación primaria para o curso 2020/21, xa poden comprobar se resultaron aprobados chamando ao centro (886151567) en horario de 10:00 a 13:00 horas. Os vales estarán dispoñibles para a súa recollida para partir do mércores 15 de xullo (horario de 10:00 a 13:00 horas). Se alguén non pode recollelos, poderao facer no mes de setembro.

SOLICITUDE COMEDOR ESCOLAR - CURSO 2020-21

Bo día,

xuntamos no arquivo pdf a ficha de inscrición para que as familias que así o desexen poidan inscribirse nos servizos que ARUME presta no noso centro (Servizos do plan Madruga e do comedor escolar).

É moi importante que a lean detenidamente e que se cubran tódolos datos requiridos na ficha; así mesmo deberán cubrir o nome do centro escolar (CEIP Praza de Barcelos), sen esquecerse de asinala.

Se vos xurde algunha dúbida chamádenos sen problema ao centro ou poñédevos en contacto con ARUME a través dos teléfonos de atención e do correo electrónico que están na ficha.

Sen máis, un saúdo e desexarvos a todos e todas que pasedes un bo verán,

A dirección do CEIP Praza de Barcelos

886 1515 67 / 71  -  ceip.praza.barcelos@edu.xunta.gal

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA PARA O VINDEIRO CURSO 2020-21 - ALUMNADO DE NOVO INGRESO

Bo día,

ábrese o prazo de formalización de matrícula para o alumnado de novo ingreso no noso centro para o vindeiro curso escolar 2020/21.

O prazo de formalización de matrícula abranguerá dende o 01 ao 10 de xullo de 2020 (a.i.).

Nos arquivos que se xuntan tedes os impresos do centro que hai que cubrir e asinar para a súa entrega no centro, así como a demais documentación que hai que aportar a maiores dos impresos do centro.

Se tedes algunha dúbida poñédevos en contacto connosco no centro.

CEIP Praza de Barcelos - Tlfo : 886 1515 67 / 71    -    E-mail.: ceip.praza.barcelos@edu.xuntal.gal

Un saúdo e benvidos/as a todos e todas.

A Dirección.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN - CURSO 2020/21

No arquivo adxunto tedes a listaxe definitiva do alumnado admitido e non admitido para o vindeiro curso escolar 2020/21, clasificados por cursos.

Tamén está exposta no taboleiro de anuncios do centro.

LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO 2020/21

Nos arquivos adxuntos tedes as listaxes dos libros de texto para o vindeiro curso escolar 2020/21.

No primeiro arquivo están os de 1º e 2º de Educación Primaria (1º ciclo de Educación Primaria).

No segundo arquivo os libros de 3º de Educación Primaria.

E no terceiro os libros de 4º de Educación Primaria.

Xa sabedes que o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria non teñen que mercar libros de texto, posto que no centro estamos adscritos ao programa e-Dixgal de contidos dixitais.

Un saúdo

A dirección