CORREO: ceip.praza.barcelos@edu.xunta.es TELEFONO:886 15 15 67

RESERVA DE PRAZA NO IES VALLE INCLÁN EN 1º DA ESO PARA O VINDEIRO CURSO 2022/23

ALUMNADO DE 6º EDUCACIÓN PRIMARIA

O CEIP Praza de Barcelos está adscrito ao IES VALLE INCLÁN, isto quere dicir que o noso alumnado pode reservar praza, se así o decide, nese Instituto.

O prazo de reserva de praza abranguerá dende o 11 de xaneiro ao 8 de febreiro de 2022 (a.i.).

HORARIOS DE ENTRADA E SAÍDA - CURSO 2021/22

Hola, benvidos a todos e todas a un novo curso escolar.

Tedes aquí os horarios de entrada e saída do cole para este curso. Comunicámosvos que houbo un pequeno cambio no horario de entrada e saída en Educación Infantil con respecto do que publicamos o luns, día 6. Pedímosvos desculpas se este cambio vos causa algún contratempo.

Definitivamente xa queda como segue :

Agardámosvos a todos mañá xoves, día 9.

Un saúdo

A dirección do CEIP Plurilingüe Praza de Barcelos

COMEDOR ESCOLAR - ARUME - INSTRUCIÓNS CURSO 2021/22

Tedes información remitida pola emprese ARUME, encargada da xestión do noso comedor escolar, se clikades no menú que tedes a vosa esquerda "O CENTRO - Información - Servicios".

Un saúdo e bó verán.

LIBROS DE TEXTO DE EDUCACIÓN PRIMARIA - CURSO 2021/22

Bo día,

dentro da opción "Secretaría", no menú de "O CENTRO", tedes as listaxes dos libros de texto para o vindeiro curso escolar 2021/22 correspondentes aos cursos de 1º, 2º, 3º e 4º de Educación Primaria.

Se tedes algunha consulta, non dubidedes en chamar ao teléfono do cole, o 886 151567. Estaremos dispoñibles todo o mes de xullo.

Un saúdo,

A dirección do CEIP Praza de Barcelos .-

Pontevedra .-

GRADUACIÓN DE ED. PRIMARIA 2020/2021

GRADUACIÓN DE ED. INFANTIL 2020/2021

AXUDA DE LIBROS DE TEXTO E DE MATERIAL PARA O VINDEIRO CURSO 2021/22

O xoves, día 20 de maio de 2021 publicouse no DOGA a Orde da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, de 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria, secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2021/22.

A partir do día 21/05/20 poderanse presentar as solicitudes de axuda de libros e de material para o alumnado que vaia cursar o vindeiro ano 1º e 2º de Educación Primaria, as sltdes. para participar no Fondo solidario de libros de texto e axuda de material para o alumnado que vaia cursar 3º e 4º de E.P. e as sltdes. para axuda de material escolar o alumnado que vaia cursar 5º e 6º E.P.

SUBVENCIÓNS DO CONCELLO DE PONTEVEDRA PARA A COMPRA DE EQUIPOS INFORMÁTICOS

Estimadas familias e alumnado :

Achegamos a seguinte información sobre a concesión de subvencións do Concello de Pontevedra para a compra de equipos informáticos :

- Destinadas ás familias empadroadas no concello de Pontevedra e que teñan fillos menores de idade matriculados en centros educativos sostidos con fondos públicos.

- Subvencionarase a compra de dispositivos dixitais (ordenadores portátiles ou de sobremesa) que fose realizada entre o 14/03/2021 e o 31/12/2021.

- A contía individual de cada axuda será de 400 € por familia.

Máis información na web do Concello de Pontevedra :

Un saúdo,

XORNADA DE PORTAS ABERTAS NO CEIP PRAZA DE BARCELOS