Correo: ceip.praza.barcelos@edu.xunta.es

CEIP PRAZA DE BARCELOS

ABERTO O PRAZO PARA PARTICIPAR NO FONDO SOLIDARIO E PARA AS AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL

O día 22 de maio saíu a Orde da Consellería de Cultura, Educación e O.U. pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material destinadas ao alumnado en Educación primaria (no noso caso).

O prazo para a presentación das solicitudes vai do 23 de maio ao 23 de xuño de 2017.

As solicitudes podédelas adquirir no propio centro e tamén están dispoñibles na páxina web da Consellería de Cultura, Educación e O.U. (http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros) ou tamén aquí tedes un enlace para imprimir a solicitude. Esta será única para todos os fillos que están admitidos no mesmo centro docente para o curso 2017/18.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN 2017/18

Con data de hoxe publicamos as listaxes definitivas de admisión para o vindeiro curso escolar 2017/18.

En arquivos adxuntos tedes as listaxes definitivas por curso solicitado e no seu caso, coa puntuación obtida.

De acordo co artigo 32.1 da Orde de 12 de marzo de 2013 pola que de desenvolve o procedemento para admisión de alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos, contra a resolución definitiva, as persoas interesadas podrán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

A resolución da persoa titular da xefatura territorial porá fin á vía administrativa.

GAÑADORES DO CONCURSO DE GALLETAS DOS COMEDORES

Listaxe provisional de alumnado curso 2017/18

Con data de hoxe, publicamos a listaxe provisional de alumnado curso 2017/18

COMEZA O PRAZO DE ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR 2017/18

Ábrese o prazo de admisión para o vindeiro curso escolar 2017/18 que abranguerá dende o 1 ao 20 de marzo (a.i.)

Tedes toda a información relativa ao proceso de admisión clickando en Secretaría - Admisión.

Vémonos no centro,

Un saúdo da dirección.