Correo: ceip.praza.barcelos@edu.xunta.es

CEIP PRAZA DE BARCELOS

CURSO 2017/18 - LISTAXE DEFINITIVA LIBROS DE TEXTO PARA O ALUMNADO DE 3º E 4º DE ED. PRIMARIA

Nos arquivos que se xuntan están as listaxes dos libros de texto do fondo de libros do centro que se repartirán ao alumnado a principios de curso.

As listaxes están por nivel e por alumno/a; e a cada alumno/a os libros que se lle adxudican.

Se tedes algún tipo de dúbida, chamádenos ao 886151567/71.

LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO ESCOLAR 2017/18

AVISO :

Con data de 29 de xuño modificamos a lista de libros para 1º de Ed.Primaria; elimínanse os libros de texto de Relixión e Valores Sociais e cívicos. Modificamos así mesmo a listaxe que temos abaixo, polo tanto non deberían aparecer nela e non se compran.

Nos arquivos que xuntamos están os listados de libros de texto para o vindeiro curso escolar 2017/18 clasificados por curso.

En 4º e mais en 5º de Educación Infantil (3 e 4 anos) de momento non hai libros.

Lembrade que para 5º e 6º de Educación Primaria o centro está adscrito ao Proxecto e-Dixgal con contidos dixitais, polo que non fai falla mercar ningún libro de texto; a principio de curso repartiranse ordenadores portátiles para cada alumno/a.

Así mesmo, para o alumnado de 3º e 4º de Ed. Primaria, asegurádevos antes de mercar ningún libro, estar admitidos ou non no fondo solidario de libros de texto do centro.

ABERTO O PRAZO PARA PARTICIPAR NO FONDO SOLIDARIO E PARA AS AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL

O día 22 de maio saíu a Orde da Consellería de Cultura, Educación e O.U. pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material destinadas ao alumnado en Educación primaria (no noso caso).

O prazo para a presentación das solicitudes vai do 23 de maio ao 23 de xuño de 2017.

As solicitudes podédelas adquirir no propio centro e tamén están dispoñibles na páxina web da Consellería de Cultura, Educación e O.U. (http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros) ou tamén aquí tedes un enlace para imprimir a solicitude. Esta será única para todos os fillos que están admitidos no mesmo centro docente para o curso 2017/18.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN 2017/18

Con data de hoxe publicamos as listaxes definitivas de admisión para o vindeiro curso escolar 2017/18.

En arquivos adxuntos tedes as listaxes definitivas por curso solicitado e no seu caso, coa puntuación obtida.

De acordo co artigo 32.1 da Orde de 12 de marzo de 2013 pola que de desenvolve o procedemento para admisión de alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos, contra a resolución definitiva, as persoas interesadas podrán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

A resolución da persoa titular da xefatura territorial porá fin á vía administrativa.

GAÑADORES DO CONCURSO DE GALLETAS DOS COMEDORES

Listaxe provisional de alumnado curso 2017/18

Con data de hoxe, publicamos a listaxe provisional de alumnado curso 2017/18

COMEZA O PRAZO DE ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR 2017/18

Ábrese o prazo de admisión para o vindeiro curso escolar 2017/18 que abranguerá dende o 1 ao 20 de marzo (a.i.)

Tedes toda a información relativa ao proceso de admisión clickando en Secretaría - Admisión.

Vémonos no centro,

Un saúdo da dirección.