Aula virtual      Galería fotos    Portal edu     Recursos edu  Correo edu    Webs dinámicas

Tags:

COMO REMATE AO PRIMEIRO TRIMESTRE, CELEBRAMOS UNHA FESTA DE XOGOS E XOGUETES NA QUE CADA GRUPO EXPLICOU O QUE TRABALLARON NA SÚA AULA AO RESTO DO ALUMNADO...E LOGO  XOGAMOS.

Adxuntamos os menús de almozo e xantar do mes de Febreiro.

Ademais, informamos do enlace da páxina web do concello onde se poden ir vendo as imaxes dos diferentes menús diarios:

Tags:

O día 10 de novembro fixemos un magosto popular no Mosteiro de Santa Catalina (Ares). Ademais, fixemos unha pequena camiñata ata as baterías militares que hai cerca, e dende onde puidemos disfrutar dunhas excelentes vistas.

CALENDARIO DE SETEMBRO:

As actividades lectivas comezarán o día 11 de setembro de 2017 e rematarán o día 21 de xuño de 2018.

Como tódolos anos, o primeiro día do curso o alumnado realizará a entrada do seguinte xeito:

-EDUCACIÓN PRIMARIA: Ás 12 horas na pista polideportiva.

-4º EI (3 anos): Segundo a reunión cos pais.

-5º EI (4 anos) e 6º EI (5 anos): Ás 12 horas na porta principal.

COMEDOR ESCOLAR: Funcionará dende o 11 de setembro de 2017 ata o 21 de xuño de 2018. O día 11 non haberá almorzo.

Saiu publicada a resolución de 3 de agosto de 2017, de la secretaría de estado de educación, formación profesional y universidades, por la que se convocan ayudas para alumnaos con necesidad específica de apoyo educativo para el curso académico 2017-2018

O prazo para presentar as solicitudes finaliza o 28 de setembro de 2017, e cubriranse a través da web da sede electrónica do Ministerio de Educación. Ademais, deberán estar asinadas por tódolos membros da familia.

Achéganse en arquivos anexos a convocatoria e outros documentos referentes ás axudas.

Adxúntanse en arquivos anexos al listaxes definitivas de fondo de libros. Nelas aparecen os libros que lle corresponden a cada alumno.

Lembramos que tedes que mercar o Activity Book da asignatura de Inglés.

Tralo remate do curso producíronse unha serie de cambios no Consello Escolar:

BAIXAS:

Mestres: Norma García Ayuso, Miguel Anxo Casteleiro Souto e Arturo Freire.

Pais: Guillermo Dopico Ceán.

ALTAS:

Mestres: Cristina M. López Dacosta e Macarena Ferreño Montero.

Pais: Beatriz Martínez Díaz.

Dentro das clases de E.Física, como iniciación a unha actividade na natureza que pode ser moi interesante e rica para os nenos e nenas, fixemos unha carreira de orientación polas dependencias do centro. Participaron os nenos e nenas de 5º e 6º de primaria, e contamos coa organización e apoio de Óscar e Antonio, corredores do Clube de Montaña Ferrol.

A continuación adxúntase en arquivo anexo a listaxe de libros para o vindeiro curso 2017/2018.

Recórdase que para a materia de Inglés, dende os cursos de 3º a 6º de Primaria tense que mercar o "Activity Book", xa que non entra no banco de libros, por ser material funxible.