Aula virtual      Galería fotos    Portal edu     Recursos edu  Correo edu    Webs dinámicas

Achéganse en arquivo anexo os libros de texto do vindeiro curso 2018/19.

En 3º, 4º e 6º é necesario mercar o Activity Book, de Inglés. En 5º xa se informará se fose necesario.

Tags:

CASE DOUS ANOS DESPOIS DA CELEBRACIÓN, AQUÍ TEDES O VIDEO QUE LEMBRA E FAI UNHA HOMENAXE AOS 25 ANOS DO COLEXIO A TRAVÉS DO SEU ALUMNADO E AS SÚAS LEMBRANZAS...

Tags:

VIDEOCLIP CREADO POLO CEIP DE PONZOS EN COLABORACIÓN CO IES SATURNINO MONTOJO E OS SEUS TÉCNICOS/AS AUDIOVISUAIS. FIXÉMOLO PARA CONMEMORAR O "DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE" O PASADO 3 DE DECEMBRO.

ESTE É O RESUMO DA XORNADA DE XOGOS QUE CELEBRAMOS O DÍA DAS LETRAS GALEGAS. GRANDES E PEQUENOS, ENREDANDO TODOS XUNTOS.

Aquí deixamos o menú do almorzo e do xantar do mes de Xuño.

A Orde do 9 de maio de 2018 (DOG do 21 de maio) regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2018-2019: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias do alumnado de 3º,4º,5º e 6º de E. Primaria poderán solicitar acollerse ao FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO  (banco de libros) regulado na Orde do 9 de maio.

As familias do alumnado de 1º e 2º de E. Primaria, que non superen os 9000€ de renda per cápita no ano 2016, poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISIÓN DE LIBROS DE TEXTO (vale), así coma as do alumnado de E. Especial e as do alumnado regulado nas disposicións adicionais primeira e segunda da citada Orde.

Todas as familias do alumnado de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de E. Primaria que non superen os 5400€ de renda per cápita no ano 2016 poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR (vale) reguladas na Orde do 9 de maio.

Nesta convocatoria as solicitudes poderán presentarse, por primeira vez, por vía electrónica a través da aplicación Fondolibros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros) empregando calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica, incluíndo o sistema de usuario e Chave 365. Igual que en anos anteriores, presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro.

• Prazo de presentación de solicitudes: do 22 de maio ao 22 de xuño (ámbolos dous inclusive). Horario de secretaría: LUNS, MÉRCORES E VENRES de 9:10 a 9:50; e MARTES E XOVES de 13:10 a 13:50 h.
  • Documentación
  • Orde do 9 de maio do 2018

MOI IMPORTANTE: tanto para solicitar as axudas como para acollerse ao fondo solidario é obrigatorio devolver no centro os libros correspondentes ao Fondo Solidario utilizados no presente curso antes do 22 de xuño do 2018.

É IMPORTANTE QUE TODO O ALUMNADO DE 3º A 6º DE PRIMARIA PRESENTE A SOLICITUDE PARA PODER ENTRAR NO BANCO DE LIBROS. SENÓN, QUEDARÁ FÓRA DO REPARTO.

As datas de publicación das listaxes serán as seguintes:

-Presentación de solicitudes: 22 de xuño(último día).

-Devolución dos libros do curso 17/18: 22 de xuño(último día).

-Publicación de listaxes provisionais de adxudicación de libros: 10-07-18

Reclamacións sobre as listaxes provisionais: 11 e 12-07-18.

-Publicación das listaxes definitivas: 13-07-18.

-Entrega de libros: ao inicio do curso.

Avisarase cando se entreguen os vales para material.

Achégase en arquivo anexo as listaxes definitivas de admisión de alumnado.

ESTES SON OS VIDEOS CREADOS POLO ALUMNADO E PROFESORADO DOS CURSOS 1º, 2º, 3º E 4º DENTRO DO PROGRAMA "NÓS TAMÉN CREAMOS"

Adxuntamos os menús do mes de Maio.