Aula virtual      Galería fotos    Portal edu     Recursos edu  Correo edu    Webs dinámicas

Os resultados das eleccións ao Consello Escolar foron os seguintes:

SECTOR PAIS/NAIS:

Elexidos: Eulalia Terrón Tejada (13 votos) e Irene Montenegro Prado (10 votos).

Non elexidos: David Carracedo Martín (9 votos), Marcos Carballo Sarmiento (8 votos), Beatriz Martínez Díaz (8 votos), Eva Muíños Rodríguez (5 votos) e Mercedes Fidalgo López (1 voto).

SECTOR MESTRES:

Elexidos: Pilar Taboada Jorge (12 votos), Ana Bernárdez Rodríguez (10 votos) e Norma García Ayuso (8 votos).

Non elexidos: Macarena Ferreño Montero (2 votos), que quedaría de suplente.

Deste xeito, a composición do Consello Escolar quedaría do seguinte modo:

PRESIDENTE: Miguel A. Casteleiro Souto.

XEFE ESTUDOS: Arturo García Freire.

SECRETARIO: Óscar López Bouzón.

PAIS/NAIS: Guillermo Dopico Ceán, Eva M. Fraga García, Eulalia Terrón Tejada e Irene Montenegro Prado.

ANPA: M. Ángeles Perille Arribe.

MESTRES: Elisa Pardo Montero, Arturo Sánchez Riveira, Pilar Taboada Jorge, Ana Bernárdez Rodríguez e Norma García Ayuso.

CONCELLO: Eva Espiñeira González.

O alumnado de 4º de EP realizou unha curtametraxe axudados polo mestre de educación física e pola súa titora para participar no concurso "Nós tamén creamos".

Xa saiu o veredicto do xurado, e os nosos alumn@s e os seus mestr@s resultaron premiados.

A continuación, achégase o enlace para poder visualizala.

Con motivo do día do libro (23 abril), o alumnado de 6º de primaria realizou un "macrotríptico" para expoñer no taboleiro do colexio.

Ademais, realizamos apadriñamentos lectores entre os alumn@s do centro.

A continuación anéxase o enlace ao vídeo da canción de Iriña Bailarina, feito polo grupo de teatro Ghazafelhos co alumnado do centro:

Adxúntanse en arquivo anexo o Plan de Convivencia e as Normas de Organización e Funcionamento (NOF).

O novo horario de atención ao público de secretaría para este curso será o seguinte:

- LUNS, MARTES, MÉRCORES E VENRES: De 9:10 a 9:50  horas.

- XOVES: De 9:50 a 10:40 horas.