Aula virtual      Galería fotos    Portal edu     Recursos edu  Correo edu    Webs dinámicas

Adxúntanse en arquivo anexo as listaxes provisionais de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2018/19.

Almorzo e xantar do mes de Abril.

Con motivo do día da muller traballadora (8 de marzo), visitáronnos dúas mulleres que realizan un traballo que soe ser realizado por homes: unha enxeñeira e unha policía, que nos falaron de como é o seu traballo e respostaron ás dúbidas do alumnado.

Ademais, a escritora María Canosa visitou ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria para falar e respostar ás preguntas do alumnado sobre os seus libros, e para asinárllelos.

Lexislación aplicable:

Postos escolares vacantes:

• 4º Educación Infantil: 22 prazas e 3 para NEAE.
  • 5º Educación Infantil: 1 vacante.
  • Resto de cursos: Sen vacantes.

PRAZOS:

• Presentación solicitudes: Do 1 ao 20 de marzo.
  • Documentación acreditativa se hai que baremar: Do 23 ao 9 de abril.
  • Listaxe provisional: 25 abril (prazo de reclamación: 5 días hábiles).
  • Listaxe definitiva: 15 maio.
  • Formalización matrícula: 20 ao 30 xuño.
AVISO IMPORTANTE: Cada solicitante poderá presentar só unha única solicitude nun centro.

Informámosvos de que vai comezar o prazo de presentación de solicitudes de admisión para o vindeiro curso 2018/2019.

Comezará o día 1 de marzo e rematará o día 20.

O horario para entregar as solicitudes presencialmente será LUNS, MÉRCORES E VENRES de 9:10 a 9:50 horas, e MARTES E XOVES de 13:15 a 13:45 horas.

Tamén se poderán cubrir telemáticamente no seguinte enderezo: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

Ademais, poderase visitar o centro os días 6 e 13 de marzo, en dous turnos de tarde, ás 17 e ás 17:30 horas.

Tags:

COMO REMATE AO PRIMEIRO TRIMESTRE, CELEBRAMOS UNHA FESTA DE XOGOS E XOGUETES NA QUE CADA GRUPO EXPLICOU O QUE TRABALLARON NA SÚA AULA AO RESTO DO ALUMNADO...E LOGO  XOGAMOS.

Adxuntamos os menús de almozo e xantar do mes de Marzo.

Ademais, informamos do enlace da páxina web do concello onde se poden ir vendo as imaxes dos diferentes menús diarios:

Tags:

O día 10 de novembro fixemos un magosto popular no Mosteiro de Santa Catalina (Ares). Ademais, fixemos unha pequena camiñata ata as baterías militares que hai cerca, e dende onde puidemos disfrutar dunhas excelentes vistas.

CALENDARIO DE SETEMBRO:

As actividades lectivas comezarán o día 11 de setembro de 2017 e rematarán o día 21 de xuño de 2018.

Como tódolos anos, o primeiro día do curso o alumnado realizará a entrada do seguinte xeito:

-EDUCACIÓN PRIMARIA: Ás 12 horas na pista polideportiva.

-4º EI (3 anos): Segundo a reunión cos pais.

-5º EI (4 anos) e 6º EI (5 anos): Ás 12 horas na porta principal.

COMEDOR ESCOLAR: Funcionará dende o 11 de setembro de 2017 ata o 21 de xuño de 2018. O día 11 non haberá almorzo.