Aula virtual
  Galería fotos    Portal edu    Recursos edu  Correo edu   Webs dinámicas

A continuación adxúntanse en arquivo anexo as listaxes definitivas de FONDOLIBROS, cos libros que lle corresponden a cada alumno.

Recórdase ao alumnado que vaia cursan entre 3º e 6º de primaria, que deberán mercar o ACTIVITY BOOK da materia de INGLÉS, xa que é un libro funxible.

Adxuntamos os agradecementos da ONG SOGAPS a todas as familias que axudaron co seu donativo para o programa "Vacacións en paz".

Recórdase que entre o 20 e o 30 de xuño de 2016 é o prazo establecido para formalizar a matrícula para o vindeiro curso 2016/2017.

O alumnado que vai comezar en 3 anos deberá vir ao centro a recoller o impreso para cumprimentalo.

A continuación adxúntanse en arquivo anexo o listado dos libros para o vindeiro curso 2016/2017.

O alumnado de 4º de EP realizou unha curtametraxe axudados polo mestre de educación física e pola súa titora para participar no concurso "Nós tamén creamos".

Xa saiu o veredicto do xurado, e os nosos alumn@s e os seus mestr@s resultaron premiados.

A continuación, achégase o enlace para poder visualizala.

A Orde do 27 de abril de 2016 (DOG do 16 de maio) regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2016-2017: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias do alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de E. Primaria poderán solicitar acollerse ao FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO  (banco de libros).

As familias do alumnado de 1º e 2º de E. Primaria, que non superen os 9000€ de renda per cápita no ano 2014, poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO (vale).

Todas as familias do alumnado de1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de E. Primaria que non superen os 5400€ de renda per cápita no ano 2014 poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR(vale).

Nesta convocatoria presentarase unha única solicitude para tódolos irmáns matriculados no mesmo centro

• Prazo de presentación de solicitudes: do 18 de maio ao 23 de xuño(ámbolos dous inclusive)

MOI IMPORTANTE: tanto para solicitar as axudas como para acollerse ao fondo solidario é obrigatorio devolver no centro os libros mercados con cargo ao vale do curso anterior e utilizados no presente curso, agás o alumnado de 1º e 2º de E. Primaria por non ser reutilizables.

Para máis información preguntar na secretaría do centro

Adxúntanse en arquivo anexo as listaxes definitivas de admisión para o vindeiro curso 2016/2017.

Achégase en arquivo anexo os menús do comedor do mes de Maio de 2016.

A continuación, anéxanse en arquivo adxunto as listaxes provisionais de admisión para o vindeiro curso 2016/2017.