Aula virtual      Galería fotos    Portal edu     Recursos edu  Correo edu    Webs dinámicas

Adxunto en arquivos anexos os menús do comedor do mes de outubro.

CALENDARIO DE SETEMBRO:

As actividades lectivas comezarán o día 11 de setembro de 2017 e rematarán o día 21 de xuño de 2018.

Como tódolos anos, o primeiro día do curso o alumnado realizará a entrada do seguinte xeito:

-EDUCACIÓN PRIMARIA: Ás 12 horas na pista polideportiva.

-4º EI (3 anos): Segundo a reunión cos pais.

-5º EI (4 anos) e 6º EI (5 anos): Ás 12 horas na porta principal.

COMEDOR ESCOLAR: Funcionará dende o 11 de setembro de 2017 ata o 21 de xuño de 2018. O día 11 non haberá almorzo.

Saiu publicada a resolución de 3 de agosto de 2017, de la secretaría de estado de educación, formación profesional y universidades, por la que se convocan ayudas para alumnaos con necesidad específica de apoyo educativo para el curso académico 2017-2018

O prazo para presentar as solicitudes finaliza o 28 de setembro de 2017, e cubriranse a través da web da sede electrónica do Ministerio de Educación. Ademais, deberán estar asinadas por tódolos membros da familia.

Achéganse en arquivos anexos a convocatoria e outros documentos referentes ás axudas.

Adxúntanse en arquivos anexos al listaxes definitivas de fondo de libros. Nelas aparecen os libros que lle corresponden a cada alumno.

Lembramos que tedes que mercar o Activity Book da asignatura de Inglés.

Tralo remate do curso producíronse unha serie de cambios no Consello Escolar:

BAIXAS:

Mestres: Norma García Ayuso, Miguel Anxo Casteleiro Souto e Arturo Freire.

Pais: Guillermo Dopico Ceán.

ALTAS:

Mestres: Cristina M. López Dacosta e Macarena Ferreño Montero.

Pais: Beatriz Martínez Díaz.

Dentro das clases de E.Física, como iniciación a unha actividade na natureza que pode ser moi interesante e rica para os nenos e nenas, fixemos unha carreira de orientación polas dependencias do centro. Participaron os nenos e nenas de 5º e 6º de primaria, e contamos coa organización e apoio de Óscar e Antonio, corredores do Clube de Montaña Ferrol.

A continuación adxúntase en arquivo anexo a listaxe de libros para o vindeiro curso 2017/2018.

Recórdase que para a materia de Inglés, dende os cursos de 3º a 6º de Primaria tense que mercar o "Activity Book", xa que non entra no banco de libros, por ser material funxible.

A Orde do 16 de maio de 2017 (DOG do 22 de maio) regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2017-2018: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias do alumnado de 3º,4º,5º e 6º de E. Primaria poderán solicitar acollerse ao FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO  (banco de libros) regulado na Orde do 16 de maio.

As familias do alumnado de 1º e 2º de E. Primaria, que non superen os 9000€ de renda per cápita no ano 2015, poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISIÓN DE LIBROS DE TEXTO (vale) reguladas na mesma Orde.

Todas as familias do alumnado de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6ºde E. Primaria que non superen os 5400€ de renda per cápita no ano 2015 poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR (vale) reguladas na Orde do 16 de maio.

Nesta convocatoria presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro.

• Prazo de presentación de solicitudes: do 23 de maio ao 23 de xuño (ámbolos dous inclusive).
  • Orde do 16 de maio

MOI IMPORTANTE: tanto para solicitar as axudas como para acollerse ao fondo solidario é obrigatorio devolver no centro os libros correspondentes ao Fondo Solidario utilizados no presente curso antes do 23 de xuño do 2017.

Para máis información preguntar na secretaría do centro.

O 30 de xaneiro, Día da Paz, celebramos un acto no noso centro con proxección de curtametraxes, bailes, e a realización dunhas estatuas pola paz cunha banda sonora tamén creada por nós.

Aquí tedes parte do resultado...