Aula virtual      Galería fotos    Portal edu     Recursos edu  Correo edu    Webs dinámicas  

A continuación adxúntase en arquivo anexo as listaxes provisionais de admitidos e non admitidos para o vindeiro curso 2017/2018.

O 30 de xaneiro, Día da Paz, celebramos un acto no noso centro con proxección de curtametraxes, bailes, e a realización dunhas estatuas pola paz cunha banda sonora tamén creada por nós.

Aquí tedes parte do resultado...

Nos vindeiros días comeza o proceso de admisión de alumnado para o vindeiro curso 2017/2018. O calendario do proceso é o seguinte:

-Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.

-Presentación de solicitudes de admisión: 1 ao 20 de marzo.

-Presentación da documentación acreditativa dos criterios do baremo: 10 días hábiles contados a partires dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.

-Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril.

-Prazo para presentar reclamacións ás listaxes provisionais: 5 días hábiles a partir do día seguinte á publicación.

-Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: antes do 15 de maio.

-Formalización de matrícula en Educación Infantil e Primaria: 20 ao 30 de xuño.

 

As vacantes existentes no centro para o vindeiro curso son as seguintes:

-4º Educación Infantil: 22 prazas e 3 para necesidades específicas de apoio educativo.

-5º Educación Infantil: Sen prazas.

-6º Educación Infantil: Sen prazas.

-1º Educación Primaria: Sen prazas.

-2º Educación Primaria: Sen prazas.

-3º Educación Primaria: 2 prazas.

-4º Educación Primaria: Sen prazas.

-5º Educación Primaria: Sen prazas.

-6º Educación Primaria: Sen prazas.

 

A normativa reguladora do proceso é a seguinte:

DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria e de bacharelato.

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Instruccións da dirección xeral de centros e recursos humanos sobre o proceso de admisión de alumnado en centros sostidos con fondos públicos para o curso académico 2017-2018.

Instruccións da xefatura territorial de A Coruña sobre o proceso de admisión de alumnado para o curso escolar 2017-18.

 

Infórmase ademais destes aspectos importantes:

-Cada alumno ou alumno pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

-Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

 

 

Os resultados das eleccións ao Consello Escolar foron os seguintes:

SECTOR PAIS/NAIS:

Elexidos: Eulalia Terrón Tejada (13 votos) e Irene Montenegro Prado (10 votos).

Non elexidos: David Carracedo Martín (9 votos), Marcos Carballo Sarmiento (8 votos), Beatriz Martínez Díaz (8 votos), Eva Muíños Rodríguez (5 votos) e Mercedes Fidalgo López (1 voto).

SECTOR MESTRES:

Elexidos: Pilar Taboada Jorge (12 votos), Ana Bernárdez Rodríguez (10 votos) e Norma García Ayuso (8 votos).

Non elexidos: Macarena Ferreño Montero (2 votos), que quedaría de suplente.

Deste xeito, a composición do Consello Escolar quedaría do seguinte modo:

PRESIDENTE: Miguel A. Casteleiro Souto.

XEFE ESTUDOS: Arturo García Freire.

SECRETARIO: Óscar López Bouzón.

PAIS/NAIS: Guillermo Dopico Ceán, Eva M. Fraga García, Eulalia Terrón Tejada e Irene Montenegro Prado.

ANPA: M. Ángeles Perille Arribe.

MESTRES: Elisa Pardo Montero, Arturo Sánchez Riveira, Pilar Taboada Jorge, Ana Bernárdez Rodríguez e Norma García Ayuso.

CONCELLO: Eva Espiñeira González.

O alumnado de 4º de EP realizou unha curtametraxe axudados polo mestre de educación física e pola súa titora para participar no concurso "Nós tamén creamos".

Xa saiu o veredicto do xurado, e os nosos alumn@s e os seus mestr@s resultaron premiados.

A continuación, achégase o enlace para poder visualizala.

http://www.crtvg.es/infantil/nos-tamen-creamos/a-figueira-de-pelostortos...

 

Con motivo do día do libro (23 abril), o alumnado de 6º de primaria realizou un "macrotríptico" para expoñer no taboleiro do colexio.

Ademais, realizamos apadriñamentos lectores entre os alumn@s do centro.

A continuación anéxase o enlace ao vídeo da canción de Iriña Bailarina, feito polo grupo de teatro Ghazafelhos co alumnado do centro:

https://www.youtube.com/watch?v=xuh_O4x2Cwg

 

Adxúntanse en arquivo anexo o Plan de Convivencia e as Normas de Organización e Funcionamento (NOF).

O novo horario de atención ao público de secretaría para este curso será o seguinte:

- LUNS, MARTES, MÉRCORES E VENRES: De 9:10 a 9:50  horas.

- XOVES: De 9:50 a 10:40 horas.

Distribuir contido