FIN DE CURSO 2017-2018

Este 21 de xuño rematamos o curso 2018-2019. Tivemos un pequeno FESTIVAL, con actuacións musicais, concertos, bailes, chistes, adiviñas, etc. e como non graduamos aos nosos alumnos de 6º de educación infantil, que pasan para primaria e aos nosos alumnos de 6º de primaria, que nos abandonan para iniciar unha nova etapa no IES. Desexámoslles a todos moita sorte e moitos éxitos na súa vida.

COÑECE AS TUAS INSTITUCIÓNS

O venres 15 de xuño os nenos e nenas de 5º e 6º de primaria viaxaron ata Santiago de Compostela para, dentro do programa Coñece as túas institucións, visitar a sede da Xunta de Galicia e o Parlamento galego. Tamén houbo tempo para o ocio.

Aquí tedes algunhas fotos:

ACTIVIDADE DE ORIENTACION CONXUNTA CO IES

O pasado xoves 14 o alumnado de 5º e 6º de primaria, xunto co alumnado de 1º e 2º da ESO, fixemos unha xornada de orientación pola zona de Muruais en Goios. Unha convivencia na que se encontraron vellos compañeiros e os que van a ser compañeiros para o curso que ven. Experiencia positiva para repetir.

Pincha aqui para ver algunhas FOTOS.

SAIDA 1º A 4º A LUGO E VILADONGA

Este mércores o alumnado de 1º a 4º de primaria asistiron a un CONCERTO DIDACTICO no Auditorio Gustavo Freire de Lugo, a continuación visitaron o CASTRO DE VILADONGA, onde recibiron explicacións sobre o Castro e tiveron obradorios de cerámcia.

SAIDA FINAL DE PROA

Este mércores 13 tamén o alumnado de PROA asistiu a unha saída de final de curso. Foron a Castropol e Ribadeo, viaxaron en barco, e vixeron diversas visitas.

ACTIVIDADE RESERVA DA BIOSFERA

Durante a xornada do martes 12 de xuño participamos xunto cos Centros escolares dos 14 Concellos da Reserva da Biosfera nunha xornada de convivencia. Plantamos árbores na Pontenova e San Tirso de Abres, andivemos pola ruta verde do ferrocarril, comemos en Vegadeo onde tamén tivemos un Acto Institucional.

PIRAGÜISMO

Hoxe tivemos unha ACTIVIDADE DE PIRAGÜISMO para o alumnado de 5º e 6º de primaria no Pozo da Ola.  Gracias á Federación de Piragüismo por brindarnos esta actividade.

DESPEDIDA DE AMANDA

O venres 1 de xuño despedimos á nosa AUXILIAR DE CONVERSA durante este curso AMANDA. Comemos todos xuntos e fixémoslle uns agasallos, un pergamino de recordatorio e incluso cantámoslle unha canción de recordo.

CHARLA PIRAGÜISMO

Este luns 28 o alumnado de 5º e 6º de primaria recibiron unha CHARLA SOBRE PIRAGÜISMO, impartida polo Cube de Piragüismo Cidade de Lugo.

INTERCAMBIO COS CEIPS DE LOURENZÁ E RIOTORTO

Este venres 25 o alumnado de 3º a 6º de primaria viaxaron xunto co CEIP de Riotorto a un intercambio deportivo, no que tiveron partidos de futbol sala e baloncesto e un animador de xogos tradicionais para aqueles que non estaban a xogar. Moitas grazas ao CEIP de Lourenzá pola súa acollida.