VISITA DE COGAMI

Este venres 12 de abril e como remate deste trimestre contamos coa visita de COGAMI, que nos organizaron una Yinkana Inclusiva, co fin de mentalizarnos e concienciarnos e solidarizarnos coas persoas con alguna discapacidade.

Esta actividade foi organizada pola ANPA á que dende aquí queremos dar as grazas.

Despois de semana santa publicamos as todas as fotos:

SAIDA A SANTIAGO

Este pasado venres 29 de marzo o alumnado de 3º a 6º de primaria viaxaron a Santiago de Compostela para asistir en primeiro lugar a un CONCERTO DIDÁCTICO no Auditorio de Galicia para despois, xa pola tarde, despois ter tempo de lecer, visitaron o PORTICO DA GLORIA e a CATEDRAL DE SANTIAGO.

SEMANA ESCOLAR DA ÁRBORE E DA AUGA

Este venres culminamos coa plantación de BISBAL, o noso bidueiro, a 8ª SEMANA ESCOLAR DA ÁRBORE E DA AUGA, organizada pola Deputación Provincial de Lugo. Durante a semana lemos tamén  os libros "A camiñada de pin e gas" para os pequeniños e "O poder da auga" para os maiores, ademais de facer actividades relacionadas tanto coa lectura dos libros como outras actividades relacionadas co medio ambiente.

OS BOLECHAS

Hoxe tivemos unha actividade cos Bolechas. Ensináronnos a reciclaxe de aparellos eléctriicos e electrónicos. Vimos un video, traballamos nunha unidade didáctica e cantamos e bailamos.

SEMANA DA PRENSA

Durante a pasada semana cebramos a SEMANA DA PRENSA. Compramos diferentes periódicos e revistas para que poideran ver a variedade que exise. Así mesmo, cando os titores o consideraron oportuno celebraron por titorías un día de traballo con periódicos e sen libros.

ALMORZO SAUDABLE E SAUDE BUCODENTAL

Hoxe no cole tivemos para o alumnado de 5º e 6º de primaria unha CHARLA formativa e motivacional sobre alimentación saudable e sobre hábitos hixiénicos bucodentais, impartida esta última por unha antiga alumna deste colexio Agustina Busi, dentista colexiada.

DIA INTERNACIONAL DA MULLER

Hoxe conmemoramos o DIA INTERNACIONAL DA MULLER. O alumnado de 6º de primaria repartiu lazos violetas na hora da entrada do cole e despois en todas as clases, e léronnos un manifesto na hora de ler. Tamén este día serviunos para estrenar a nosa impresora 3D. O alumnado de 5º e 6º, guiados polo coordinador da Biblionova, imprimiron uns lazos que despois repartiron entre as dúas clases.

Aquí tedes algunhas fotos:

ENTROIDO 2019

O venres 1 de marzo celebramos o ENTROIDO. Como sempre, disfrazámonos, desfilamos, queimamos o meco, merendamos e bailamos. Este curso os disfraces xiraron en torno ao PDI que estamos a traballar, a Educación Vial.

Aqui tedes algunhas fotos:

DIA DE ROSALIA DE CASTRO

Hoxe conmemoramos o DIA DE ROSALIA. Durante a Hora de Ler todos os cursos recitamos poesías de Rosalía, incluso en inglés e cantamos unha canción de Álvaro Cunqueiro.

DIA DA PAZ

Hoxe celebramos o DIA DA PAZ E DA NON VIOLENCIA. Os nenos e nenas de 6º explicáronnos que era o que celebrábamos e porque. Os nenos e nenas de 1º e 2º cantaron unha canción con "pictos" e o resto cantamos todos o Himno da Alegría acompañados polos nenos e nenas de 5º e 6º á frauta.