ANPA. FIN DE XORNADA E FIN DE CLASES

Queridísimas familias!

Pasada a xornada desta mañá na xincana no patio do cole dende a ANPA anunciamos que collemos vacacións!

Queremos agradecer unha vez máis a vosa colaboración e confianza depositada en nós.

Sin máis deixamos mostra do divertido que foi pasar un pedazo esta mañá xogando cos nenos e nenas do cole.

ANFA. RESULTADO DA XUNTANZA

Booooas familias!

Recuperados todos da calor que pasamos na tarde de onte?

Non quixemos deicar pasar a oportunidade de mostrarvos un resumo do que fixemos e do ben que o pasamos.

Demos comezo cos prepatarivos polas catro da tarde, a paritr das catro e media foron chegaando as primeiras familias e as 17:15 horas demos comezo á primeira das actividades dos monicreques.

ANPA. RECORDATORIO I XUNTANZA FIN DE CURSO

Boas tarde familias!

Estamos a venres, rematadan as clases por esta semana, só queda a semana que vén e @s nen@s collen vacacións!!!!!

Para que collan con ganas a derradeira semana deste curso recordade que o domingo estamos de festa!

Xuntaremonos a partir das catro e media

A partir das cinco da tarde temos a actuación dos monicreques do teatro TRÉCOLA coa obra "LOLO E RATOA" ofrecida por FAPACEL.

ANPA. I XUNTANZA FIN DE CURSO

Benqueridas familias,

Como vos adiantaramos a semana pasada, queriamos organizar algo de cara a fin de curso.

ANPA. AVISOS XUÑO

Ola familias!!!

Damos comezo ó mes de xuño, mes de fin de curso, mes no que  @s nos@s nen@s collen as vacacións! que rápido pasou.

Pois ben, chegados a este punto dende a ANPA temos cousiñas que contar:

- Damos por rematadas as clases extraescolares tanto de inglés como de mecanografía, queremos dar as grazas ós profes pola colaboración e os alumnos pola confianza en que estas puideran levarse a cabo.

ANPA. 15 DE MAIO - DÍA INTERNACIONAL DA FAMILIA

Queridísimas familias,

aínda que con un día de retraso, dende a ANPA non quixemos deixar pasar a oportunidade de facer unha mención especial ó voso día

Ademáis agradecervos a vosa colaboración coa recollida do traballo de FOTOGRAFÍA ESCOLAR para que puidese sair todo según o esperado.

ANPA. FOTOGRAFÍA ESCOLAR

Familias!

Esta mañá tivemos no cole a visita de Eduardo que nos traía todos os packs das nenas e nenos que autorizasteis para facer as fotos.

Organizamolos por cursos para telos á man cando pasedes a velos ;)

Tamén vos enviamos unha carta para que sepades como faremos a entrega no caso de ser así.

ANPA. AVISO TALLER NAIS E PAIS

Querid@s nais e pais,

Queremos anunciarvos que nos faltan catro inscripcións para cubrir o mínimo para o taller sobre comunicánome con asertividade que FAPACEL nos ofrece na Pontenova o 17 de xuño,

Tras comunicarlles as inscripcións que houbo, informannos que podemos aumentar o prazo para anotarse unha semana máis.

Animadevos e non deixemos escapar esta oportunidade.

un saúdo!

ANPA.NOVAS MAYO

Queridas familias!

Non rematou o mes de abril pero neste mércores tocou renovar tablóns.

Por unha banda renovamos o tablón DE INTERÉS, no que mantemos a información que colgaramos o mes pasado sobre a actuacion de pinocho en Lugo; ademáis colgamos un novo artigo que esperemos vos sirva de algo.

podedes lelo íntegro no seguinte enlace: