O NOSO CENTRO

PARA MÁIS INFORMACIÓN CLICA NAS IMAXES.

CONCURSO DE COÑECEMENTOS SOBRE O COIDADO DO PLANETA

VISITA DA ESCRITORA MARÍA CANOSA

TALLER DE ÁBACO XAPONÉS

O mes pasado o alumnado de 3º de Educación Primaria participou nun pequeno taller sobre o ábaco xaponés ou sóroban. Resultou ser unha actividade moi divertida na que os nosos/as e alumnos/as aprenderon as nocións básicas sobre o seu uso e manexo.

FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS 2018

X CERTAME DE CURTAMETRAXES

Esperamos que un ano máis disfrutedes vendo as curtametraxes realizadas polo alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria.

CONVOCATORIA PARA A PARTICIPACIÓN DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

A gratuidade solidaria de libros de texto para o próximo curso escolar 2018-2019 levarase a cabo mediante diversas modalidades: axudas para a adquisición de libros de texto, fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir material escolar.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

- Destinado para o alumnado que no próximo curso estea matriculado en: 3º , 4º, 5º  e 6º de educación primaria.

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO

- Destinado para o alumnado que no próximo curso estea matriculado en: 1º e 2º de educación primaria.

AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

- Destinado ao alumnado matriculado en educación primaria.

As persoas beneficiarias de libros procedentes do fondo solidario do centro ou de axudas para adquirir libros de textos teñen a obriga de devolver os libros e o material reutilizable adquirido coas axudas para libros de texto ou recibido do fondo solidario no curso 2017-2018. Deben estar en bo estado de conservación, de tal maneira que poidan ser reutilizados. Están excluídos desta obriga o alumnado beneficiario de axuda para adquirir libros de texto de 1º e 2º de Educación Primaria, sempre que os libros ou o material adquirido non se poidan reutilizar. A falta de devolución dos mesmos é causa de exclusión do fondo solidario de libros de texto e das convocatorias de axudas e ademais a consellería iniciará un expediente de reintegro da axuda concedida para todos aqueles casos nos que non conste a devolución dos libros adquiridos con cargo ao vale.

A data límite para devolver os libros será o 11 de xuño.

O prazo para presentar solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2018 (este incluído)

Saída de 1º e 2º curso

Excursión de 1º e 2º curso ao Parque Atalaia, onde realizaron diversos talleres.

XARDÍN VERTICAL

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2018-2019