O NOSO CENTRO

PARA MÁIS INFORMACIÓN CLICA NAS IMAXES.

PROCEDEMENTO PARA A ADMISIÓN DO ALUMNADO CURSO 2019-2020

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2019/2020

O prazo de presentación de solicitudes para o alumnado de novo ingreso é do     1 ao 20 de marzo, ambos os dous inclusive.

A solicitude deberá axustarse ao modelo normalizado ( modelo ED550B ). Pode descargarse desde esta páxina web e unha vez cuberta deben presentala na secretaría do centro. Tamén poderán utilizar a aplicación "admisionalumnado"

(https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)

Información importante:

• Soamente se poderá formalizar unha única solicitude e se entregará no centro no que se solicita praza en primeiro lugar.
  • No caso de separación ou divorcio será necesaria a sinatura de ambas/os proxenitoras/es, agás que a patria potestade estea atribuída, con carácter exclusivo, a un deles.

A solicitude de admisión debe ir acompañada da documentación seguinte:

•  Copia do DNI do alumno/a ou fotocopia do libro de familia da  folla na que está inscrito/a  o alumno/a que se vai matricular.
  •  Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a súa consulta.
  •  No caso de alumnado procedente doutros centros precísase un certificado do colexio de procedencia.
  •  No caso de separación xudicial ou divorcio, o convenio regulador ou resolución xudicial.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS :   Antes do 25 de abril

LISTAXE  DEFINITIVA  DE ADMITIDOS : Antes do 15 de  maio

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA: Do 20 ao 30 de xuño

SERVICIOS COMPLEMENTARIOS

O colexio ofrece servicio complementario de comedor, transporte escolar e  aula de madrugadores.

NORMATIVA DE APLICACIÓN

DECRETO 254/2012,  do 13 de decembro.

Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 (DOG 01/02/2017).

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG 15/03/2013).

VACANTES CURSO 2019-2020

Carreira campo a través provincial categoría alevín e infantil

O pasado sábado, 9 de xaneiro, Gabriel e Eva acudiron a fase provincial da carreira campo a través; o resultar clasificados na súa zona en categoría: alevín feminino e infantil masculino. A carreira celebrouse en Chenlo (Porriño) e pese ao mal tempo fixeron unha gran carreira. Noraboa!

Carreira campo a través provincial en categoría benxamin

O xoves 7 de xaneiro, o alumnado de 3ºA acudiu carreira campo a través provincial en Portas (Pontevedra); xa que resultaron clasificados na fase zonal como equipo benxamin mixto. Noraboa!

CELEBRANDO O DO DÍA DA PAZ

Carreira de campo a través zonal en Zamáns

O pásado mércores 16 de novembro, o alumnado de 2º a 6º de primaria, participou nunha carreira zonal de campo a través en Zamáns. O éxito de participación foi moi alto, forón máis de 100 alumnos/as!!! Acadamos grandes resultados; xa que varios alumnos/as clasificaron para a fase provincial, e acadaron os primeiros postos! Parabéns!!!

RECREOS COOPERATIVOS

Magosto 2018

Velaquí unha mostra dos xogos populares que preparamos para o Magosto. Despois, degustamos castañas ben asadiñas e continuamos xogando!

VISITA AO FARO DE VIGO

Os alumnos e alumnas de 3º visitaron as instalacións do Faro de Vigo.

AS FAMILIAS CONTAN

INAGURACIÓN DA BIBLIOTECA