O NOSO CENTRO

PARA MÁIS INFORMACIÓN CLICA NAS IMAXES.

ARTURO E CLEMENTINA, UN CONTO PARA FALAR DE IGUALDADE

Para conmemorar o día da non violencia de xénero os alumnos de 5º leron uns manifestos e representaron o conto de Arturo e Clementina. Este conto fainos reflexionar sobre a necesidade de coñecernos e respectarnos a nós mesmos e de non anular nosa personalidade e identidade por adaptarnos a outras persoas ou situacións.

Adela Turín, autora deste conto tiña como obxectivo construír un mundo mellor, máis igualitario, libre de estereotipos sexistas e discriminación.

MOITAS GRAZAS A TODOS E TODAS!!!!

MAGOSTO

Baile deportivo con Patricia Martínez

O alumnado de 1º e 2º, tivo a sorte de compartir unha clase de baile deportivo con Patricia Martinez, campiona española desta categoria en moitas ocasións.

VISITA AO PORTO DE CANIDO E MUSEO DO MAR

O alumnado de 3º de E. Primaria visitamos o porto e a lonxa de Canido donde aprendimos cales son as diferentes artes de pesca, así como, se leva a cabo a subasta do peixe.

No Museo do Mar descubrimos as distintas especies mariñas que habitan nas nosas costas e disfrutamos dunha riquísima degustación de produtos do mar.

Pasámolo xenial!!!!!

SAMAIN 2017

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

Para celebrar o día das bibliotecas escolares os bibliotecarios e bibliotecarias de quinto contaronlle contos  aos maís pequenos. Aquí tendes unha pequena mostra.

MOITAS GRAZAS BIBLIOTECARI@S!!!!!!

Lembranzas do ferrocarril pasado, presente e futuro

Visita a exposición "lembranzas do ferrocarril pasado, presente e futuro" no pazo de Mos. Tivemos a sorte de poder acudir todo o alumnado, grazas ao concello.

ELECCIÓNS

COMEZAMOS UN NOVO CURSO E ESPERAMOS QUE ESTEA CHEO DE ILUSIÓNS E DE BOS MOMENTOS.
DESPOIS DUNHA DURA CAMPAÑA ELECTORAL PARA ELIXIR O PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO (PDI) E DECIDIRNOS ENTRE EUROPA E PLANETA AZUL-PLANETA VERDE.

O TEMA GAÑADOR FOI...

PLANETA AZUL - PLANETA VERDE

FELIZ COMEZO DE CURSO!

LIBROS DE TEXTO (Actualizada)

REVISTA ESCOLAR CURSO 2016-2017

TALLERES

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

OS LIBROS ENTREGARANSE AO ALUMNADO AO COMEZO DAS CLASES, EN SETEMBRO.

GRADUACIÓNS 6º DE PRIMARIA