Taboleiro

O abecedario da Paz. 2019

As nenas e nenos do CEIP Pedro Caselles Rollán de Xove, realizaron estas creacións coa imaxe e a palabra, inspiradas en cada unha das 23 letras do abecedario galego, con motivo do Día da Paz.

Día da Paz 2019

O colexio de Xove contra a violencia de xénero

Reunións outubro

Aviso inicio comedor escolar

Infórmase que finalmente mañá mércores, 12 de setembro, dará inicio o servizo de comedor escolar con normalidade, de 14:00 a 15:00 horas.

A partir do xoves, día 13, o comedor funcionará en horario de 14:30 a 15:30 horas, durante o mes de setembro.

Inicio das clases Curso 2018-2019

Mércores, 12 de setembro, comezo das clases en Educación Infantil e Educación Primaria. Consultar horarios na porta do centro.

HORARIO SETEMBRO/XUÑO     HORARIO OUTUBRO-MAIO

Calendario Escolar 2018-2019

Corrección erros notificación "FONDO LIBROS"

Comunícamoslles que na anterior notificación enviada, con información sobre a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar, no apartado no que se especifica o cálculo do importe da declaración da renda de 2016, houbo un erro no número dun dos recadros:

Para calcular o importe: recadro 392 + recadro 405” (en vez de 450 como se indicaba na nota da semana pasada). Desculpen as molestias.

Corrección erros notificación "Fondo Libros"

Save

Axudas libros de texto e material escolar curso 2018-19

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2018/2019.

Prazo para presentación de solicitudes: do 22 de maio ao 22 de xuño de 2018.

Prazos e persoas beneficiarias

Impreso solicitude. Anexos I-II

Corrección erros notificación

Alerta escolar

A Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) e Meteogalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso de nivel LARANXA por refachos de vento superiores aos 100 km/h, que comezará nas primeiras horas do mércores día 14.03.2018 e prolongarase ata a tarde/noite de dito día. Este adverso afectará ás zonas de predición meteorolóxica da provincia da Coruña, provincia de Pontevedra, sur de Ourense, noroeste de Ourense, montaña de Ourense, A Mariña lucense, centro de Lugo e montaña de Lugo.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

- A SUSPENSIÓN DE ACTIVIDADES NO EXTERIOR nos centros educativos situados nas zonas de predición meteorolóxica afectadas, con seguimento das condicións climáticas.

- Para o caso de que as circunstancias da localidade onde se atopa o centro, supuxesen un risco superior ao declarado e pasase a unha declaración de nivel superior, as direccións poderán adoptar as decisións oportunas respecto da suspensión das actividades extraescolares.

A información meteorolóxica podrá ser consultada a través da páxina web da AEMET (http://www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/avisos?w=mna)