INSTRUCIÓNS PARA O DESENVOLVEMENTO DO 3º TRIMESTRE

A Consellería vén de publicar as instrucións definitivas para o desenvolvemento do 3º trimestre e que implican o seguinte:- O curso finalizará o 19 de xuño tal e como estaba previsto.- Desenvolveranse actividades de recuperación, repaso, reforzo e, no seu caso, ampliación das aprendizaxes anteriores que resulten necesarias para todo ou parte do seu alumnado.
- A ampliación das aprendizaxes tomará como referentes aqueles obxectivos e competencias clave máis necesarios para a adecuada progresión do alumnado e que para a súa asimilación requiran a mínima intervención docente.
-  A avaliación e cualificación do alumnado adaptarase, tendo en consideración que se realizará sobre as aprendizaxes desenvolvidas durante os dous primeiros trimestres do curso, así como sobre as actividades de reforzo, recuperación ou ampliación de aprendizaxes realizadas dende a declaración do estado de alarma polo Real Decreto 463/2020, sempre e cando beneficie ao alumnado.
Para máis información, pódese consultar o documento completo na páxina da Consellería de Educación ou clicando aquí.