Modelo de autodeclaración do comedor - curso 24-25

Matrícula alumnado- curso 2024-2025

O alumnado admitido para o vindeiro curso deberá formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño. Para iso, as familias, deberán cumprimentar a seguinte documentación e entregala no centro:

- Anexo III, debidamente cuberto e asinado. No caso das familias separadas, deberanse cubrir as dúas follas que se adxuntan.

- Autorización da imaxe pública, de ser o caso.

- Autorización para o ensino da relixión ou atención educativa.

- Autorización das saídas á contorna próxima, de ser o caso.

- Anexo II do comedor  (DISPOÑIBLE).

- Certificado médico de que o alumno/a ten todas as vacinas ao día.

- Solicitude de parada, de ser o caso.

- Autorización para recoller ao alumnado na parada de transporte escolar, de ser o caso.

- Fotocopia da tarxeta sanitaria.

- Se presenta algunha alerxia alimentaria precisarase entregar un informe médico que así o certifique.

- Dúas fotografías recentes.

- Autorización para a recollida do alumnado por terceiras persoas, de ser o caso.

Listaxe libros de texto - curso 2024-2025

Festival de fin de curso - xoves 20 de xuño

Excursión ao Grove (fin de curso 2024).

Fotos da excursión ao Grove clicando na imaxe.

Obradoiro de imprenta creativa con Alouette Machine.

Dentro do noso proxecto de centro sobre as escritoras e escritores de contos, fai uns días puidemos facer unha viaxe ao pasado e ver como se facían antes os libros. E todo sen saír do cole, grazas ao obradoiro de imprenta creativa que levou a cabo Alouette Machine.

Alouette Machine é un proxecto mutante e errante. Unha imprenta impulsada por un motor de cinco cilindros. Un espazo de creación, papel, palabras, poesía, fugas e paixóns, rabia e dúbidas. Letras centenarias de madeira, chumbo, tinta, prensas, rabia humana e presión animal (ou viceversa).

Teatro polas Letras Galegas coa Xanela do Maxín.

Fotos da sesión de teatro e títeres que tivemos polas Letras Galegas coa Xanela do Maxín.

Axuda a libros de texto e material escolar - 2024-2025

Na seguinte Orde está toda a información sobre as axudas a libros de texto e material escolar:

Orde do 7 de maio de 2024

No adxunto aparece un resumo dela.

Charla sobre medio ambiente co Seprona.

Charla sobre protección e conservación do medio ambiente con axentes do Servizo de Protección da Natureza (Seprona) da Garda Civil.

Educación vial coa Garda Civil de Tráfico.

Xornada de Educación vial coa Garda Civil de Tráfico para todo o alumnado do centro.

Desta volta tivemos unha charla previa, desfrutamos dunha das motos da patrulla de tráfico que nos acompañou, e finalmente baixamos ao pavillón para participar no circuíto de educación vial montado por Protección Civil, con patinetes, bicis, patíns e incluso karts.

Xornada de piragüismo en Castrelo de Miño.

O pasado 8 de maio, o alumando de 6º de primaria disfrutou dunha xornada diferente no Clube Náutico de Catrelo de Miño. Practicaron piragüismo e aprenderon a facer diferentes nós (lazos ou nudos), con merenda posterior á beira do río.

Torneo de minibalonmán Arenteiro 2024

Fotos do torneo de minibalonmán disputado no pavillón polideportivo de Amoeiro e organizado polo noso centro.

Xornada de promoción do hockei.

O venres pasado o alumnado de 2º a 6º de primaria disfrutou dunha mañá de aproximación ao hockei a través de exercicios e xogos, dentro do programa Fomento do deporte da Xunta de Galicia.

Charlando Con Xabi (autor de Naturizo)_Día do libro 2024

O pasado mércores tivemos un encontro con Xabier Domínguez, que aparte de profe (xa estivo traballando no cole o curso pasado), é o autor de diversos contos para os máis pequenos, como a colección de Naturizo, un simpático ourizo que xa é todo un personaxe no noso centro. De feito, na visita, Xabi inaugurou un mural que ten a Naturizo de protagonista, e tamén o noso invernadoiro ao que demos en chamarlle "O invernadoiro de Naturizo".

Un millón de grazas, profe!!

Apadriñamentos lectores_Día do libro 2024

Entre outras actividades, para o Día do libro deste ano tivemos de novo os xa tradicionais apadriñamentos lectores, onde os maiores lle len contos aos máis pequenos.