Xornada de promoción do hockei.

O venres pasado o alumnado de 2º a 6º de primaria disfrutou dunha mañá de aproximación ao hockei a través de exercicios e xogos, dentro do programa Fomento do deporte da Xunta de Galicia.

Charlando Con Xabi (autor de Naturizo)_Día do libro 2024

O pasado mércores tivemos un encontro con Xabier Domínguez, que aparte de profe (xa estivo traballando no cole o curso pasado), é o autor de diversos contos para os máis pequenos, como a colección de Naturizo, un simpático ourizo que xa é todo un personaxe no noso centro. De feito, na visita, Xabi inaugurou un mural que ten a Naturizo de protagonista, e tamén o noso invernadoiro ao que demos en chamarlle "O invernadoiro de Naturizo".

Un millón de grazas, profe!!

Apadriñamentos lectores_Día do libro 2024

Entre outras actividades, para o Día do libro deste ano tivemos de novo os xa tradicionais apadriñamentos lectores, onde os maiores lle len contos aos máis pequenos.

Medallistas atletismo benxamín e alevín 2024

Fotos dos alumnos e alumnas que destacaron e se clasificaron nos tres primeiros postos das diferentes probas de atletismo no campionato comarcal da Agrupación Deportiva Arenteiro.

Parabéns a tod@s!!

Recreamos os nosos contos favoritos: día do libro

Xogando ao atletismo benxamín 2024

O pasado mércores 17 de abril disfrutamos dunha estupenda xornada de atletismo benxamín, organizada polo noso cole no polideportivo municipal, competindo con outros 7 colexios da zona do Arenteiro. Houbo lanzamentos, saltos, carreiras, remudas (relevos) e moita diversión. Ademais, o noso alumnado realizou un excelente papel, conseguindo dominar diversas probas e traéndose para o colexio o trofeo de 4º clasificado.

No apartado de agradecementos, temos que agradecer unha vez máis ao profesorado do resto de colexios a colaboración prestada, o mesmo que ao alumnado de 6º do noso centro, que colaborou de novo en diversas tarefas ao longo de toda a mañá; e tamén á Asociación Medrando Amoeiro que aportou o necesario para unha saborosa pausa-café do profesorado.

Grazas a tod@s e parabéns ao noso alumnado e ao resto de participantes.

Pulsade na imaxe para ver o álbum co todas as fotos e vídeos.

Día da árbore 2024

O pasado luns 15 de abril celebramos o Día da árbore cunha andaina ata Rouzós, onde o alumnado puido plantar varias árbores, regalos coa mangueira dos bombeiros, poñer casiñas niño para os paxaros e pasar unha mañá en plena natureza.

Podedes ver todas as fotos clicando nesta ligazón ou na imaxe de abaixo.

dia da arbore

Charla de educación vial coa Garda Civil de tráfico.

O pasado luns visitounos unha patrulla da Garda Civil de tráfico para dar unha charla formativa

sobre educación vial en 5º e 6º de primaria. E a continuación puidemos ver o coche patrulla por

dentro e incluso montar nel.

r

Obradoiro de xogos tradicionais 2024

Fotos do obradoiro de xogos tradicionais a cargo de Lito e a Asociación cultural Xaquín Lorenzo

para o alumnado de 5º e 6º de primaria. Puideron aprender e disfrutar de xogos como a porca

(antigo xogo similar ao hockei actual), o pino, e tamén xogos de mesa coma o muíño ou o moco.

Exemplos da portada para o día do libro

Para o día do libro trátase de que o alumnado reproduza a portada do seu conto favorito.

Aquí tedes algúns exemplos:

Admisión alumnado - curso 2024-2025

Todo o alumnado que solicitou praza para o vindeiro curso no noso centro OBTIVO PRAZA.

A formalización da matrícula farase do 20 ao 30 do mes de xuño.

Avaliación de diagnóstico

Que é?

É unha avaliación do sistema educativo establecida na nova lei educativa estatal para todas as comunidades autónomas. Trátase dunha ferramenta para contribuír á mellora da calidade e da equidade da educación a través do coñecemento do grao de adquisición das distintas competencias por parte do alumnado.

Non é unha avaliación do alumnado. Polo tanto, non hai datos nin cualificacións individuais, non hai información que incorporar ao expediente académico do alumno/a e non existirán informes con orientacións individualizadas. En conclusión, a avaliación de diagnóstico non ten ningún efecto académico.

Que competencias se analizan?

Analizaranse as competencias matemática e en comunicación lingüística: Lingua Galega, Lingua Castelá e Lingua Estranxeira Alemán, Inglés, Francés e Portugués segundo a matrícula do alumnado).

A quen se dirixe?
A todo o alumnado de 4.º curso de educación primaria e 2.º curso de educación secundaria obrigatoria de todos os centros educativos de Galicia.

Cando se realiza?

Realizarase durante os días 10 e 11 de abril de 2024.

Máis información no díptico

Escape room "Os números de Rosalía".

No penúltimo día do trimestre, o alumnado de 5º e 6º de primaria disfrutou dun xogo de escape ou escape room no que o obxectivo era conseguir a chave para poder saír da aula. A clave para atopar a chave estaba nun caixa pechada con candados de chave e candados de combinación numérica. Para abrir os candados de chave tiñan que coñecer e investigar sobre Rosalía de Castro, e para abrir os candados de combinación debían poñer a proba os coñecementos matemáticos adquiridos durante este curso.

Na busca do tesouro de Pascua!

Fotos do último día do trimestre, no que todo o alumando participou nunha busca do tesouro. En cada clase, tiveron que resolver un enigma que os levaría a un quebracabezas agochado polo cole adiante. Unha vez atopado tiñan que completalo e obter un dos números, que xunto cos do resto de clases, abrirían o candado que pechaba a caixa do tesouro...

Estreando invernadoiro (por fin!!)

Fotos do invernadoiro por fin rematado, así como dos primeiros traballos realizados nel polo alumnado de 5º e 6º baixo a dirección da profe Bea.