Proxecto Valora

O noso centro participa durante este curso e o próximo nun proxecto de Innovación educativa baixo o título " E TI, DE ONDE VES SENDO?

Con este proxecto presentámonos á  convocatoria duns premios, os VALORA,  e tivemos a sorte de que nolo concederan.

E TI, DE ONDE VES SENDO? é un proxecto de Interculturalidade e Paz que nace co obxectivo de promover a  sensibil¡zación entre toda a comunidade educativa en valores que determinen un interese pola educación intercultural e a paz, así como formar cidadáns e cidadás capaces de convivir nunha sociedade cada vez máis multicultural.

Participamos no proxecto a totalidade dos mestres do centro, e para empezar tivemos que ir a Santiago a  unhas xornadas nas que se nos deron unhas charlas.

Orde na que publica a concesión do premio

Ao longo destes dous anos realizaremos unha serie de actividades co noso alumnado encamiñadas a coñecer as culturas dos nenos e nenas estranxeiros que temos no cole ( un total de 67 alumnos e alumnas teñen nacionalidade diferente da española), como as de Bulgaría, Ucraína, Marrocos, Portugal, Romanía, Arxentina, Uruguai, Brasil...  así como darlle  a coñecer aos estranxeiros a nosa cultura.