BOS DESEXOS E FELICITACIÓNS POR NADAL

Nestas datas tan sinaladas, o espírito navideño comeza a inundarnos a todos. A ilusión, os bos desexos e as emocións e valores positivos, que sempre debemos ter en conta, cobran especial relevancia nestas datas.

O Nadal é un bo momento para compartir experiencias, contar historias, transmitir valores e, sobre todo, para ilusionarnos e desexarlles aos demais todo o mellor. Podemos transmitir o valor de dar e non só de recibir, o valor da unión e o valor de compartir, e a importancia de pasar momentos xuntos e realizar actividades en equipo que nos axuden a crecer e a fortalecer a nosa autoestima.

Promover e cultivar entre o noso alumnado todos estes valores forma parte do noso quefacer diario. Por iso, desde o Equipo de Dinamización da Lingua Galega, animamos a todo o alumnado a participar nas actividades propostas para levar a cabo estes propósitos:

• Elaboración de postais, en formato tarxeta, escritas en lingua galega con felicitacións e bos desexos.
  • Recreación dunha aldea galega coa colaboración de todos os niveis educativos do centro confeccionando elementos característicos e propios das nosas aldeas: pontes, muíños de auga, casiñas, pozos, calustras e outras figuras .

Aquí vos deixamos algunhas fotos da exposición de postais e a maqueta da aldea galega para que vexades o fantástico traballo realizado entre todos.