Excursións

DIGITAL WEEK

LISTADO DE ALUMNADO SELECCIONADO NO PROGRAMA DIGITALWEEK E LISTA DE RESERVA

DESCARGAR AQUÍ

4ºBde EP festa e excursión fin de curso.

EXCURSIÓN 4 ANOS A MERA

(PREME NA IMAXE PARA VER AS FOTOS)

EXCURSIÓN 4º - ESMELLE E CASTELO DE SAN FELIPE

EXCURSIÓN A CORUÑA - 5º PRIMARIA

EXCURSIÓN A LUGO - 6º PRIMARIA

Excursión Fragas do Eume e casa do mel

Excursión 2º e 3º

A ORIXE DO CAMIÑO

EXCURSIÓN 3º DE PRIMARIA

Preme na imaxe para ver as fotos da excursión dos nenos e nenas de 3º de Ed. Primaria a Acuaciencia e ao Museo Galego de Historia Natural.

EXCURSIÓN 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Xa se poden ver as fotos da excursión dos nenos e nenas de 4º de Educación Primaria. Unha saída didáctica moi completa e variada, tanto os alumnos coma os profesores voltaron moi satisfeitos. Preme na imaxe para ver as fotos.

SAÍDA DIDÁCTICA ÁS INSTALACIÓNS PORTUARIAS

Os nenos e nenas de 1º de Educación Primaria fixeron unha saída didáctica ás instalacións portuarias e ao Castelo da Concepción de Cedeira. A actividade foi moi interesante e esperamos poder repetila con outros grupos do colexio. Preme na imaxe para ver algunhas fotos da actividade.

Excursión Casa do Queixo

Os alumnos de 2º de Educación Primaria fixeron unha saída didáctica a Casa do Queixo. Preme na imaxe para ver algunhas fotos da actividade.

EXCURSIÓN 4 ANOS

Excursión a Belelle dos nenos e nenas de 4 anos de Educación Infantil. Preme na imaxe para ver algunhas fotos (baixa calidade).

EXCURSIÓN 3 ANOS

Excursión a Belelle en Educación Infantil: 3 anos.

Preme na imaxe para ver fotos das actividades e do ben que o pasaron.

XOGANDO AO ATLETISMO

O luns 7 de abril os nenos e nenas de 4º de Educación Primaria participaron nunha xornada de "Xogando ao Atletismo", organizada pola Xunta, no polideportivo de Moeche. Tamén asistiron outros colexios da zona.

VISITA INSTALACIÓNS PORTUARIAS

O luns 10 de marzo os nenos e nenas de 4º de primaria visitaron as instalacións portuarias de Cedeira. Preme na imaxe para ver as fotos.

SAÍDA AO BOSQUE DA RIBEIRA

O Bosque da Ribeira, no paseo do Río Condomiñas na zona da ponte de madeira, foi o destino dunha saída pedagóxica por parte dos nenos e nenas de 1º de Educación Primaria que, acompañados polas mestres e por Rafael López Loureiro, aprenderon moitas cousas sobre as árbores, plantas e animais do bosque. Preme na imaxe.