EQUIPO 2ºB

Bo día amigas e amigos!!

Esta publicación quero dedicala aos meus queridísimos alumnos e alumnas.

Estes últimos días recibín moitísimas mostras de cariño pola vosa parte e estou inmensamente feliz e agradecida por cada un dos detalles tan bonitos que tivestes comigo.

Recibín moitos correos e mensaxes vosas nas que sentín o voso cariño, entrevistas fantásticas que me chegaron ao corazón, palabras que me lembran o importante que é o meu traballo e por suposto recibín os vosos marabillosos agasallos… e o único que podo dicir é que son PERFECTOS. Moitísimas gracias por cada un deles!! Nótase que me coñecedes moi ben!!

A botella térmica é perfecta para as miñas mañás no cole sendo respectuosa coa nosa natureza.

A tarxeta que me enviastes é ÚNICA. O voso cariño chegoume en cada unha das vosas mensaxes.

E a vosa manta…. é INSUPERABLE!! A idea é fantástica e o resultado é aínda mellor. Estará sempre ao meu lado e me lembrará o especias que sodes.

GRACIAS!!!

Estes dous marabillosos anos ao voso lado están a punto de rematar e con eles remata unha etapa, pero iso significa que comeza unha nova, chea de emoción e momentos únicos.

Todo este tempo xuntos convertéronnos nun gran equipo, e ensináronnos que cada un de nós somos fortes e capaces pero xuntos formamos un equipo insuperable.

Lembrade que sexa a vosa mestra ou non, sempre estarei preto de vós. Podedes contar comigo no que precisedes, estarei encantada de seguir compartindo con vós as voas inquietudes e alegrías.

Quérovos moito amiguiñas e amiguiños!!

Sempre ocuparedes un oco moi especial no meu corazón!! heart