5º Curso

LUIS AMADO CARBALLO

11/03/2014 13:21
Atlantic/Bermuda

HOXE COMPARTIMOS UN VÍDEO ELABORADO POLO GRUPO DE 5ºB RECITANDO POEMAS DE LUIS AMADO CARBALLO.

MOI BO TRABALLO RAPACES!!!

GRAZAS POR COMPARTILO CON TODOS NÓS

VISITA ILLA DE ONS

00/00/

PÁXINA 1 COMIC VIAXE ILLA DE ONS

PÁXINA 2 VISITA ILL DE ONS

OS ALUMNOS E ALUMNAS DE 5º PREPARANSE PARA PARTICIPAR NO PROGRAMA "ESCOLAS VIAXEIRAS"

ESCOLAS    VIAXEIRAS                                          Convocatoria 2007-08

5º CURSO IRÁ NO MES DE OUTUBRO A EXTREMADURA PARA CONVIVIR DURANTE UNHA SEMANA CON NENOS E NENAS DE BARCELONA E DE MADRID DENTRO DO PROXECTO ESCOLAS VIAXEIRAS.

ANTEPROXECTO DE ACTIVIDADES:

- Elaborar mapas de España onde situar as diferentes Comunidades Autónomas.

- Traballar sobre a realidade de España como conxunto de rexións diferentes

- Situar no mapa a nosa Comunidade Autónoma e a Comunidade que irnos visitar, así como as dos Centros  cos que nos toque a convivencia.

-  Achegarse e reflexionar sobre o mapa lingüístico español como riqueza cultural.

- Buscar información en internet,  libros,  enciclopedias,  etc  sobre a Comunidade Autónoma a visitar.

- Estudiar : o seu relevo e paisaxe; a súa cultura, tradicións, gastronomía; a súa historia, persoeiros históricos importantes; os seus recursos naturais, industrias; os seus núcleos de poboación máis importantes: pobos, cidades, etc.

- Elaborar murais e carteis  con folletos turísticos, fotografías, etc, sobre a zonas a visitar.

- Expoñer oralmente ante os compañeiros doutros cursos a información elaborada nos apartados anteriores.

- Falar e consensuar no grupo sobre as normas de convivencia cos compañeiros con quen imos compartir esta actividade, e como debemos facer nunha viaxe longa coma a que estamos programando: medios de transporte, equipamento, cumprimento das normas,etc.

- Buscar formas de coñecer e respecta-la Natureza e o Medio Ambiente nos lugares que irnos coñecer.

- Reflexionar sobre a realidade da xeografía española afectada polo cambio climático que estamos vivindo. Adaptar estas reflexións a necesidade dun consumo responsable para que no planeta  consigamos un desenvolvemento sostible.

- Recoller en : diapositivas, fotografías, e animacións de PowerPoint, tódalas actividades e a elaboración de contidos que se fagan con motivo de ser Escola Viaxeira

Dentro da nosa escola, estas actividades están relacionadas cos Temas Transversais: Educación para a paz e a convivencia, Respecto ó Medio Ambiente, Igualdade de Xéneros e Loita contra a Xenofobia. Tamén coinciden cos obxectivos contemplados en Coñecemento do Medio e Linguas (Lingua Galega e Lingua Castelán).