Letras Galegas

LETRAS GALEGAS 2016

anu

Este venres 20 de maio homenaxeamos a Manuel María co gallo da celebración das Letras Galegas.

Os alumnos e alumnas de 3º e 4º de Primaria, coa axuda das súas profesoras montaron unhas preciosas animacións sobre os poemas do libro "Os Soños na Gaiola" de Manuel María.

Aquí tedes o video co seu traballo.

O Espigonciño maio 2015

Array

Número 65 de maio de 2015 do noso xornal "O Espigonciño"

portada do espigonciño

Preme para ver O Espigonciño en formato PDF

FESTIVAL LETRAS GALEGAS 2015

Array

Para rematar a conmemoración da Semana das Letras Galegas que este ano homenaxea a Xosé Fernando Filgueira Valverde, o vindeiro venres, 15 de maio, imos celebrar o noso tradicional festival.

O programa ofrécenos as seguintes actuacións:

• Presentación en Power Point sobre a vida e obra do autor homenaxeado: Filgueira Valverde.
  • Representación: “Un mar de luces” (alumnos/as 3º e 4º).
  • Dous vídeos de Núñez Singala e Bermúdez Blanco para reflexionar sobre a nosa lingua: "Lingua minoritaria" e "Liberdade".
  • Escola de Música Mª Luisa Novo: “Cantiga de amigo”, “Soio un sono”, “O Señor chama incansable” (alumnado do centro).
  • Canción: Paco Papán(alumnos/as 1º ).
  • Conto: “A que sabe a lúa?” (alumnos/as 2º ).
  • Canción: “Rapeando por Cariño" (alumnos/as ).

Durante todo o festival contaremos con dous presentadores excepcionais: Lucía e Daniel.

Esperamos que disfrutedes coas nosas actuacións!!!

Fai "clic" para ver a presentación.