FORMALIZACIÓN DE MATRICULA NOVO ALUMNADO 2019-2020

DOCUMENTACIÓN  PARA A FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA (do 20 ó 30 de xuño)

• Impresos para cumprimentar:

Matrícula de novo ingreso

Anexo III-1 Formalización de matrícula

Autorización publicación de imaxes do alumnado

Autodeclaración de comedor( só  o alumnado que solicita o servizo de comedor)

• 4 fotos carné para Ed. Infantil/2 fotos carné para Ed. Primaria
  • Informe de saúde (solicítase ao pediatra)
  • Fotocopia da Tarxeta Sanitaria da/o alumna/o.
  • Fotocopia do Libro de familia e Certificado de empadroamento(no caso de non telo presentado coa reserva de praza).
  • No caso de que o alumno proceda doutro centro, será necesario o certificado de estudos no que conste o curso no que está matriculado no ano 2018/2019.

*Os impresos para cumprimentar están dispoñibles como documentos adxuntos nesta páxina e na secretaría do colexio.

AVISO IMPORTANTE

Informámos que a partires de hoxe haberá as  seguintes prazas en 1º curso de Ed. Primaria.

Vigo, xoves 28 de febreiro de 2019

PRAZAS OFERTADAS

ORD.

ANEE

E. PRIMARIA: 1º

RESERVA DE PRAZA ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA: I.E.S. SAN TOMÉ

O vindeiro xoves 31 achegamos polos vosos fillos/as a solicitude de reserva de praza para o  curso 2019-2020 no IES San Tomé de Freixeiro, ao que o noso centro está adscrito.

As familias  que desexen reservar praza poderán cumprimentar solicitudes de xeito manual,  a través da aplicación admisionalumnado ou  na sede eletrónica da Xunta de Galicia.

As solicitudes deberán estar escritas con letra clara e sen borróns.

Entregaranse ao/a titor/a do 1 ao 15 de febreiro.

NON se recollerá ningunha SOLICITUDE SEN ASINAR ou FÓRA DE PRAZO.

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2019-2020

ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN

·         DÍA E HORARIO DAS  XORNADAS  DE PORTAS ABERTAS:26 DE FEBREIRO E 12 DE MARZO (Martes) DE 16:30 A 17:30 h (Non é necesario avisar previamente).

·         O prazo para facer a reserva de praza é do 1 ao 20 de marzo de 2019.

IMPORTANTE:-As prazas vacantes,  as datas de interese neste proceso e a solicitude de admisión estarán dispoñibles na secretaría do colexio  e nesta páxina web como documentos adxuntos .

As familias poderán cumprimentar as solicitudes a través da aplicación:

Para máis información clica no seguinte enlace:

Esta solicitude poderase  presentar en Sede Eletrónica a través da aplicación admisión alumnado, no centro educativo  ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro do Procedemento Administrativo Común.