LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-2019

Lembramos que os cheques de material e os cheques de libros para 1º e 2º de Ed. Primaria serán entregados ás familias na Secretaría do centro a partires do 3 de setembro.

Os libros de “Fondo Libros” de 3º a 6º de Ed. Primaria serán repartidos polo profesorado o día 12 de setembro no que se inicia o curso. Tamén repartiremos os  libros procedentes de doazóns nese mesmo día.

O libro de Música para 1º de Ed. Primaria publicarase e comunicarase ás familias tamén no mes de setembro.

Un cordial saúdo

O Equipo Directivo

*Publicamos Listaxes dos libros de texto para o curso 2018-2019  como Documentos adxuntos.

ADMISIÓNS FÓRA DE PRAZO

DOCUMENTACIÓN  PARA A FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA (do 3 ao 7 de setembro)

• Impresos para cumprimentar:

Matrícula de novo ingreso

Anexo III-1 Formalización de matrícula

Autorización publicación de imaxes do alumnado

Autodeclaración de comedor( só  o alumnado que solicita o servizo de comedor)

• 4 fotos carné para Ed. Infantil/2 fotos carné para Ed. Primaria
  • Informe de saúde (solicítase ao pediatra)
  • Fotocopia da Tarxeta Sanitaria da/o alumna/o.
  • Fotocopia do Libro de familia
  • Certificado de empadroamento.
  • No caso de que o alumno proceda doutro centro, será necesario o certificado de estudos no que conste o curso no que está matriculado no ano 2017/2018.

*Os impresos para cumprimentar están dispoñibles como documentos adxuntos nesta páxina e na secretaría do colexio.

REVISTA ESCOLAR 2017-18

Para acceder á REVISTA ESCOLAR LUSCO FUSCO 2017-2018 clica no blog de dinamización ou no seguinte enlace:

COLABORADORES DE COMEDOR CURSO 2018-2019

ANUNCIO

DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO C.E.I.P. LOPE DE VEGA, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2018-2019.

As nais,os pais, os/as titores/as legais e os acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2018-2019, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 11 de setembro de 2018, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 21 de decembro de 2018.

Durante o curso escolar 2018-2019 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

Vigo, a 22 de xuño de 2018

CIRCULAR INFORMATIVA FIN DE CURSO

O curso 2017-2018 remata o xoves día 21 de xuño cos servizos complementarios de comedor e transporte e con horario habitual.

Lembramos que deben recoller a roupa perdida antes do venres 29 de xuño. A partires desa data procederase a súa doazón.

Achegamos como documento adxunto circular sobre comedor e libros de texto para o curso 2018-2019.