LISTAXE DE ALUMNADO ADMITIDO NO SERVIZO DE TRANSPORTE PARA O CURSO 2019-2020.

ALUMNADO ADMITIDO COMEDOR 2019-2020.

LISTAXE DE ALUMNADO ADMITIDO NO SERVIZO DE COMEDOR PARA O CURSO 2019-2020.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS-AS E EXCLUÍDOS-AS.

AXUDAS ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS-AS E EXCLUÍDOS-AS.

AXUDAS MUNICIPAIS PARA COMEDOR, LIBROS E MATERIAL ESCOLAR.

AXUDAS MUNICIPAIS PARA COMEDOR, LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2019-2020

PRAZO DE PRESENTACIÓN:  do 3 ó 31 de xullo de 2019, ambos incluídos.

As solicitudes presentaranse mediante cita previa, que se poderá solicitar a partir do martes 2 de xullo, a través de:

teléfonos 010  ou  986810260

páxina web  www.vigo.org

NON É PRECISO LEVAR NINGUNHA DOCUMENTACIÓN DO CENTRO EDUCATIVO.

CIRCULAR FIN DE CURSO

Estimados pais/nais:

Aproveitamos estas liñas para desexarlles unhas boas vacacións e para indicarlles que o  inicio do próximo curso 2019-2020 será o mércores día 11 de setembro co funcionamento en horario habitual os servizos de transporte e comedor.

COMEDOR ESCOLAR

1.- Os que aboen o comedor, deberán recoller o recibo de xuño en secretaría os días 25 e 26 de xuño, pagalo en entregar o xustificante antes do 8 de xullo. Lembramos que sen este recibo pagado non se pode usar servizo de comedor o curso 2019-2020.

2.- As listaxes de usuarios de comedor escolar e transporte para o vindeiro curso publicaranse o 12 de xullo.

3.- Ata o 11 de setembro estará aberto o prazo para colaborar no servizo de comedor escolar.

LIBROS DE TEXTO

1.- Lembramos que deben devolver os libros de texto prestados do fondo libros as súas/seus titoras/es antes do 21 de xullo. O alumado de 1º e 2º de Ed. Primaria non debe devolver os libros. Este centro admite doazóns de libros. O alumnado que non faga a devolución dos libros de texto quedará excluído do fondo solidario de libros de texto.

2.-  O prazo de presentación de solicitudes para o fondo solidario de libros de texto remata o 21 de xuño. As listaxes provisionais de admitidos no fondo publicaranse o 5 de xullo e as definitivas o 12 de xullo.

3.- Os cheques para material de 1º a 6º e os cheques para libros de texto de 1º e 2º de educación primaria entregaranse a partires do día 2 de setembro na Secretaría do centro.

4.- As listaxes de libros para o vindeiro curso están publicadas na páxina web. O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria non deberán mercar ningún libro ata que se lle indique en setembro. Daremos as instrucións para os libros no mes de setembro e serán as/os mestras/es, cando se inicie o curso, quen entregarán os libros.

A Secretaría do Centro permanecerá aberta ao público no mes de xullo de 10:00 a 13:00 horas ata o día 12 de xullo.

Un cordial saúdo e o desexo dunhas felices vacacións.

O Equipo Directivo

COLABORADORES COMEDOR 2019-2020

ANUNCIO

DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP PLURILINGÜE LOPE DE VEGA, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2019-2020.

As nais/os pais, as/os titoras/titores legais e as/os acolledoras/acolledores familiares do alumnado que desexen, ao longo do curso 2019-2020, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio ás/aos escolares usuarias/os do comedor escolar, poderán anotarse nas listas de admisión que, habilitadas para este fin, se atopan na Secretaría.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 11 de setembro de 2019, podéndose  reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 21 de decembro de 2019.

Durante o curso escolar 2019-2020, só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

Vigo, 18 de xuño de 2019

A secretaria: Mª José Gómez Pumar

AUTODECLARACIÓNS FAMILIAS QUE SOLICITAN COMEDOR ESCOLAR 2019-2020

Achegamos polo alumnado as  instrucións e Anexo II impreso de AUTODECLARACIÓN para as familias que solicitan o servizo de comedor no vindeiro curso 2019/2020.

O cálculo do importe dos prezos públicos polo uso do servizo de comedor escolar poderán facelo cos datos da RENDA de 2018 a través do acceso a calculadora no link:

MOI IMPORTANTE! Cubrir o NOME E CURSO PARA O QUE VAI O/A ALUMNO/A na parte superior dereita do anexo, no caso de varios irmáns ou irmás no centro deberán cumprimentar un anexo por cada un/ unha deles/delas.

O anexo, debidamente cumprimentado e asinado polo declarante, o seu cónxuxe e fillos maiores de idade (de ser o caso)deberán presentalo na SECRETARÍA do centro antes do 11 de setembro de 2019.