SAMAÍN NO LOPE

Xa está dispoñible o vídeo onde veredes o ben que o pasamos neste Samaín.

Samaín

Xa están dispoñibles as fotos da celebración do Samaín na galería da web.

Podedes visitar o blogue de dinamización para escoitar cancións e contos en galego.

LISTAXE DEFINITIVA USUARIOS SERVIZO COMEDOR 2019-2020 RECTIFICADA

Listaxe definitiva usuarios servizo comedor 2019-2020 RECTIFICADA

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS-AS E EXCLUÍDOS-AS.

AXUDAS ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS-AS E EXCLUÍDOS-AS.

AUTODECLARACIÓNS FAMILIAS QUE SOLICITAN COMEDOR ESCOLAR 2019-2020

Achegamos polo alumnado as  instrucións e Anexo II impreso de AUTODECLARACIÓN para as familias que solicitan o servizo de comedor no vindeiro curso 2019/2020.

O cálculo do importe dos prezos públicos polo uso do servizo de comedor escolar poderán facelo cos datos da RENDA de 2018 a través do acceso a calculadora no link:

MOI IMPORTANTE! Cubrir o NOME E CURSO PARA O QUE VAI O/A ALUMNO/A na parte superior dereita do anexo, no caso de varios irmáns ou irmás no centro deberán cumprimentar un anexo por cada un/ unha deles/delas.

O anexo, debidamente cumprimentado e asinado polo declarante, o seu cónxuxe e fillos maiores de idade (de ser o caso)deberán presentalo na SECRETARÍA do centro antes do 11 de setembro de 2019.

FORMALIZACIÓN DE MATRICULA NOVO ALUMNADO 2019-2020

DOCUMENTACIÓN  PARA A FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA (do 20 ó 30 de xuño)

• Impresos para cumprimentar:

Matrícula de novo ingreso

Anexo III-1 Formalización de matrícula

Autorización publicación de imaxes do alumnado

Autodeclaración de comedor( só  o alumnado que solicita o servizo de comedor)

• 4 fotos carné para Ed. Infantil/2 fotos carné para Ed. Primaria
  • Informe de saúde (solicítase ao pediatra)
  • Fotocopia da Tarxeta Sanitaria da/o alumna/o.
  • Fotocopia do Libro de familia e Certificado de empadroamento(no caso de non telo presentado coa reserva de praza).
  • No caso de que o alumno proceda doutro centro, será necesario o certificado de estudos no que conste o curso no que está matriculado no ano 2018/2019.

*Os impresos para cumprimentar están dispoñibles como documentos adxuntos nesta páxina e na secretaría do colexio.