" Apadriña a un sedentario "

O obxectivo de "Apadriña a un sedentario" é intentar que todo o alumnado e compañeiros/as, familiares e amigos/as consigan alcanzar niveles de Actividade Física aceptables, aumentando o tempo de actividade motriz.

AXUDAS DO CONCELLO

Publicáronse as bases reguladoras para a concesión de axudas municipais a familias con fillos/as en Ensino Obrigatorio para o curso 2023/24 que convoca o CONCELLO DE VIGO.

Segundo consta na convocatoria:

- Aquelas familias que foron beneficiarias das axudas no curso 2022/2023 non están obrigadas a presentar o certificado de matrícula.

- As familias que non foron beneficiarias e precisen o certificado de matrícula poderán solicitado a través do correo electrónico: ceip.lopedevega@edu.xunta.gal. Tamén pode ser descargado dende ABALAR/ESPAZO FAMILIAS se dispón de chave365 ou certificado dixital .

O alumnado de 1º de E.P. e de nova incorporación ao centro levarán a casa os certificados de matrícula.

Lembrámoslles que estas axudas non se tramitan no centro, son convocadas polo Concello de Vigo, as dúbidas que xurdan deberán consultalas directamente no CONCELLO.

VELAÍ VÉN O SAMAÍN!!!

UUUOOOOOOLAA!!!

AI QUE XORNADA DE RISA NOS AGARDA!  O 31 DE OUTUBRO, MARTES (SE O TEMPO NOS DEIXA...)

UNHA BOA RISA É O MELOR PARA ESPANTAR OS MEDOS!

ESTE ANO PROPOÑÉMOSVOS QUE ADEMAIS DA NOSA LEXENDARIA DECORACIÓN DE PEITEADOS TERRORÍFICOS, DECOREMOS OS PÉS TAMÉN...

DE SEGURO QUE DESFRUTAREMOS MOITO DESTE DÍA!!

RECURSOS EDUCATIVOS