AVISO:

Lembramos que o vindeiro 7 de decembro non haberá clase por ser día non lectivo.

Un cordial saúdo

O Equipo Directivo

CONSELLO ESCOLAR. PROCLAMACIÓN DE CANDIDATAS/OS:

SECTOR PROFESORES:

Representantes candidatos electos:

1. Elías Grande Pérez

con 18 votos

2. María Jesús Fernández Fernández

3. María Rodríguez Puga

con 13 votos

con 12 votos

Representante non elixidos a efectos de posibles substitucións:

1. Ramona María Santos Costa

con 12 votos

2. María Jesús Vázquez Figueiras

3. Aurora Costas González

con 11 votos

con 6 votos

SECTOR PAIS/NAIS:

Representantes candidatos electos:

1. María José Alonso Castro

con 65 votos

2. Estefanía Estévez Alfonso

con 14 votos

Representantes non elixidos a efectos de posibles substitucións:

1. Paula Fernández Morán

2. Verónica Capelo Capelo

con 7 votos

con 1 votos

Faise constar que a representante do sector de pais/nais de alumnado, Beatriz González García, corresponde á proposta feita pola ANPA "La Arcadia" do Colexio de acordo co establecido no artigo 39 do Decreto 74/1996, do 17 de outubro (DOG do 21)

REPRESENTANTE DO CONCELLO:

María José Loureiro Bada

Contra a presente decisión desta Xunta Electoral poderase presentar, nun prazo de quince días, reclamación diante do Xefe Territorial Consellería de Educación e O.U. de Pontevedra.

Vigo, 29 de novembro de 2018

A XUNTA ELECTORAL

CAMPIONATO DE BILLARDA

O  sábado día 8 de decembro ás 15:30h  terá lugar o II TORNEO ABERTO DE BILLARDA no noso colexio, organizado pola "Asociación Cultural Deportiva Billarda Rías Baixas".

As/os interesadas/os en participar poden anotarse nas oficinas do centro ou no local da ANPA.

ANUNCIO

DE NOVA APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO C.E.I.P. LOPE DE VEGA, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2018-2019.

As nais,os pais, os/as titores/as legais e os acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2018-2019, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

Reábrese un novo prazo de presentación de solicitudes ata o día 21 de decembro de 2018.

Durante o curso escolar 2018-2019 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

Vigo, a 26 de outubro de 2018

A Directora

AVISO USUARIOS TRANSPORTE LIÑA 6

AUTOBÚS LIÑA 6

Por motivo das obras na rúa a primeira parada (Pintor Lugrís-Policía) cambia a Avenida Camelias 137, parada Vitrasa (diante " Intersport" e  " Azulexos Conde"); ata novo aviso. As demais paradas son as habituais.