Benvida

Benvidos/as ao espazo web do CEIP Plurilingüe Lagostelle de Guitiriz

Donación de xoguetes!!!

Como todos os anos pedímosvos que nestas datas se tedes xoguetes en boas condicións e que non usen os neno/as, nolos fagades chegar para repartir polas aulas, e así darlles unha segunda vida!!!

Saída o Centrad e a Fundación La Caixa

O mércores 19 o alumnado de 5º e 6º de E. Primaria, visitaron na cidade de Lugo tanto a Fundación La Caixa coma o Centro de Artesanía e Deseño.

Álbum: Curso 18/19 -> Visita a Lugo

Visita a San Paio de Narla

Todo o alumnado de Primaria, desde 1º a 6º, visitou o castelo de San Paio de Narla, os maiores o 14 de novembro e os de 1º a 4º este pasado mércores.

Álbum: Curso 18/19 -> Saída a San Paio de Narla

Tradescola

O pasado luns  tivemos a visita da Traescola no centro. Unha escola de música tradicional especializada e cunha proposta educativa que busca a formación integral para todas e todos aqueles que queiran achegarse á música e o baile tradicional galego.

Álbum: Curso 18/19 -> Tradeescola

Inauguramos o espazo de AL!!!

Aquí publicaremos de forma periódica diversos materiais ou tarefas que facemos na aula de Audición e Linguaxe do centro.

Postais de Nadal!!

Xa temos expostas no corcho do corredor principal as postais feitas polos alumnos/as . Están chulisimas!!!

Álbum: Curso 18/19 -> Nadal

Ciencia Kids

Os días 26 e 27 de Novembro, os alumnos/as disfrutaron dunha experiencia novedosa.  FullDome Space. Aprendizaxe en entornos visuais inmersivos, actividade que involucra os sentidos do espectador.

Álbum: Sen categoría -> Ciencia Kids

25 N O Lagostelle contra a Violencia de Xénero!!

Desde o centro quixémonos sumar a esta iniciativa #equaliter

Merendas Saudables!!

Grazas a colaboración do Concello, podemos ofrecer 3 días de froita a semana que se enmarcan no Programa de Merendas Saudables inciado polo colexio tempo atrás. Introduciranse diferentes tipos de froitas, reforzando así a importancia do seu consumo no crecemento e benestar do neno/a.