« Agosto 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom

Fondo libros listaxe DEFINITIVA

Publicamos a listaxe DEFINITIVA da axuda fondo libros.

Lembrámoslles que O ALUMNADO DE TERCEIRO E QUINTO DE EDUCACIÓN PRIMARIA NON PRECISARÁ MERCAR NINGÚN LIBRO a excepción do libro de inglés.

AXUDA PARA MATERIAL ESCOLAR E AXUDA PARA LIBROS DE ALUMNADO DE 1º E 2º EP

Xa están dispoñibles os vales de axuda para material e axuda para libros para o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria.

Para coñecer o estado da solicitude pica AQUÍ.

O prazo para recollelos remata o 19 de xullo. O horario de atención será de 9 a 13h.

De non ser recollidos nestas datas, poderán pasar a buscalos a primeira semana de setembro.

Fondo libros listaxe DEFINITIVA

listaxe definitiva de Fondo libros 19

Recordamos que o alumnado de tercerio e quinto de educación primaria non debe mercar ningún libro agás o de ingles.

AXUDAS DO CONCELLO PARA O COMEDOR ESCOLAR

No Boletín Oficial da Provincia do 15 de xullo saiu publicado o extracto da convocatoria de axudas para asistencia a comedores escolares no curso escolar 2019/2020.

As bases e o modelo normalizado para solicitar a axuda atópanse na web do Concello de Oleiros, na concellería de Ensino e Xuventude. Tamén as podes descargar aquí:

Bases da axuda

Modelo normalizado

O prazo de solicitude ábrese o día 16 de xullo e remata o 30 de setembro. A solicitude hai que entregala no Rexistro xeral sito no Centro Cultural A Fábrica.

HISTORIAIS ACADÉMICOS DO ALUMNADO DE 6º

Xa se poden pasar a recoller os historiais académicos do  alumnado de 6º de EP.

Estarán dispoñibles na secretaría do centro ata o 15 de xullo e o horario para recollelos será de 10:00 a 13:00 horas.

De non facelo nas datas sinaladas poderán volver a estar dispoñibles en setembro.

REUNIÓN 3 ANOS

A atención das familias dos nenos/as que comezarán a cursar 4º de Educación Infantil.

O xoves 5 de Setembro as 16:00 horas haberá unha reunión na aula de música para entregar os horarios do período de adaptación e coñecer as mestras.

Os nosos pequenos artistas

O alumnado de Educación Infantil fixo este ano un bonito proxecto creando unhas verdadeiras obras de arte moi persoais e únicas.

Aquí tedes unha pequena mostra.

Esperamos que a disfrutedes!