« Outubro 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom

AVISOS

PEDIMOS AS FAMILIAS QUE, DEBIDO Á SITUACIÓN QUE ESTÁ VIVIR O CENTRO COAS OBRAS, DESPEXEN A ZONA DA ENTRADA DO PATIO DE EDUCACIÓN PRIMARIA, FACILITANDO ASÍ QUE OS NENOS/AS QUE VEÑEN NO TRANSPORTE ESCOLAR POIDAN ACCEDER AO CENTRO.

LIBROS DE TEXTO 3º (ACLARACIÓN)

LIBROS DE TEXTO 3º (aclaración)

Os alumnos/as de terceiro de educación primaria aos que, na listaxe definitiva de Fondo libros, lles adxudicaban o Libro de inglés, non precisarán adquirir o Class book. Facilitaráselles no centro educativo.

AXUDAS DO CONCELLO PARA O COMEDOR ESCOLAR

No Boletín Oficial da Provincia do 15 de xullo saiu publicado o extracto da convocatoria de axudas para asistencia a comedores escolares no curso escolar 2019/2020.

As bases e o modelo normalizado para solicitar a axuda atópanse na web do Concello de Oleiros, na concellería de Ensino e Xuventude. Tamén as podes descargar aquí:

Bases da axuda

Modelo normalizado

O prazo de solicitude ábrese o día 16 de xullo e remata o 30 de setembro. A solicitude hai que entregala no Rexistro xeral sito no Centro Cultural A Fábrica.

REUNIÓN 3 ANOS

A atención das familias dos nenos/as que comezarán a cursar 4º de Educación Infantil.

O xoves 5 de Setembro as 16:00 horas haberá unha reunión na aula de música para entregar os horarios do período de adaptación e coñecer as mestras.

Os nosos pequenos artistas

O alumnado de Educación Infantil fixo este ano un bonito proxecto creando unhas verdadeiras obras de arte moi persoais e únicas.

Aquí tedes unha pequena mostra.

Esperamos que a disfrutedes!

O noso día das letras galegas

Aquí tedes unha pequena mostra dalgunhas das actividades realizadas o día das letras galegas no noso cole.

Espero que o disfrutedes!

Exposición PEZAS DO NOSO PASADO

Obradoiros e xogos populares

Xoiaría Carreiras de sacos

Photocall  Zancudos

Elaboración de chapas   Construción de murais

Música en vivo e baile conxunto da muñeira

RESOLUCIÓN DA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN

REUNIDA A COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN DE OLEIROS O DÍA 6 DE XUÑO DE 2019 PUBLICAMOS A RELACIÓN DE ALUMNADO ADMITIDO NOS DISTINTOS CENTROS DO CONCELLO.

Educar para a empatía

Algúns dos corredores do noso centro están decorados cunha marabillosa exposición feita polo alumnado de 3º Curso titulada "Educar para la empatía".

Aquí tedes unha pequena mostra, esperamos que vos guste!