« Outubro 2021 »
LunMarMérXovVenSábDom

Saídas alumnado

Estase a facer as comprobacións necesarias para que as familias que teñan fillos/as que saian á mesma hora por distinta porta,  poidan ter unha solución o más axiña posible. Mentres, será recollido antes o alumnado de menor idade e logo os maiores que esperarán xunto co titor/a.

Gracias pola vosa colaboración e comprensión

AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

O Ministerio de Educación e Formación Profesional publicou a convocatoria de axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo asociadas a algunha destas situacións: discapacidade, trastorno grave de conduta ou da comunicación e da linguaxe, trastorno do espectro autista e altas capacidades.

O prazo para solicitalas remata o 30 de setembro de 2021.

Máis información:

Benvidos ao novo curso 21-22

Bo día familias:

O día 9 comezamos un novo curso cheo de ganas e ilusión.

Deixámosvos AQUÍ unha presentación coa información sobre o COVID para este curso.

Tamén o enlace a protocolo elaborado pola xunta. AQUÍ

En esta semana colgaremos tamén as listaxes de material e outra información de interese.

VALES PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Benqueridas familias:

Recordamos que mañá estarán os listados definitivos de fondo libros dispoñibles para a súa consulta na secretaría do centro. Tendo en conta a LEI DE PROTECCIÓN DE DATOS, non será dada información ao respecto por teléfono.

Será a partir do luns cando estean dispoñibles os vales para libros e material escolar para os/as que resultaran beneficiarios dos mesmos.

Poderán recollerse na secretaría do centro do 12 ao 16 de xullo en horario de 09:30 a 13:00 horas.

Os que non sexan recollidos nesa semana serán xa recollidos a 1 de setembro.

Liáns, Santaia, 8 de xullo de 2021

LISTADO PROVISIONAL TRANSPORTE ESCOLAR

Xa están dispoñibles na secretaría do centro os listados provisionais de transporte escolar para o vindeiro curso 21/22. Tendes ata o luns 12 de xullo ás 12:00 horas para formular, de ser o caso, reclamacións a esta listaxe provisional que serán resoltas no consello escolar do día 13 de xullo.

Seguindo a lei de protección de datos, non se dará información por via telefónica.

Liáns, Santaia, 6 de xullo de 2021

RECOLLIDA HISTORIAL ACADÉMICO ALUMNADO 6º EP

Os pais/nais ou titores legais do alumnado de 6º de primaria poden pasar pola secretaría do centro a recoller os historiais académicos do 28 de xuño ao 2 de xullo con cita previa.

Sta Cruz, 26 de xuño de 2021

MATRÍCULA CURSO 21/22

Lembrámoslles que o periodo de formalización de matrícula remata o vindeiro día 30 de xuño. Este procedemento faise de forma presencial na secretaría do centro con cita previa.

PRESENTACIÓN ALUMNADO NOVA INCORPORACIÓN

Benqueridas familias:

Deixámosvos unha pesentación para o alumnado de nova incorporación ao centro  para o vindeiro curso 21/22 para que coñezades un pouco o funcionamento do noso centro. Na reunión de setembro se concretará todo máis tendo en conta o protocolo COVID axustado a circuntacias que nos indiquen. Pica AQ

Tendes tamén toda a documentación necesaria para a matrícula na sección de SECRETARÍA-MATRÍCULA.

Gracias!!

LIBROS DE TEXTO 21-22

Seguindo a Orde do 22 de xullo 1997, Capítulo III 4.6:

A relación de libros de texto e material didáctico curricular será publicada no taboleiro de anuncios do centro antes do 15 de xuño.

Aquí vos deixamos o listado para o vindeiro curso, podedes descargalo picando no curso correspondente.

1º PRIMARIA

2º PRIMARIA