« Maio 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom

FONDO LIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E LIBROS DE TEXTO

Xa está aberto o prazo para a solicitude de AXUDAS para MATERIAL ESCOLAR e LIBROS DE TEXTO.

Na convocatoria actual, como no curso anterior, podedes realizar a solicitude accedendo a aplicación FONDOLIBROS, cubrindo os datos necesarios e gardando o número de solicitude para despois presentala no centro ou na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

De non optar pola vía telemática, na secretaría do centro están dispoñibles os impresos. Estos deber vir acompañados do libro de familia. Unha  mesma solicitude vale para varios irmáns.

O prazo para presentar as solicitudes remata o 21 de xuño de 2019 (este incluído).

Para coñecer toda a normativa pica AQUÍ.

RESUMO NORMATIVA

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMISIÓN

Para poder ver a listaxe definitiva de alumnado do proceso de admsiión do curso 2019/2020 pica AQUÍ.

Recordamos que seguindo a orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admsión do alumnado, a estimación ou desestimación das reclamacións formuladas fronte as listaxes provisionais, entenderase realizada a través das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas."

"Contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante á persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa poblicación."

Aproveitamos tamén para recordar que o plazo para matricularse é do 20 ao 30 xuño. Previamente informarase da documentación necesaria para a formulación da matrícula. Ata esa data non hai que facer nada máis.

FINALIZACION DO PRAZO PARA ACHEGAR A DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DOS CRITERIOS DE BAREMOS PARA ADMISIÓN 2019-2020

Recordamos que o vindeiro VENRES día 5 de ABRIL e o derradeiro día para presentar documentación xustificativa dos criterios para o baremo.

RECORDATORIO IMPORTANTE

Estimadas familias:

Para beneficio de todos/as, lembrámosvos que se se chega tarde, será nos intercambio de clase cando se poida acceder ao centro.

Os cambios de hora son os seguintes:

09:50h. - 10:40h. - 11:30h. - 12:00h. - 13:10h.

Gracias pola vosa colaboración

Recordando o entroido

O pasado entroido, tivemos no noso centro educativo un día moi divertido e diferente. Ademais de disfrazarnos e desfilar, aprendemos que o entroido non está rifado co medioambiente e respecto pola nosa contorna. Os disfraces de todo o alumnado foron feitos con material reciclado e con temática ecolóxica. Aquí unha pequena mostra!

Mergulladores recolle lixo

O alumnado de E. Infantil disfrazáronse de mergulladores para concienciar sobre a contaminación de plásticos nos nosos océanos e mares

Lavadoras cheas. Disfraces do alumnado de 5º de Educación Primaria

Alumnos e alumnas de 6º disfrazados de gardas forestais

Pececiños. Alumnado de 2º de E.P.

As abelliñas de 4º de Educación Primaria
Moitas grazas pola colaboración das familias!

NOVAS

AVISO

INFORMAMOS A TODOS OS QUE SOLICITARON PRAZA NESTE CENTRO EDUCATIVO PARA O VINDEIRO CURSO 19/20, QUE DESPOIS DE TER RECIBIDA UNHA ALEGACIÓN AO CRITERIO COMPLEMENTARIO DO BAREMO; O CONSELLO ESCOLAR REUNIDO EN CONSELLO EXTRAORDINARIO APROBOU A ELIMINACIÓN DO MESMO.

POLO TANTO NINGUÉN LEVARÁ ESE PUNTO DO BAREMO AINDA QUE O TIVERA ALEGADO E CORRECTAMENTE XUSTIFICADO.

I RUTA SOLIDARIA POR OLEIROS

POR MOR DA PREVISIÓN DE MAL TEMPO E CHOIVA PARA O DOMINGO 7 TRASLADAREMOS A ACTIVIDADE A DESPOIS DE SEMANA SANTA.

DISCULPADE AS MOLESTIAS QUE ISTO POIDA OCASIONAR

O vindeiro domingo día 27 terá lugar a " I Ruta solidaria por Oleiros".

O obxectivo desta ruta solidaria é o de fomentar uns bos hábitos de saúde, respeto e coidado pola nosa contorna, realizando un día de convivencia entre familia e escola.

Para que os nenos e nenas poidan acudir hai que asinar a seguinte autorización e debe ser entregado ás titoras dos nenos/as antes do luns 1 de abril.

Para descargar a autorización e saber un pouco máis desta fantaśtica iniciativa PICA AQUÍ e descobre o recorrido da ruta e as actividades previstas.

Día Internacional da Muller

O pasado día 8 de Marzo, o Equipo de Convivencia encargouse de elaborar e colgar no noso centro estes fantásticos e simbólicos paraugas cargados de mensaxes de equidade e igualdade real entre homes e mulleres. Estas mensaxes foron escritas polo alumnado do centro a modo de reflexión para que estemos baixo o amparo da non discriminación.

Moitas grazas polo traballo realizado!

Día da Paz

O pasado día 30 de Xaneiro, celebramos no Ceip Isidro Parga Pondal o Día da Paz doando produtos de hixiene básica e de alimentación non perecedeiros á Cruz Vermella. Ditos produtos foron traídos voluntariamente polo alumnado do centro.

Furgoneta de Cruz Vermella cos produtos doados

Para cargar os alimentos fixemos unha cadea humana formada por mestras e o alumnado de 6º de Educación Primaria.

Grazas a ditas doazóns puidemos compoñer uns aneis olímpicos de productos, diante dos cales os distintos cursos bailaron por niveis unha veriedade de danzas típicas de distintos países do mundo.

Aneis olímpicos de produtos

Moitas grazas a todas as familias pola súa colaboración e facer posibles as doazóns e demostrar que dende o centro tamén podemos axudar as asociacións da nosa contorna!

ESTHER PITA

O CEIP ISIDRO PARGA PONDAL desexa sumarse as condolencias pola morte de Esther Pita.

Queremos facer unha pequena homanxe pola súa labor nos centros educativos de Oleiros, e especialmente no noso, recordando a súa ultima visita ao colexio para contarnos fermosas historias...