« Febreiro 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom

ADSCRIPCIÓN ALUMNADO DE 6º AO IES MARÍA CASARES

O CEIP Plurilingüe Isidro Parga Pondal está adscrito ao IES María Casares de Bastiagueiro.

As  familias  poderán  cumprimentar  a  solicitude  de  reserva  de  xeito manual,  como  en  cursos  anteriores  e  devolvelas  ao  Centro (enviarase unha copia a cada alumno/a). Este documento debe ser entregado por un adulto na secretaría do centro de 09:00-13:30h., xa que ten que ter rexistro de entrada.

Este ano, ao igual que o pasado curso,  poden  facer  a  reserva  tamén a través  da  aplicación admisionalumnado  https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado,   no menú:

Solicitudes - Solicitudes  de  reserva - Crear  solicitude  de  reserva

O  prazo  para  facer  a  reserva  de  praza é  do 1 ao 15 de febreiro.

No caso de querer cursar a ESO noutro IES distinto ao IES María Casares, presentará a solicitude de admisión no Instituto da súa elección, informando por escrito ao noso centro.

A normativa que rixe este procedemento é a seguinte:

Normativa de aplicación

•  DECRETO 254/2012, de 13 de diciembre, por el que se regula la admisión de alumnado en centros docentes sostenidos con fondos públicos que imparten las enseñanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obligatoria y de bachillerato reguladas en la Ley orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de educación.

• ORDEN de 12 de marzo de 2013 por la que se desarrolla el procedimiento para la admisión del alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan enseñanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obligatoria y de bachillerato reguladas en la Ley orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de educación.

• ORDEN de 25 de enero de 2017 por la que se modifica la Orden de 12 de marzo de 2013 por la que se desarrolla el procedimiento para la admisión del alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan enseñanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obligatoria y de bachillerato reguladas en la Ley orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de educación.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Para as familias interesadas en matricular aos seus fillos/as o vindeiro curso no noso centro, faremos unha xornada de portas abertas o  XOVES, 20 DE FEBREIRO ÁS 16:15  para amosarlles o Colexio e as súas instalacións, así como os servizos que prestan o Centro e a ANPA.

LIBROS DE TEXTO 3º (ACLARACIÓN)

LIBROS DE TEXTO 3º (aclaración)

Os alumnos/as de terceiro de educación primaria aos que, na listaxe definitiva de Fondo libros, lles adxudicaban o Libro de inglés, non precisarán adquirir o Class book. Facilitaráselles no centro educativo.

SUBVENCIÓN CONCELLO DE OLEIROS

SUBVENCIÓN DO CONCELLO DE OLEIROS PARA A PROMOCIÓN E DIFUSIÓN DACULTURA E O DEPORTE CURSO 2019

O Concello de Oleiros colabora no ano 2019 co noso centro coa cantidade de 7660 € para a realización de actividades didácticas e culturais así como para a adquisición de material didáctico para Ed. Infantil.

AVISOS

PEDIMOS AS FAMILIAS QUE, DEBIDO Á SITUACIÓN QUE ESTÁ VIVIR O CENTRO COAS OBRAS, DESPEXEN A ZONA DA ENTRADA DO PATIO DE EDUCACIÓN PRIMARIA, FACILITANDO ASÍ QUE OS NENOS/AS QUE VEÑEN NO TRANSPORTE ESCOLAR POIDAN ACCEDER AO CENTRO.

AXUDAS DO CONCELLO PARA O COMEDOR ESCOLAR

No Boletín Oficial da Provincia do 15 de xullo saiu publicado o extracto da convocatoria de axudas para asistencia a comedores escolares no curso escolar 2019/2020.

As bases e o modelo normalizado para solicitar a axuda atópanse na web do Concello de Oleiros, na concellería de Ensino e Xuventude. Tamén as podes descargar aquí:

Bases da axuda

Modelo normalizado

O prazo de solicitude ábrese o día 16 de xullo e remata o 30 de setembro. A solicitude hai que entregala no Rexistro xeral sito no Centro Cultural A Fábrica.