ARDORA

Ardora é unha aplicación informática que permite, ós docentes, crear as súas propias actividades, en formato html, para os seus alumnos e alumnas dun xeito moi sinxelo.

Con Ardora pódense crear máis de 45 tipos distintos de actividades, encrucillados, sopas de letras, completar, paneis gráficos, reloxos, etc. O profesor ou profesora so debe centrar o seu esforzo nos elementos da actividade non no seu tratamento informático.

Unha vez introducidos os elementos da actividade, mediante formularios moi sinxelos, Ardora creará a páxina web e o arquivo (applet de Java) que contén a actividade, ahora so precisará un navegador para visionar e poder realizar o exercicio diseñado.

Ardora é totalmente gratuito, sempre e cando sexa empregado de xeito personal, sin caracter lucrativo e con fins estrictamente educativos. Non está permitida a súa descompilación en todo ou en parte.

DESCARGA DO PROGRAMA DESCARGAR

TITORIAIS DE UTILIZACIÓN

Titorial ARDORA  CREACIÓN DE ACTIVIDADES CON ARDORA (ACCESO Á WEB)

Titorial ARDORA  Os dez primeiros minutos con Ardora

Titorial ARDORA  Crear unha actividade

Titorial ARDORA  Creación dun paquete de actividades Ardora

Titorial ARDORA  Como presento as actividades aos meus alumnos?

Titorial ARDORA  Actividades Scorm

WEB AUTOR  ACCESO Á WEB DO AUTOR