PROGRAMA DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA VERÁN 2013

AXUDAS PARA PARTICIPAR NO

"PROGRAMA DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA EN COLONIAS DE VERÁN EN INGLÉS"

No BOE do luns 18 de marzo, saiu publicada a Resolución de 21 de febreiro de 2013, da Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional e Universidades, pola que se convocan axudas para participar no Programa de Inmersión Lingüística para o verán de 2013

Neste programa convócanse 2200 axudas para a asistencia, durante o verán deste ano,  a colonias de dúas semanas de duración situadas en distintos puntos da xeografía española. Desenvolveránse en réxime de internado e impartiranse clases de lingua inglesa complementadas con actividades lúdicas, deportivas... que se utilizarán como situacións de aprendizaxe dos aspectos orais da lingua inglesa.

As axudas van dirixidas ao alumnado que no presente curso escolar 2012/2013 esté matriculado en centros sostidos con fondos públicos en algún dos cursos mencionados a continuación:

• 5º de Primaria
  • 6º de Primaria