PROXECTO DE BIBLIOTECA CURSO 09-10: "Os invitados de Peraliño"

PROXECTO DA BIBLIOTECA CURSO 2009-2010 ACCEDER

" OS INVITADOS DE PERALIÑO "

Proxecto biblioteca 09-10

Premer na imaxe para acceder ao proxecto completo

Ao principio deste curso a nosa mascota chegou de dar a volta ao mundo.Veu cargada de información que permitiu o desenvolvemento de actividades de educación documental, pescuda de datos na rede, elaboración de traballos persoais e en grupo, lecturas e representación de obras relacionadas co mar...

Tendo en conta a gran implicación do alumnado e do profesorado pensouse en seguir nesta liña de investigación. Para achegarnos á cultura destes países polos que pasou, que mellor axuda motivadora que a dos animais máis característicos que viven neles.

Pretendemos que a través de cartas e correos electrónicos, Peraliño envíe invitacións a diferentes amigos (animais) para que o veñan visitar e nos poidan presentar os seus lugares de orixe.

Pero o primeiro de todo foi  abrir a Biblioteca para este curso e para iso fixemos un acto de apertura. Podedes ver a presentación coas fotos do acto máis abaixo.

PERALIÑO

AQUI TEMOS A NOSA MASCOTA DA BIBLIOTECA

PERALIÑO

Mirade este vídeo e escoitade o son do Peraliño

Graciñas a Mario de 4º A, alumno que toca o acordeón

DÚAS INVITADAS DE LUXO NA NOSA BIBLIOTECA

A escritora ÁNXELA LOUREIRO

A ilustradora VIOLETA MONREAL

EXPOSICIÓN DE FRANCESCO TONUCCI NO ISAAC PERAL

A semana que acaba de rematar disfrutamos no noso centro da exposición de carteis "Os Dereitos das nenas e dos Nenos a traverso da obra de FRANCESCO TONUCCI", mestre e pedagogo que dende hai moitos anos dedica as súas enerxías ao estudo do pensamento e do comportamento infantil nos diferentes escenarios onde trancorre a súa vida: a familia, a escola, a rúa.

Premer na imaxe para ampliar información e ver unha presentación coas imaxes da exposición e do alumnado disfrutando dela.

ESTES SON OS INVITADOS DE PERALIÑO

A FOCA    O CAMELO   O ELEFANTE