ACTIVIDADES PARA O INICIO DUN CURSO DIXITAL

ACTIVIDADES PREVIAS AO INICIO DUN CURSO DIXITAL

Comezou un novo curso e con el a incorporación de novo alumnado ao proxecto DIXGAL do centro.

Para introducir ao alumnado na competencia dixital e facilitarlles unha primera aproximación ao ordenador presentamos unha serie de nocións e actividades centradas nos seguintes aspectos:

INFORMÁTICA BÁSICA:

Destreza co rato, manexo de ventás, gardar traballos, arquivos e carpetas, borrar e tirar ao lixo o que non nos gusta, as iconas de acceso directo, etc.

APRENDENDO A ESCRIBIR CON TUXTYPE:

Coa introdución dos ordenadores nas aulas é esencial que o alumno saiba escribir no teclado cunha certa soltura.

A INFORMÁTICA NA AULA:

As ferramentas de Ofimática, xeran moitísimas posibilidades didácticas na aula. As principais ferramentas que imos empregar son o procesador de textos Writer e o programa de presentacións Impress.

INTERNET, A REDE GLOBAL:

Internet é unha rede mundial de comunicacións baseada na conexión de millóns de computadores que permite compartir recursos e informació