CARREIRA SOLIDARIA

"LA VUELTA AL COLE" CARREIRA SOLIDARIA CONTRA A LEUCEMIA INFANTIL

O próximo 28 de outubro imos a organizar, en colaboración coa nosa ANPA e a policía local de Ferrol, unha carreira solidaria escolar con todo o alumnado para concienciar e recaudar fondos para lograr a cura da leucemia infantil. Terá lugar, aproximadamente das 10 ás 12 horas na Avenida de Mac Mahón ou se o tempo non o permite, no pavillón do colexio. As familias que o desexen tamén están invitadas a participar.

Esta carreira recibe o nome de: "LA VUELTA AL COLE CONTRA LA LEUCEMIA INFANTIL" na que moitos centros escolares participamos  nesta iniciativa patrocinada pola fundación Unoentrecienmil.

Cada participante recibirá un dorsal e un diploma, e poderá donar dende 1 euro por participar (ningún neno/a se quedará sen participar na carreira).

Este diñeiro que aportará cada cole participante destinarase a impulsar proxectos de investigación. O alumnado entregará o seu donativo aos titores/as.

Pero .... EN QUE CONSISTE A CARREIRA?.... CAL É O SEU OBXECTIVO? .... PARA QUE SE VAN UTILIZAR REALMENTE OS NOSOS DONATIVOS? ...

Máis información premendo na imaxe....

ANÍMANOS A PARTICIPAR A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA!!!!

VÉN E PARTICIPA CON NÓS!!

A RECADACIÓN CONSEGUIDA POLO CEIP ISAAC PERAL FOI DE 1.054,71 €

Moitas grazas a todos e todas!!!!!

Preme na icona para ver as imaxes e vídeos