CAMIÑOS ESCOLARES SEGUROS

O noso centro está inmerso no programa de CAMIÑOS ESCOLARES SEGUROS organizado polo Concello de Ferrol. Este programa xa foi iniciado no curso anterior, pero é realmente agora cando van comezar a verse as primeiras accións como:

- Siñalización axeitada da zoa escolar.

- Pintado con lapis de cores no chan un paso de peóns elevado diante la porta principal.

- Reserva dun aporcadoiro expres pra as familias na parte de diante do centro nas

horas de entrada e saída do centro.

- Colocación de bancos na parte dianteira do centro.

PREMA NA IMAXE
   A segunda fase deste programa estaría en atopar as zonas conflictivas de acceso ao centro, en canto a tráfico.

Para isto pedimos a COLABORACIÓN DE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA cubrindo unha ENQUISA onde, entroutas preguntas, deben sinalizar o percorrido que seguen dende o seu domicilio ata a chegada ao centro, tanto se veñen camiñando coma en coche.

A enquisa será totalmente anónima e sería convinte que a realizasen  co alumnado a partir de 3º de Primaria, xa que as preguntas están feitas coma se fosen para o alumnado. As familias do alumnado máis pequeno o cubrirán como se fosen o alumno/a.

Insistimos na importancia en cubrir esta enquisa xa que iso determinaría as zonas de maior confluencia de tráfico no percorrido ata o centro

UN COLEXIO SEGURO, UNHA CIDADE SEGURA