As tics e o papel do profesorado

A aparición das Tics supusieron moitos cambios nas escolas:  moitos recursos novos, diferente rol do profesorado, outras formas de organización das aulas.

Xa dende moi pequenos, nenos e nenas están en contacto coa tecnoloxía. Teñen que aprender a usala, a seleccionar información, os seus riscos  ...formarse como cidadás dunha sociedade da información.

As TICS, no ámbito educativo obrigan a dar protagonismo ao alumnado no seu proceso de aprendizaxe.

Hai moitas razóns para aprender a utilizar as tics .

1.- Unha delas , que ten  moita forza no  ámbito educativo: o papel innovador.

2.- Aproveitar as posibilidades didácticas que ofrecen as TICS para mellorar as aprendizaxes e reducir o fracaso escolar.

3.- Investigación: premiten ao alumnado iniciarse na investigación e busqueda constante para a satisfación das inquetudes a nivel de aprendizaxe.