As tics e o papel do profesorado

A aparición das Tics supusieron moitos cambios nas escolas:

moitos recursos novos, diferente rol do profesorado, outras formas de organización das aulas.

Xa dende moi pequenos, nenos e nenas están en contacto coa tecnoloxía. Teñen que aprender a usala, a seleccionar información, os seus riscos  ...formarse como cidadás dunha sociedade da información.

As TICS, no ámbito educativo obrigan a dar protagonismo ao alumnado no seu proceso de aprendizaxe.

Hai moitas razóns para aprender a utilizar as novas tecnoloxías .

1.- Unha delas, que ten moita forza no ámbito educativo, o papel innovador.

2.- Aproveitar as posibilidades didácticas que ofrecen as TICS para mellorar as aprendizaxes e reducir o fracaso escolar.

3.- Investigación: permiten ao alumnado iniciarse na investigación e búsqueda constante para a satisfación das inquetudes a nivel de aprendizaxe.