Weblog

JueduLand
JUEDULAND
Antonio Ángel Ruiz Molino

Día da Paz e Non violencia!

Os nenos e nenas de 2º de E. Primaria estivemos durante varios días a traballar sobre a Paz. Nas aulas,  con explicacións sobre o porqué se celebra o día 30 de xaneiro:

• Breve biografía de Gandhi.

• Abecedario da Paz: palabras ordenadas alfabéticamente que teñen relación co tema. Cada neno/a elixe unha para escribila dentro do debuxo dunha pomba e facer un mural con todas.

DÍA DA PAZ

• Noutras sesións cada alumno/a inventa unha historia sobre a palabra elexida.

• Copiar no caderno un poema relacionado con tema e facer un debuxo alusivo.

• Nos corredores gardamos un minuto de silencio as dúas clases xuntas. Posteriormente collémonos das mans e démonos un abrazo simbólico, xirando un neno/a dun extremo sobre sí mesmo e o resto xirando en sentido contrario para quedar todos xuntos formando parte do gran abrazo da Paz.

DIA DA PAZ 1º CICLO

Outras actividades sobre o día da Paz

Certame de poesía infantil "Nadal 2011"

A Biblioteca Pública Municipal " El Viejo Pancho" de Ribadeo convocou o Certame de poesía infantil "Nadal 2011" (fase local). Podían participar tódolos nenos e nenas, con poemas sobre o tema xenérico de "O Nadal".

PREMIADOS NO CERTAME

Pablo Quirós González e Lucía López Pérez, alumnos do segundo curso de Educación Primaria do CEIP Gregorio Sanz, resultaron premiados na categoría A, ata 8 anos. O premio consistiu en cadanseu diploma e libros.

PREMIADOS CEIP GREGORIO SANZ

Pablo Quirós presentara un traballo titulado " Os animais van ao portal de Belén" e Lucía López " Os meus peluches e o Nadal". Os traballos premiados participarán na fase provincial do Certame, convocado pola Biblioteca Pública Provincial de Lugo, co patrocinio da Consellería de Educación Cultura e Deportes da Xunta de Galicia.

Parabéns para tódolos/as participantes e premiados!