Día de Rosalía de Castro

Co gallo da celebración do Día de Rosalía de Castro, o 24 de febreiro, alumnos e alumnas do centro reuníronse na biblioteca escolar para mostrar os traballos realizados e facer lecturas de poemas da autora homenaxeada. Rosalía sempre viva!

Mochilas viaxeiras

Os rapaces e rapazas de Educación Primaria desfrutarán das MOCHILAS VIAXEIRAS que irán de fogar en fogar con lecturas, música, cine... para compartir en familia.

Mochilas viaxeiras

Xunto con este material vai un “Caderno Viaxeiro” para que cada familia achegue as súas impresións , un debuxo, unha suxestión, un recorte relacionado, unha foto... calqueira cousa que faga participar os demais nesa vivencia.

Boas lecturas !!!! Esperamos que vos guste.

The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore

The  fantastic  flying  books of Mr. Morris Lessmore (Los fantásticos libros voladores  del señor Morris Lessmore), ganador del premio oscar 2012 como mejor cortometraje animado.

El protagonista del cortometraje, mientras escribe su historia, es transportado por un terrible huracán lejos de su ciudad, que era alegre y en colores, a un mundo triste y gris en el que todo es desolación y además no puede escribir.
Mientras descubre ese horroroso entorno descubre una casa llena de libros con vida en la que puede saciar sus ansias de escribir, de soñar y de imaginar.

Dirigido por William Joyce y Brandon Oldenburg y producido por Moonbot Studios. Según sus creadores, es una historia que está inspirada en ideas diversas como el huracán Katrina, Buster Keaton, El Mago de Oz y por supuesto el amor por los libros.