Día da Constitución e Estatuto de Autonomía

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO. CURSO 2021/22.

PREME AQUÍ  PARA CONSULTAR A INFORMACIÓN

IMPRESO DE SOLUCITUDE

IMPORTANTE:

O ALUMNADO BENEFICIARIO DE AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR, DURANTE O PRESENTE CURSO, NON É NECESARIO QUE FAGA NINGÚN TRÁMITE.

Un Magosto e Samaín...de medo!

DÍA DAS BIBLIOTECAS. 24 DE OUTUBRO

Dende 1997 celébrase o Día das Bibliotecas o 24 de outubro. A data foi escollida para lembrar a destrucción da Biblioteca nacional de Sarajevo na guerra dos Balcáns en 1992.

Englobamos "A biblioteca ten a palabra" con diversas actividades que se proxectan sobre a conmemoración do Samaín- Magosto e outras que se desenvolverán ao longo do curso, integradas baixo o centro de interese do noso colexio "A volta ao mundo en 175 días"

Xornada de benvida!

INFORMACIÓN SOBRE OS PROGRAMAS : ARCO E PROA

Prema aquí para ver a información sobre os programas  ARCO  e  PROA.

DÍAS NON LECTIVOS, CURSO 2021/2022

Estimadas familias:

Comunicamos que os días solicitados polo centro como non lectivos e aprobados no Consello Escolar son o 7 de decembro de 2021 e o 16 de maio de 2022.

Lembramos tamén, que o luns 11 de outubro, non é lectivo, por ser o Día do Ensino, polo que o centro permanecerá pechado.

Prema aquí para máis información sobre o calendario escolar.