ATENCIÓN A URXENCIAS SANITARIAS PARA FAMILIAS

A Consellería ofrece ás familias a posibilidade de asistir a unha formación de 9 horas sobre atención a urxencias sanitarias, que será impartida por persoal do 061.
Esta formación  desenvolverase no IES Politécnico de Vigo (Torrecedeira, 88  C.P. 36208, Vigo ) os días 12, 19 e 26 de novembro en horario de 16:30 a 19:30.
Para facer a inscrición hai que chamar ao teléfono do CFR de Vigo 986202370 ata o día 7 de novembro. A selección dos participantes farase por orde de recepción das solicitudes ata cubrir 30 prazas.

LISTAXES DEFINITIVAS DE AXUDAS

Achegamos listaxes definitivas de fondo solidario de libros de texto e vales de material escolar e libros de texto.

A dirección

RECTIFICACIÓN DATAS PERÍODO DE ADAPTACIÓN PARA OS ALUMNOS QUE COMEZAN EN 4º DE E. INFANTIL

- Advertido erro nas datas do período de adaptación. Rectificado a día 11/7/18.

Nos arquivos adxuntos poden consultar a planificación do período de adaptación. Teñen tamén un tríptico con recomendacións para unha mellor adaptación ao centro. A data de reunión inicial coas familias é o día 7 de setembro ás 10:00 da mañá.

A dirección

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. LISTADO PROVISIONAL

Poden descargar os arquivos adxuntos cos listados provisionais do "fondo solidario de libros de texto" e as "axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar".

• RECLAMACIÓNS ÁS LISTAXES:4 E 5 DE XULLO

• PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS: 6 DE XULLO (na páxina web e no taboleiro situado no recibidor do centro).

• ENTREGA VALES: DO DÍA 9 AO 13 DE XULLO EN HORARIO DE 9 A 14H NA SECRETARÍA.

• ENTREGA LIBROS FONDO SOLIDARIO:7 DE SETEMBRO DE 10 A 14H NAS AULAS.

Reunión inicial coas familias do alumnado que vai comezar en 4º de Educación Infantil.

Unha vez rematado o prazo de matriculación do alumnado procedemos á elaboración dos grupos dos alumnos que van comezar en 4º de Educación Infantil. Publicaremos nesta páxina, na vindeira semana, o período de adaptación, os grupos, recomendacións de cara ao inicio do curso e a data da reunión inicial coas titoras. Informamos que esta levarase a cabo os primeiros días de setembro.

A dirección.

CIRCULAR FIN DE CURSO

Os rapaces levaron a semana pasada a circular de fin de curso no que teñen información importante para as familias. Déixoa publicada como arquivo adxunto, por se alguén a necesita.

Aproveitamos a ocasión para desear un feliz verán a toda a comunidade educativa.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-2019

Poden consultar no documento adxunto o listado de libros de texto que se van utilizar o curso que vén.

- ERRO ISBN libro de lengua Castellana 6º E. Primaria. Aprender es crecer en conexión. ISBN 978-84-698-0652-4 (Modificado a día 16/7/18)

MATRÍCULA CURSO 2018/2019

Recordamos ás familias de novo ingreso no centro que deben vir matriculalos do día 20 ao 29 de xuño de 9 a 14 horas. Teñen que traer:

- Fotocopia da tarxeta sanitaria.

- Fotocopia da cartilla de saúde infantil (vacinas).

- Dúas fotografías tamaño carné co nome do rapaz ao dorso.

- Anexo III-1 debidamente cuberto. (a recoller na secretaría do colexio).

AXUDAS MUNICIPAIS PARA COMEDOR, LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2018/2019

Informamos ás familias que a partir de hoxe xa poden solicitar as seguintes axudas municipais:

- Axudas de libros de texto e material escolar para alumnos de 2º ciclo de educación infantil (4º, 5º e 6º). Poden recoller na secretaría do colexio o ANEXO I e un xustificante do centro no que se fai constar que para o curso 18/19 están matriculados ou teñen reserva de matrícula.

- Axudas de comedor para alumnos de 2º ciclo de educación infantil (4º, 5º e 6º), alumnado de primaria e de secundaria. Poden recoller na secretaría do colexio o ANEXO I e un xustificante do centro no que se fai constar que para o curso 18/19 están interesados no servizo de comedor.

Prazo de presentación: do 31 de maio ao 27 de xuño (20 días dende o seguinte á publicación do estracto da convocatoria no Boletín Oficial da Provincia).

Lugar de presentación: presentaranse a través do rexistro xeral municipal ou por calquera dos medios previstos no Art. 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. É necesario pedir cita previa a través de www.vigo.org, ou chamando aos teléfonos 010 ou no 986 810 260.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2018/19

Estas axudas están dirixidas a alumnado de PRIMARIA. Existen tres modalidades:

- Axudas para adquirir libros de texto: alumnado matriculado en 1º e 2º de EP, así como para alumnado cunha discapacidade ≥ 65%.

- Fondo solidario de libros de texto (préstamo de libros): alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º, e 6º de EP.

- Axudas para adquirir material escolar: alumnado matriculado en EP.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

O prazo para presentar solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2018 (este incluído).

O ALUMNADO DE 6º DE EP entregará a solicitude no centro no que estea admitido para o curso 2018/2019. No caso de non estar admitido en ningún deberán traelo ao colexio para proceder a súa tramitación.

Poden consultar máis información descargando a Orde que se adxunta.

Dinamización Lingüística

Canadá 2017