Mesa Redonda "Iniciativas a prol da coeducación"

A Conselleríade Cultura, Educación e Ordenación Universitara invita ás familias a asistir a unha formación titulada Educación a debate, que consta de vaias sesións sobre distintos temas.
O próximo mércores, 28 de febreiro, en horario de 18:00 a 20:00, no IES Politécnico de Vigo (Torrecedeira, 88, 36202, Vigo ) terá lugar unha mesa redonda sobre "Iniciativas a prol da coeducación" na que participarán varias expertas en educación en igualdade.

Entroido 2018

O centro informa de que se non chove faremos o desfile tal e como estaba previsto, ás 12:15 na cancha de fútbol.

Un saúdo.

FESTA DO ENTROIDO

O venres día 9 de febreiro celebraremos o entroido.

O acto celebrarase no patio (campo de fútbol) se o tempo o permite. Se non fose posible será no pavillón do centro e non poderán asistir as familias.

O acto comezará ás 12:15, pero as portas estarán abertas 5 minutos antes. Os asistentes deberán colocarse nos laterais da pista de fútbol, que estará marcada cunhas cintas.

Lembramos:

Non se poden facer fotos aos alumnos/as xa que non todos teñen autorización para saír nelas. Se alguén as fai será baixo a súa responsabilidade, quedando o centro libre de posibles actuacións.

A duración aproximada do acto será de 40 minutos.

Grazas pola colaboración.

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

O martes 27 de febreiro e o 6 de marzo realizaremos as xornadas de portas abertas. As familias poderedes visitar as instalacións, coñecer os prazos e procedemento de admisión, etc. Comezaremos cunha charla na biblioteca, situada no segundo andar, ás 17:30. Cómpre anotarse con antelación, chamando ao 886 111 087.

DÍA DA PAZ

Hoxe 30 de xaneiro celebraremos no noso centro o Día da Paz. A festa comezará ás 13:00. Os asistentes colocaranse nos laterais da pista de fútbol e na parte alta do campo de brilé. As portas abriranse cinco minutos antes.

Lembramos que non se poden tomar imaxes por non telo autorizado todos os rapaces.

A dirección.

FORMACIÓN: ATENCIÓN A URXENCIAS SANITARIAS

A Consellería ofrece ás familias a posibilidade de asistir a unha formación de 9 horas sobre atención a urxencias sanitarias, que será impartida por persoal do 061.
Esta formación  desenvolverase no CFR de Vigo (Camiño do Chouzo nº 2, edificio do IME) os días 19 e 26 de febreiro, e 5 de marzo en horario de 16:30 a 19:30.
Para facer a inscrición hai que chamar ao teléfono do CFR de Vigo 986202370 ata o día 9 de febreiro. A selección dos participantes farase por orde de recepción das solicitudes ata cubrir 20 prazas.

FIN DAS OBRAS

Finalizada a obra de substitución da carpintería de aluminio da fachada principal do colexio queremos agradecer ás familias a súa colaboración co centro e comprensión debido ás molestias que estas poidesen ocasionar.

Esta nova carpintería supón unha mellora substancial no aislamento térmico e acústico do edificio, que repercute positivamente no benestar do alumnado.

Un saúdo

A dirección

Robótica e programación no noso cole

A robótica e programación trabállase no colexio en diferentes ámbitos. Por unha banda en Educación Infantil as nosas nenas e nenos desenvolven proxectos máis sinxelos mentres que en Educación Primaria estes proxectos se complican un pouco máis pero disfrutando profesorado e alumnado deste novo mundo educativo.

Por outro lado, dende a ANPA ofertouse esta actividade como actividade extraescolar cunha gran aceptación e éxito entre o noso alumnado.

A semana da música no C.E.I.P. García Barbón

O día 22 de novembro celébrase no mundo enteiro Santa Cecilia, patroa da música. No ano 1594, o papa Gregorio XIII a nomeou patroa dos músicos, e así segue sendo ata hoxe.

No noso cole non só o celebramos un día, senon que lle dedicamos toda unha semana. Os alumnos e alumnas de conservatorio tocan os seus instrumentos no cole (ata 15 diferentes) para motivar aos demais e superar a súa timidez para tocar en grupo.

Os pequerrechos de 1º e 2º de primaria aportaron varios e diferentes instrumentos inventados por eles mesmos coa axuda das familias.

Nas clases de música foi un día moi especial xa que cada persoa cantou as súas cancións preferidas, bailou, tocou o seu instrumento favorito que temos dentro da aula, etc.

Moitas grazas á profe de música Fran e a toda a comunidade educativa por participar neste proxecto educativo chamado "A semana da música".

Canadá 2017

Dinamización Lingüística