XORNADA PARA AS FAMILIAS NO IES ROSAIS 2

O IES Rosais 2 organiza unha xornada de portas abertas para as familias daqueles alumnos que estean interesadas en coñecer o seu centro. Realizarase o día 12 de febreiro ás 19:00.

Achegamos como arquivo adxunto a invitación do IES e a circular informativa do noso centro na cal se informa do proceso de reserva de praza para este centro, ao cal que estamos adscritos.

Xornadas de portas abertas

Xa poden apuntarse ás xornadas de portas abertas. Para unha axeitada organización é necesario inscribirse chamando ao teléfono 886 111 087.

FOLGA 12 DE DECEMBRO DE 2019

11/12/2019 11:50
Atlantic/Bermuda

Segundo a Orde do 28 de novembro de 2019, polo que se ditan normas para garantir os servizos esenciais durante a folga convocada para o día 12 de decembro de 2019, establécense os seguintes servizos mínimos:

Directora: Vanesa Rodríguez Araújo

Un saúdo

A dirección

Xornada " Como Previr, Detectar e Intervir na Violencia de Xénero"

Rede de Mulleres convidan ás familias dos estudantes á Xornada " Como Previr, Detectar e Intervir na Violencia de Xénero". Esta charla pretende acadar unha maior sensibilización contra as violencias machistas, comprender os procesos que a sustentan e como a educación temperá cos cativos e cativas e cos adolescentes é a principal ferramenta para erradicala.

Esta Xornada realizarase o venres día 29 de novembro de 10 a 13 horas .

Podedes inscribirvos nos seguintes teléfonos: 986 22 23 28 // 670 453 431 ou no correo redemediadorasvigo@gmail.com

PROGRAMA "COEDUCANDO NA BARXA"

Estimadas familias

O vindeiro mércores 30 de outubro levarase a cabo o primeiro "Obradoiro de educación afectivo- sexual" para familias e profesorado. O comezo será ás 16:30 e contarase cun servizo de ludoteca, gratuíto, para o cal hai que facer unha inscrición previa.

Agardámosvos a todos!

A dirección.

SAMAÍN 2019

Estimadas familias.

Informamos que o alumnado poderá vir disfrazado ás aulas o mércores 30 de outubro. Os disfraces serán, preferentemente, elaborados polos nenos con materiais de refugallo, etc. Os rapaces/as virán con eles postos dende casa e, no caso de coincidir con sesión de educación física, deben ser cómodos ou fáciles de sacar. Evitarase que conteñan complementos perigosos para o resto da comunidade educativa.

Aproveitamos para recordarlles que o día 31 de outubro e 1 de novembro son "non lectivos".

Un saúdo.

A dirección.

INFORMACIÓN DO DEPARTAMENTO DE INGLÉS PARA AS FAMILIAS DE 1º E 2º DE PRIMARIA

09/10/2019
Atlantic/Bermuda

Achegamos como arquivo adxunto o Power Point no que se explica o procedemento para rexistrar ao alumnado na plataforma dixital NAVIO.

Nel aparece detallado, paso a paso, o proceso de inscrición. Se teñen algunha dúbida poden contactar coas profesoras. Recordamos que para facelo necesitan introducir o código que aparece no libro de texto NEW TIGER.

PROGRAMA DE AUXILIARES DE CONVERSA

Informamos ás familias do centro que este curso vamos participar no "Programa de Auxiliares de Conversa" da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional. O Programa posibilita a práctica da conversa oral, proporciona un modelo de corrección lingüística e achega ao alumnado e profesorado á cultura do país de orixe deste.

Isto quere dicir que ao longo do curso escolar 2019/20 contaremos coa colaboración dunha auxiliar de conversa estadounidense nas nosas aulas de primaria, de xeito que o alumnado poderá mellorar a competencia en lingua inglesa.

O seu labor será apoiar as actividades programadas polo profesorado do centro, facilitando que as/os estudantes practiquen, cunha persoa nativa, o idioma que están a aprender. Deste xeito acadarán un desenvolvemento máis eficaz das súas competencias comunicativas e lingüísticas.

Un saúdo

A dirección

IV XORNADAS DE IGUALDADE E EDUCACIÓN

Achegamos información das IV XORNADAS DE IGUALDADE E EDUCACIÓN que terán lugar o vindeiro sábado 19 de outubro de 9:30 a 14:00 horas no IME (Camiño do Chouzo nº 2).

Esta actividade está orientada ás familias, a profesionais de educación...

Para facilitar a asistencia contarán con servizo de ludoteca e de intérprete en lingua de signos.

Poden consultar máis información nos documentos que se achegan.

Dinamización Lingüística

« Febreiro 2020 »