Skip to Content

ADMISIÓN 2024-25

Nesta sección hai documentación relativa ao todo proceso de admisión para o curso 2023-24. Ao clicar en cada unha das pestanas aparece información relativa a ese aspecto

ADMISIÓN 2024-25

  • Manual cubrir documento

 

  • PRESENTACIÓN SOLICITUDES  Será única e pódese presentar:
    •   Forma electrónica
      • Cubrir  a solicitude na aplicacion admisionalumnado e presentarase en sede electrónica (tendo certificado dixital ou chave365)
      • O xustificante da presentación electrónica só se xera cando se asine e presente a través da sede electrónica e indique a data de presentación
      • O número aleatorio asigando, pola aplicación, (que se terá en conta, de ser o caso, para desempatar) poderá consultarse, xunto co estado de tramitación da solucitude na devandita aplicación.
    •   Forma presencial
      • Cubrir a solicitude na aplicacion admisionalumnado, asinar e presentala  na secretaría do  CEIP Plurilingüe García Barbón
      •  Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada  na secretaría do  CEIP Plurilingüe García Barbón
        • Deberá ir acompañada da documentación pertinente
        • Número aleatorio
          • Se a grabación é simultánea á presentación, o centro entrégalle á persoa solicitante o xustificante xerado
          • No caso de que a grabación sexa posterior a presentación, entregaráselle un xustificante no que constará a data de presentación e solo do centro

Anexo ED550B Descarga impreso de admisión (galego)

Anexo ED550B Descarga impreso de admisión (castelán)

 

  • ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN EN SECRETARÍA
    • Solicitar cita 
      • Teléfono: 886111087
      • Correo electrónico: ceip.garcia.barbon@edu.xunta.gal 

 

INFORMACIÓN IMPORTANTE 

  • A solicitude de admisión dirixirase ao centro soclitado en primeiro lugar  e se poderán pedir ata 6 centros  por orden de preferencia e alegará os criterios de admisión que pretenda que sexan valorados
  • Sinatura e consentimiento de ambas persoas proxenitoras, titoras. Eacolleldoras
    • As solicitudes do alumnado menor de idade non emancipado é necesario o consentimiento de ambas persoas proxenitoras, titoras e acolledoras, coa única excepción do consentimiento do agresor nos casos de violencia de xénero.
    • Consecuencia: todas as solicitudes deben figurar asinadas por unha das persoas proxenitoras/titoras/acolledoras, e debe xuntarse a todas o documento asinado co consentimiento da outra (modelos anexo II-bis)
    • Nos casos de ausencia puntual da outra persoa proxenitora non separada nin divorciada, ou da outra persoa titora ou acolledora por circunstancias especiais poderá admitirse a presentación dunha declaración responsable da persoa que asine a solicitude indicando o motivo que impida o consentimiento expreso da outra.
  • Falta do consentimiento da outra persoa proxenitoria, titor/a ou acolledora
    • O centro debe informar á persoa solicitante da necesidade consentimiento expreso daquela e realizar o seu requirimento.
    • A falta do consentimiento implicará que a admisión sexa proviional

           

 

 

 

    • Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
    • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
    • Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa e derroga o artigo 44 da Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

 

 DOCUMENTACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN

  • Impreso de admisión e anexo II.bis
  • Copia do DNI da persoa solictiante  e dos membros da unidade familiar (cando non autorice a súa consulta) 
  • Fotocopia do libro de familia, onde figuren o/a alumno/a o os demais membros computables da unidade familiar. No caso de separación ou divorcio, deberán aportar ademáis a sentencia xudicial de separación ou divorcio e/o convenio regulador onde conste a custodia do menor

DOCUMENTACIÓN PARA  A BAREMACIÓN NO PROCESO DE ADMISIÓN

  • Documentación xustificativa dos criterios de baremación que se precisen alegar( domicilio, traballo, parto múltiple, familia monoparental,…)
    • Autoriza a consulta automática dos datos,
      • Non fai falta presentar documentación dos seguintes criterios
        • Domicilio fiscal e renda per cápita da unidade familiar
        • Condición de familia numerosa
        • Discapacidade do alumnado, do/da proxenitor/a, do/da titor/a ou dos/das irmáns/ás recoñecida pola Xunta de Galicia.
      • Presentar documentación para o resto de criterios que se pretendan achegar
    • Non autoriza a consulta automática dos datos
      • Debe presentar documentación para todos os criterios de baremación que quere que lle sexan recoñecidos

 IMPORTANTE

  • RECOMENDAMOS APORTAR TODA A DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DOS CRITERIOS DE BAREMACIÓN XUNTO COA SOLICITUDE, en previsión de que haxa que baremar
  • Revisar os criterios de baremación, antes de autorizar a consulta automática dos datos, por si precisades achegar algunha documentación que aclare a situación actual nalgún dos apartados
  •  

 

  • Vacantes curso 2023-24
    • Antes do 1 de marzo: publicación dos postos escolares vacantes no taboleiro do centro docente
  • Sorteo público para efectos de desempate: farase na última semana de febreiro, en todo caso, antes do 1 de marzo
  •  Presentación solicitude de admisión
    • Do 1 ao 20 de marzo de 2024 ( ambos  incluídos)
  • Presentación documentación acreditativa dos criterios de baremo:
    • 10 días hábiles contados dende o día seguinte ao da finalización do prazo para presentación de soiicitudes

 

 

CRITERIOS

PUNTOS

Irmáns matriculados no centro 

 

  •  Por irmás ou irmáns matriculados no centro : 8 puntos
  •  Para os seguintes: 2 puntos (por cada un/unha), ata un máximo de 14 puntos

     

Proximidade ao centro docente do domicilio familiar ou dolugar de traballo 

  • Domicilio familiar
    • Área de influencia:8 puntos
    • Zoas limítrofes; 4 puntos
  • Proximidade lugar de traballo
    • Área de influencia: 6 puntos
    • Áreas limítrofes: 3 puntos

Renda per cápita da unidade familiar, valorada por  referencia  ao indicador público de renda de efectos múltiples (IPREM)

  • Inferior a 0,5 veces o IPREM: 3 puntos
  • Entre 0,5 e 0,75 veces o IPREM : 2 puntos
  • Igual ou superior a  0,75 veces e inferior ao IPREM : 1 punto
  • Igual ou superior ao IPREM: 0 puntos 

Persoa proxenitora, titora ou acolledodra taballadora do centro docente

  • 3 puntos

Por  familia numerosa

  • Familia numerosa, categoría especial: 3 puntos
  • Familia numerosa, categoría xeral: 2 puntos

 

 

Alumnado nacido dun parto múltiple

  • Se son dous :  8 puntos
  • Se son maís de dous: 10  puntos

Familia monoparental

  • 2 puntos

Discapacidade de calquera membro computable da unidade familiar

  • Discapacidade na alumna ou no alumno: 4 puntos
  • Calquera das persoas proxenitoras, titoras ou. acolledoras, ou un novo conxuxe ou persoa unida por análoga relación de afectivade á persoa proxenitora :3 puntos
  • Calquera das irnás ou irmáns : 1 punto 

Condición de víctima de violencia de xénero 

  • 2 puntos

Condición de víctima de terrorismo

  • 2 puntos

Criterio complementario

  • Solicitar centro público: 1 punto 

 

DATOS DE INTERESE 

  • Condición de familia numerosa Membros computables da unidade familiar
    • Consideración de membros computables da unidade familiar
      • Persoas proxenitoras non separadas legalmente nin divorciadas ou, no seu caso, as titoras ou acolledoras do alumnado
      • Os/as fillos/as menores de idade
      • Os/as fillos/as maiores de idade con discapacidade que estén incapacitados xudicialmente suxeitos á potestade prorrogada ou rehabilitada
      • Os/as fillos/as solteiros menores de 25 anos se conviven no domicilio familiar
      • A persoa que, por novo matrimonio, en situación de feito ou análoga relación de afectividade resida no domicilio familiar cao persoa proxenitora do alumnado, excepto nos casos de custodia compartida
    • Persoas proxenitoras separadas legalmente ou divorciadas con custodia compartida forman unha unidade familiar cos fillos que teñen en común
    • Cando non exista vinculo matrimonial a unidade familiar entenderase constituida polas persoas proxenitoras e todos os descendentes que convivan con eles e reúnan os requisitos do primeiro apartado
  •  Proximidade do centro educativo ao domicilio familiar ou lugar de traballo

 Na solicitude de admisión a persoa solicitante deberá indicar, para pos efectos de baremo, a súa opción polo domicilio familiar ou polo lugar de traballo, non sendo acumulables as puntuacións polos dous criterios  

    • Acreditación do domicilio familiar
      • Certificado de convivencia dos membros computables da unidade familiar, que deberá indicar a fecha de alta e estar expedido no ano anterior ao inicio do prazo de presentación da solicitud
      • A acreditación do domicilio familiar realízase a través do certificado de convivencia expedido entre o 1 de marzo de 2023 e o 1 de marzo de 2024 que deberá indicar a data de alta
      • Se a residencia no domicilio fose inferior a 1 ano, deberá aportar, ademáis, escritura de compra, contrato de alugamento ou  calquera outro título que lexitima a ocupación da vivenda, e así como recibos acreditativos do pago de suministros (auga, luz,..)
      • Respecto ao establecido na orde, considerase domicilio familiar aquel no que convivan habitualmente os membros computables da unidade familiar cunha antiguedade mínima dun ano respecto ao inicio do plazo de presentación de solicitudes
    • Acreditación do lugar de traballo
      • Respecto ao establecido nesta orde, considerase lugar de traballo a direccióin concreta onde esté situado o centro de traballo do membro computable da unidade familiar.
      •  Para acreditalo
        • Persoa traballadora por conta  allea: contrato de traballo no que conste a dirección do centro de traballo e informe da vida laboral obtido no ano natural do procedemento de admisión
        • Persoa traballadora por conta propia: certificado de alta no censo de actividades económicas da AEAT no que conste a dirección do centro de traballo, ou licencia de apertura ou actividade do axuntamento, senón está obrigado  a estar de alta no dito cento
        • Persoal ao servizo das administracións públicas: certificado da unidade de persoal no conste a dirección de traballo
  • Condición per cápita da unidade familiar
    • Inclúe as cantidades obtidas da base impoñible xeral (casiña 435) mais a base do aforro (casiña 460) da declaración do imposto sobre a renda de persoas físicas no exercicio 2022 dividida entre o número de membros computables da unidade familiar ata o 1 de marzo de 2024
    • Para determinar a puntuación utilízase o indicador público da renda (IPREM) anual de 2022.
  • Condición de familia numerosa
    • Fotocopia do título oficial en vigor ou do carné familiar galego expedidos pola Consellería Política Social, ou copia da solicitude de recoñecemento ou renovación
  • Criterio familia monoparental
    • Para acreditar este criterio a persoa interesada terá que presentar a certificación de recoñecemetno da Dirección Xeral de Familia, Infancia e Dinamización Demográfica da Consellería de Politica Social e Xuventude da Xunta de Galicia ou da auotridade competente doutras administracións públicas
  • Acreditación e valoración do criterio de discapacidade
    • Certificación do grao de minusvalia expedida pola Consellería de Política Social ou, se é o caso, do órgano competente doutras administrativas públicas
  • Condición de vítima de violencia de xénero

A forma de acreditalo está recollida no artigo 5 da Lei 11/2007, do 7 de xullo

 

 

  • Elaboración
    • Elaboradas exclusivamente pola aplicación admisionalumnado e poden ser consultadas  na mesma aplicación
  • Publicación e consulta
    • Presencial: única e exclusivamente no taboleiro de anuncios, no interior do edificio escolar. Pola lei de protección de datos non se poderá facer noutro sitio

 

    • Non presencial:  A través da aplicación admisionalumnado empregando chave365 ou certificado dixital.

 

    • Na web do centro poderase anunciar o momento no que as listaxes estean dispoñibles na aplicación e no taboleiro de anuncios

CALENDARIO PUBLICACIÓN LISTAS

    • Listados admisión alumnado

o   Os listados provisionais de alumnado admitido e excluído publicaranse, por orde da puntuación total obtida,  antes do 25 de abril

        • O prazo de reclamación de puntuacións é de 5 días hábiles dende o seguinte a súa publicación

o   Os listados definitivos antes do 15 de maio

    • Formalización matrícula infantil e primaria

o   Do 20-30 de xuño   

 PUNTUACIÓN TOTAL E CRITERIOS DE DESEMPATE

No caso de empate na puntuación total,  resolverase atendendo á maior puntuación obtida en cada un dos  criterios do baremo seguindo a orde de prelacioón do  ártigo 13  da orden do 21 de outubro de 2022 pola que se desenrola o Decreto 13/2022, de 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos

No caso de persisitir o empate, resolverase tendo en conta o resultado dun sorteo público anual que realizará a Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos da Consellería de Educación na última semana do mes de febreiro e, en todo caso, antes do 1 de marzo

 

 

 

VACANTES CURSO 2024-25

 

POSTOS ESCOLARES VACANTES CURSO 2024-25

 

 

PRAZAS

ALUMNADO NEAE (*)

TOTAL

INFANTIL

4º  (3 anos)

34

6*

40

 

 

2

 

2

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(*) Inicialmente reservados para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (atendendo ao disposto no capítulo V da Orde do 12 de marzo de 2013).

 

As vacantes poden sufrir vairacións en función do que estableza a Inspección Educativa.

 

A  oferta de prazas é asignada por inspección educativa e poden darse variacións en función das súas instruccións

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ZONA DE INFLUENCIA DO CENTRO

ZONA 5:

  • Dende o cruce de Isaac Peral e Camiño do Viso seguindo pola rúa San Xosé de Monte ata o cruce  coa rúa Cantabría; e seguindo pola Avenida do Aeroporto ata a rúa Tomás Elvira e dende eiquí pola Avenida Ramón NIeto , rúa Urzaíz e rúa Colón ata o Porto

CLICANDO NA IMAXE

  • Pode consultar as áreas de inflluencia dos centros educativos
  • Para cada consulta deberanse cubrir os campos marcados con *: Provincia, Concello, Ensinanza

 

 

 

 CLICA NA IMAXE PAR A OBTER OUTRA INFORMACIÓN SOBRE O CENTRO



page | by Dr. Radut