LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020/2021

INFORMACIÓN IMPORTANTE

- No arquivo adxunto poden consultar o LISTADO DE LIBROS DE TEXTO que van utilizar durante o curso 20/21.

- O alumnado de 5º de primaria non utilizará libros de texto en formato papel. Este curso foinos concedido o Proxecto E- Dixgal. O obxectivo é que o alumnado utilice no seu día a día libros dixitais. Nos entornos virtuais desenvolverán as actividades diarias programadas por todo o profesorado que lle imparta clases. A consellería dotará ao centro dos equipos informáticos necesarios (netbook) para levar a cabo este proxecto (un equipo para cada alumno/a). A utilización dos ordenadores portátiles, das ferramentas e os contidos instalados nos mesmos é gratuíta para as familias. Comezaremos a implantalo este setembro nos 5º de Educación primaria e para o curso que vén (21/22) incorporarase tamén ao alumnado de 6º de primaria.

- Familias do alumnado que cursará 5º de primaria e que son solicitantes do "Fondo solidario de libros de texto e material escolar":

• non terán que facer ningún trámite, o centro modificará automáticamente as súas solicitudes, pasando a ser únicamente "axudas de material escolar".

Se necesitan calquera aclaración poden poñerse en contacto co centro, no teléfono 886 111 087 ou a través do correo electrónico: ceip.garcia.barbon@edu.xunta.es

AdxuntoTamaño
Relación libros texto 2020-2021.pdf125.15 KB