Comunicacións ás familias relacionadas co comedor.

Comunicacións ás familias con servizo de comedor

Recollida de alumnos do comedor

Estimadas familias de comedor: De cara a cumplir o protocolo de covid, á saída do comedor, as familias de educación infantil poderán acceder ao patio de infantil para recoller o seu fillo/a.

Só poderá acceder un familiar e con mascarilla. No caso de irmáns en distintas etapas, só se poderá levar ao alumno de educación infantil, e o alumno de educación primaria sairá canda o resto (polo tanto débese esperar fóra do recinto para coller ao alumnado de primaria).

Os alumnos de educación primaria sairán pola porta principal e serán entregados aos familiares no portalón do centro. O horario de recollida, tanto para educación infantil como para primaria, é de 15:50 a 16:00 horas. Por favor, lembren que se teñen que aproximar á liña blanca para recoller aos seus fillos de cara a evitar posibles accidentes.

Moitas grazas pola súa colaboración.