DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE

Onte, domingo 3 de decembro, tivo lugar o Día internacional das persoas con discapacidade. Neste día tan significativo, a nosa escola quere unirse á conmemoración. É un momento para reflexionar sobre os dereitos e as necesidades das persoas con discapacidade, así como para celebrar as súas contribucións únicas á nosa comunidade.

Na nosa comunidade educativa, recoñecemos a importancia de crear un ambiente inclusivo onde cada estudante, independentemente das súas habilidades, se sinta valorado e respectado. Traballamos para superar barreiras e promover unha educación que estea ao alcance de todos e todas.

Ao longo deste curso escolar, desenvolveremos actividades e proxectos que destaquen as capacidades e os talentos das persoas con discapacidade. Queremos fomentar unha comprensión máis profunda e eliminar estigmas, construíndo unha escola onde a diversidade sexa celebrada.

A educación é a chave para construír pontes entre persoas de todas as habilidades e para crear un mundo onde a igualdade de oportunidades sexa a norma. Sigamos traballando xuntos para construír un futuro onde cada persoa, con ou sen discapacidade, poida alcanzar todo o seu potencial.